Mies ehdottelee
Mieheni on alkanut ehdottelemaan ryhmäseksiä useamman miehen kanssa. Lisäksi hän nykyään jo suorastaan patistelee lähtemään ulos ja tyrkyttään kumeja matkaan ja puhelee jotakuinkin "oottelen kotona jos vaikka onnistuisi!"
Mitä mun pitäisi tehdä? Oon onnellisessa avioliitossa ja kaikki on kunnossa.
Itseäni kieltämättä kiihottaa fantasia useasta miehestä tai yleensäkin toisen miehen kosketuksesta.
Vinkkejä kaivataan.
Onko muilla samoja kokemuksia.
Pitäisikö mennä vain rohkeasti ja antaa halujen viedä vai pitäytyä kuitenkin järkiratkaisussa?
Kiinnostaa kyllä.
Milla
Kommentit (7)
Josko tämä luvan kanssa vierasta saaminen sinua itseäsi kiinnostaa ja miehesi on sitä sinulle noinkin selvästi tyrkyttämässä niin kokeile ihmeessä ;) Varmasti löydät halukkaita miehiä tähän tehtävään...
Ennen tätä kokeilua kannattaa kuitenkin puhua asiat varmuudella selväksi miehesi kanssa, ettei tule ikäviä yllätyksiä (mustasukkaisuutta yms.) koska fantasiat kun kuitenkin ovat eri asia kuin ihan oikeesti niiden toteuttaminen...
Eli parhaassa tapauksessa myös teidän oma seksielämänne saa piristysruiskeen ja pahimmassa tapauksessa teidän avioliittonne onkin sitten ohitse...
jos se sulle passaa ja ukolles passaa niin miksi ei varmasti oisit ilonenko saisit kunnolla vaik kahta kullia..
minkä ikäinen ja kauankos olette olleet naimisissa?
Onkos seksistänne tullut rutiininomaista, vain velvollisuudesta tehtävää suorittamista, vai haluaisikos miehesi muutoin jotain uutta seksiinne?
Välttämättä 3.pyörä, taikka ryhmäseksi yleensäkään, ei ole se mistä kannattaa ensimmäiSeksi uutta kipinää hakea...
Parisuhteen pitää olla ehdottomasti kunnossa ja vakaalla pohjalla.
Mutta josko ihan oikeasti olisit(te) lisäpuhtia tällä tavalla seksiinne hakemassa niin millainenkohan mahtaisi olla se miestyyppi jollaisen itse haluaisit kanssasi peuhaamaan? ;-)
Sinä millanuutinen , kun katsoo kirjoituksiasi täällä aikaisemmin jotka löytyy profiilisi alta. Välillä olet mies ja välillä nainen, aina kuitenkin provosoit.....
nuo Millan kirjoitukset mun näkemykseni mukaan on ihan naisen kirjoittamia... mistähän sait käsityksen, että kirjoittaja olisi välillä mies, välillä nainen...?
Joku tuossa kirjoittaa, että parisuhteen pitää olla ehdottomasti kunnossa ja vakaalla pohjalla, jos lähtee tuollaiseen. No, ei vissiin oo kaikki ihan kunnossa, jos pitää lähteä vieraisiin seikkailemaan.
Parisuhde on parisuhde nimensä mukaisesti, eikä siihen mahdu kolmansia osapuolia.
elääkkö tunteella vai järjellä, molemmissa on puolensa. Jos haluat vakautta ja turvallisuutta niin järkiratkaisut yleensä tehoaa tämän tyyppisissä ratkaisuissa. Jos menet tunteellä voit saada poikkeuksellisia kokemuksia jotka voi parantaa elämääsi tai horjuttaa sitä varsin pahastikkin. Elämä on kyllä elämista varten, mihin sen turvallisuus hakuisuuden rajan sitten vetää, nyt sinulla on mahdollisuus tehdä elämastäsi seikkailua, miehesi on avanut sen oven sinulle. seikkailussa menetät osittain mahdollisuuden hallita elämääsi. Ehkä kannattaa sopia etukäteen sopia miehen kanssa pelisäännöistä ja kokeilla rajallisesti jotain pientä ja tehdä sitten uudelleen arviointi. Hauskaa kevättä vaan sinulle Milla