Mies hermostui ja hyökkäsi lasten nähden
Koko päivä on mennyt keittiössä ja kiitokseksi sain mieheltä typerän kommentin kun marjasoppa ei täysin onnistunut.Ärsyynnyin ja matkin mieheni tapaa ryystää soppaa.Hän raivostui,heitti täysillä minua päin tavaran,huusi korvaani kurkku suorana,töni,löi käsivarteen, ja löi minua tyynyillä käsivarsiin.Kouluikäiset lapset näkivät ja kuulivat.Nyt täällä makuuhuoneessa itken ja mietin mitä teen.Itse kyllä ärsytin miestä kun otti niin päähän.Ei ole eka kerta kun mies löi.Luulen että tulee mustelma käsivarteen.Miksi minä en saa itseäni pois tästä tuhoisasta suhteesta,minkä mallin meidän poika saa meistä omaan perheeseensä sitten joskus?
Kommentit (29)
jos suhteessa ollaan oltu jo pitempään ja on ollut henkistäkin väkivaltaa ja mitälie, niin voisi olla viisasta lopettaa ne ryystämisen matkimiset, koska ei luulisi olevan yllätys se turpiin saaminen sitten. Toinen tie olisi sitten jättää se mies, ei ollenkaan niin vaikeaa 2010-luvun Suomessa.
Eli ap päättäköön mitä tekee, ja kantakoot tekojensa seuraukset.
Ei se lähde. Jos on jo ennenkin väkivaltaa ollut, se hyväksyy tämänkin kerran. Ja puolustelee vielä ukkoansa sillä että itse ärsytti.
Tuollaiset luuseriäidit on niin paskoja, etteivät vie lapsiansa pois vaikka läiskittäis lättyyn päivittäin. Kai ne äijät on niin mahtavia että kannattaa uhrata lasten hyvinvointi ja mielenterveys sen takia.
Inhoan tuollaisia äitejä, ei säälitä yhtään. Omani oli samanlainen ja jatkaa edelleen eläkkeellä turpiin saamista. Me siskon kanssa ei olla niiden kanssa missään tekemisissä. Olkoon onnellisia keskenään, sehän on aina ollut tärkeintä niille.
Välillä ne jaksaa täällä avautua ja hakea sympatiaa kun on niin kauhea elämä, mutta ihan itse sen ovat aiheuttaneet jäämällä väkivaltaiseen suhteseen. Ja voi vittu mitä tekevät lapsilleen! Pistää niin vihaksi!!!!
Itken nyt täällä makuuhuoneessa ja mietin mitä tehdä?? Voi jeesus.
Älkääkä tulko aukomaan, että ei ole niin helppo lähteä. Kyllä tiedän, ettei ole, mutta muutakaan mahdollisuutta ei ole tuollaisessa tilanteessa. Piste.
Miehesi väkivaltaisuus pahenee koko ajan. Ex-mies hakkasi ja petti esimiestäni vuosikaudet. Lopulta mies alkoi lyödä myös lapsia. Siinä vaiheessa esimieheni ymmärsi jättää hänet.
Miehesi saattaa lopulta surmata sinut. Tätä ei kukaan nainen usko miehestään. Valitettavasti näin voi käydä.
Sinuna miettisin asiaa. Sinä et ansaitse tulla lyödyksi.
Mietin joskus erästä tuttua naista, joka erosi väkivaltaisesta juoposta miehestään vuonna 1992. Sen jälkeen on tapahtunut niin paljon. Opiskeli itselleen tutkinnon yliopistossa, pääsi unelma-ammattiinsa, kasvatti lapset, tapasi uuden miehen ja meni naimisiin. Kaikki on mennyt niin hienosti. Mietin joskus millaista hänen elämänsä olisi jos olisi vain jäänyt siihen ensimmäiseen liittoonsa. Se olisi ollut aivan järjetöntä elämän haaskausta.
Pystytkö ap katsomaan omaa elämääsi myöhemmin taakse päin sillä ajatuksella että teit oikein kun jäit?
millaista teidän lapsien on kasvaa kotonanne?
Ei teidän lapset vain katso tuota. He tuntee pelkoa.
Kiva sun lapsien mennä nukkumaan tälläisen päivän jälkeen. :(
lähde. Kun lyö kerran lyö toisenkin..älä jää siihen odottamaan m itä kärsimystä kaikki tuleva tuo sinulle..ja mikä tärkeintä lapsillesi, et kai halua heidän elämäänsä tuhota? Nyt mieti hyvä ihminen ja tarkkaan ja ole rohkea ja päätä.
lähde. Kun lyö kerran lyö toisenkin..älä jää siihen odottamaan m itä kärsimystä kaikki tuleva tuo sinulle..ja mikä tärkeintä lapsillesi, et kai halua heidän elämäänsä tuhota? Nyt mieti hyvä ihminen ja tarkkaan ja ole rohkea ja päätä.
Eivät he lähde. Ihmishylkiöt. Sen takia, mitä lapsilleen tekevät, melkein ansaitsevat joka lyönnin.
niin a.) sulla on aika hyvä palkka pakostakin ja b.) tulet myös saamaan mieheltäsi hyvät elarit. Tuo talouteen vetoaminen on laiska ja huono TEKOSYY! Lisäksi me täällä Suomessa olemme kuitenkin vielä maailman mittapuun mukaan varakkaita ja meillä on hyvinvointivaltio, ketään ei jätetä nääntymään nälkään.
t. eräs yh, joka pärjää noin 2500 kk-tuloilla Helsingissä ihan ok (ja mukana tässä summassa palkan lisäksi jo kaikki mahdolliset tuet -> kyse on menojen priorisoinnista!!!)
On joskus kamalaa, katso asioita kymmenen vuoden perspektiivistä... Asiat muuttuvat ja korjaantuvat, mutta yhtään syytä maailmassa ei ole elää noin, eikä varsinkaan tuhota lasten uskoa elämään, sitä on lähes mahdoton korjata, miten niin et pärjäisi jos olet esimiesasemassakin?? Itse olen eronnut kulissien ylläpitoliitosta, vaikka ei ollut edes väkivaltaa. Muutos on vuoren kokoinen ja pelottava, mutta sen takana on ELÄMÄ! Jos mies ei suostu myöntämään ongelmaansa ja mene heti hoitoon perheensä vuoksi, lähde. Ja kerralla, muuten hukkaat elämäsi. Hyvä isä pitää lapsistaan huolta eronkin jälkeen. Miehellesi on vakava ongelma aggressionhallinnan kanssa, eikä hän kykene tasavertaisen ihmissuhteeseen,,vaan tuhoaa teitä muita. Mies hoitoon tai ulos! Lasten lapsuus on nyt!