Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pizzerian perustaminen

Vierailija
27.01.2013 |

Olen ajatellut tätä jo vähän aikaa. Perustaisi pizzerian. Olen tehnyt pizzaa itselleni kotona, ja tiedän että kylmiltäni pystyn parempaan kun ehkä puolet nykyisistä pizzerioista.

Kokemusta alasta ei ole, mutta eihän se loppujen lopuksi voi olla vaikeaa? Eihän? Kun heittää yritysteleen hakusana pizzeria niin suuri osa hakutuloksista käsittää viime ja tänä vuonna perustettuja yrityksiä. Lisäksi suurin osa on vastuuhenkilöiden perusteella mamujen pitämiä ja minä taas olen syntyperäinen suomalainen että niin.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toki paikkakunnasta, mutta "lounastajista" käydään kovaa kilpailua. Melkein kaikilla ravintoloilla on oma lounaslistansa, ja vaikka moni pitsallakin käy, niin monipuolisuus on se valtti. Tarkoitan sitä, että moni menee lounaalle "isommalla porukalla", ja silloin on etu että samasta ravintolasta jokainen saa jotakin. Jos mukana on yksi kenelle riittää keitto, toinen haluaa tukevampaa sapuskaa, kolmas karppaa ja yksi on vegaani etc. --> valikoimaa pitää olla kaikille. Kaikki eivät pidä pitsasta, siksi kannattaa tarjota jotain muutakin, mikä taas lisää kustannuksia.

Lisäksi lounaalla on usein hieman kiire, jos sinulla on tupa täynnä lounasaikaan, pitää saada nopeasti se ruoka asiakkaille, kuinka monta pitsaa pystyy samaan aikaan paistamaan? Ihanne on se, että kun asiakas tilaa ruua se on ihan hetkessä nenän alla, niin ehtii hyvin syömään ilman kiirettä lounastunnin puitteissa annoksen.

Ja mainistaminen myös ison työn takana, lounastarjouksia tulee ovista ja ikkunoista työpaikoille, toki jos on teaollisuusalueella ainoa kuppila, niin silloin kilpailua ei juuri ole, mutta en usko noin olevan koska eihän mitään iltaravintolaa minkä ap mainitsi tuollaisessa paikassa pidetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi