Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hermostui ja hyökkäsi lasten nähden

Vierailija
27.01.2013 |

Koko päivä on mennyt keittiössä ja kiitokseksi sain mieheltä typerän kommentin kun marjasoppa ei täysin onnistunut.Ärsyynnyin ja matkin mieheni tapaa ryystää soppaa.Hän raivostui,heitti täysillä minua päin tavaran,huusi korvaani kurkku suorana,töni,löi käsivarteen, ja löi minua tyynyillä käsivarsiin.Kouluikäiset lapset näkivät ja kuulivat.Nyt täällä makuuhuoneessa itken ja mietin mitä teen.Itse kyllä ärsytin miestä kun otti niin päähän.Ei ole eka kerta kun mies löi.Luulen että tulee mustelma käsivarteen.Miksi minä en saa itseäni pois tästä tuhoisasta suhteesta,minkä mallin meidän poika saa meistä omaan perheeseensä sitten joskus?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä suustaan päästää, mutta TOISEEN EI KÄYDÄ KÄSIKSI MILLÄÄN LAILLA!!!! Mieti minkälaisen kuvan parisuhteenne antaa lapsille: pelkoa, väkivaltaa, isä satuttaa äitiä. Tässä muutama juttu, mitä sinun tulisi mielestäni nyt tehdä:

1. Soita naistenlinjaan heti huomenna 0800-02400 ja keskustele asiasta

2. Laita vaikka lompakkoon lähimmän turvakodin numero ja osoite, jos tulee tarve lähteä.

3. Mies lähtee kodista nyt pois ja sinä jäät lasten kanssa. Sinä tarvitset nyt paljon läheistesi tukea

4. Joko eroat tai mies menee terapian. Muuta vaihtoehtoa ei ole

Valitettavasti väkivalta usein pahenee. Tuo on niin tyypillistä, että nainen alkaa syyttämään itseään.

Vierailija
2/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan tulenarka suhde teillä on, jos ei yhtään kestä tuollaista huumoria (siis tuo ryystämisen matkiminen).

Ei saa lyödä, ikinä, koskaan, ketään, minnekään. Jos ei ole eka kerta, niin LÄHDE POIS. Minkä ikäiset lapset on tarkalleen? Kouluikäisille pystyy jo selvittämään, miksi muutatte pois, he tietävät jo muutenkin, että toista ei saa satuttaa. Eivät he voi käsittää, että siitä huolimatta isä satuttaa äitiä. pois ja pian!!

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsestäsi myös.

Vierailija
4/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai soitan poliisit.

Näin minä tekisin. KUKAAN mies jonka kanssa olen suhteissa ei ikinä löisi minua ilman että suhde loppuisi siihen paikkaan.

Vierailija
5/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkukoon yönsä putkassa miettien mitä tuli tehtyä.

Vierailija
6/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut jäämään hakkaavan miehen kanssa yhteen?

Raha?

Vierailija
7/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kaikille parasta. Miettisin rauhassa mitä teen ja missä järjestyksessä. Tosiaankin tuo on tuhoisaa myös lapsille. Joskus se ero on kuitenkin parempi kuin pysyä yhdessä.

Vierailija
8/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lähde. Jos on jo ennenkin väkivaltaa ollut, se hyväksyy tämänkin kerran. Ja puolustelee vielä ukkoansa sillä että itse ärsytti.

Tuollaiset luuseriäidit on niin paskoja, etteivät vie lapsiansa pois vaikka läiskittäis lättyyn päivittäin. Kai ne äijät on niin mahtavia että kannattaa uhrata lasten hyvinvointi ja mielenterveys sen takia.

Inhoan tuollaisia äitejä, ei säälitä yhtään. Omani oli samanlainen ja jatkaa edelleen eläkkeellä turpiin saamista. Me siskon kanssa ei olla niiden kanssa missään tekemisissä. Olkoon onnellisia keskenään, sehän on aina ollut tärkeintä niille.

Vierailija
9/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka otti pataan jatkuvasti taunolta (tauskihan ei lyö)

Vierailija
10/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huutaminen ja uhkaava käytös ovat jo väkivaltaa! Mä olen itse mies, mun isä hakkasi äitiäni lapsena ja käyttäytyi väkivaltaisesti.

Kierre jatkui omassa suhteessa verbaalisesti. Haukuin puolisoani itkuun asti, kun olen kova suustani. Tämä tapahtui suhteen alussa.

Muutin kokonaan käytöstäni, kun tajusin että toistan isäni perheväkivaltakuviota. Jos miehesi on uhkaava, jo se on väkivaltaa. Käsiksi käyminen on sitten jo lopun alkua!

Ymmärrä, että kaikki rajat on nyt ylitetty. Ihan kaikki. Seuraavaksi tulee nyrkistä, mutta se ei enää voi olla sinulle yllätys, jos olet rehellinen itsellesi.

Miehesi puolesta voin sanoa, että mitä aikaisemmin tähän puuttuu, sen todennäköisempää on käytöksen muuttuminen. Omalla kohdallani muutos oli helppo, kun tajusin varhaisessa vaiheessa minne olin menossa.

Vierailija
11/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä n.10 vuotta ja fyysistä väkivaltaa on ollut viisi kertaa.Henkistä väkivaltaa on ollut jatkuvasti,alkoi siitä kun ensimmäinen lapsemme syntyi ja huomioni kohdistui tietenkin lapseen.Minä inhoan itseäni kun en pääse tästä suhteesta pois.Olen ollut vuosia masentunut.Minä olen todellakin luuseri,kuten joku kirjoitti.En tiedä miten elämä jatkuisi jos ottaisin avioeron.Taloudellisesti menisi liian tiukille.Yritän uskoa aina parempaan huomiseen ja on meillä hyviäkin aikoja.

Vierailija
12/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se väkivalta tulee jatkumaan ja aikaamyöten se tulee raaistumaan. Se on fakta. Niin se kuvio menee etkä sinä ole poikkeus.

Käy huomenna lääkärissä jotta saat dokumentin tapahtuneesta. Kuvaavat mustelman ym. Jotta sitten joku päivä kun päätät lähteä niin sinulla on mustaavalkoisella mahd rikosilmoitusta ja huoltajuuskiistoja varten.

Olet vastuussa elämästäsi ja lapsesi elämästä.

Vierailija
13/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte 13-vuotiailta sisaruksilta joten pitikö siihen lapsi vääntää?

Vierailija
14/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä n.10 vuotta ja fyysistä väkivaltaa on ollut viisi kertaa.Henkistä väkivaltaa on ollut jatkuvasti,alkoi siitä kun ensimmäinen lapsemme syntyi ja huomioni kohdistui tietenkin lapseen.Minä inhoan itseäni kun en pääse tästä suhteesta pois.Olen ollut vuosia masentunut.Minä olen todellakin luuseri,kuten joku kirjoitti.En tiedä miten elämä jatkuisi jos ottaisin avioeron.Taloudellisesti menisi liian tiukille.Yritän uskoa aina parempaan huomiseen ja on meillä hyviäkin aikoja.

Hyväksy tosiasiat ja eroa. Vai haluatko päätyä lööppeihin?

Vierailija
15/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta on aina värin mut ei henkisesti terve ihminen matki toisen ryystämistä.

Nautitko kivusta kun tahalteen provosoit miestäsi?

Vierailija
16/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme esimerkkiperhe siitä,että kaikki ajattelevat meillä olevan asiat niin hyvin.Olemme molemmat esimiestyössä,meillä on kaunis talo ja kaikki muut kliseet.Jos sanoisin julkisesti miten mieheni välillä käyttäytyy sanoisivat kaikki että ei voi olla totta,en usko.

Lapsille isä on tärkeä kaikesta huolimatta ja hän on hyvä isä.Työelämä tuo valtavasti paineita ja huolia,jotka kantautuvat kotiin saakka.Olen nyt pyrkinyt lyhentämään työpäiviä,jotta jäisi enemmän aikaa perheelle ja lapsille erityisesti.

Vierailija
17/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta on aina värin mut ei henkisesti terve ihminen matki toisen ryystämistä. Nautitko kivusta kun tahalteen provosoit miestäsi?

Henkisesti terve ei matki toisen ryystämistä...hah sanon minä :D kyllä meillä ainakin matkitaan...ja se saa aikaan hilpeyttä ja toinen yrittää ainakin jonkin aikaa "parantaa tapansa"

Vierailija
18/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen käytöksestään? Väkivaltaisille miehillekkin on nykyään apua tarjolla. Ymmärtääkö miehesi edes jälkeen päin menneensä liian pitkälle?

Mahdollisen eron tullessa taloudellinen tilanne ei sitten yleensä ole se, että samat menot kuin nyt miinus miehesi tulot. Miehelläsi on omat menonsa, joita ei sitten enää ole ja pienituloisena (yksinhuoltajana todennäköisesti) saat tuloa myös yhteiskunnalta. Ja asumisen hintaankin voi vaikuttaa. Mitä sellaista rahalla saa minkä vuoksi kannattaa pelätä omassa kodissaan?

Vierailija
19/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta on aina värin mut ei henkisesti terve ihminen matki toisen ryystämistä.

Nautitko kivusta kun tahalteen provosoit miestäsi?

Voi tehdä ihan mitä vaan paitsi satuttaa toista. Onko huumorintajuisin kenties hukassa vai mikä vanne sun päätä kiristää?

Vierailija
20/29 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi isoin ongelma sulla ap on se, että sä toivot että homma muuttuisi paremmaksi.

Lopeta toivominen ja kriisiytä tilanne. Mitä nopeammin sen teet sitä parempi lopputulos. Tämän asian käsittäminen on sinulle kaikkein tärkeintä.

Olette paskakierteessä, joka vain syvenee. Toivominen paremmista ajoista ei riitä. Se tuhoaa sinut. Miehesi vain lyö sinua herkemmin ja kohtelee sinua kuin paskaa. Kun suostut siihen, nöyryytykset pahenevat.

Sinun on haettava välittömästi kriisiapua! Joko menet aamulla lääkäriin ja vaadit miestäsi terapiaan tai sitten hyväksyt kohtalosi. Tasan kaksi vaihtoehtoa.

t. 13