Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

v*ttu, kivuliaita supistuksia jo 28.raskausviikolla...

Vierailija
27.01.2013 |

Ollut saikulla jo kolme viikkoa kovien liitoskipujen takia, tällä hetkellä pystyn tuskin kävelemään kun joka askeleella tuntuu kuin joku puukottaisi jalkojen väliin.

Niin turvoksissa jalkojen välissä että pissaaminenkin sattuu....

Ja tosiaan kivuliaiya supistuksia jo, ei mitenkään säännöllisesti mutta ärsyttävän usein kuitenkin...

En olisi ikinä lähtenyt toista tekemään jos olisin tiennyt millainen raskaus tästä tulisi!

Pelottaa vaan että meniaako tämä nyt sitten tulla turhankin aikaisin...

Neuvolalääkäri keskiviikkona jos sitten olisi vähän viisaampii....

Lapsi ainakin voi hyvin, vaikeaa ainakin kuvitella että sillä olisi mikään hätä kun mönkii menemään tuhatta ja sataa =D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen olo alkoi vasta joskus 36. raskausviikolla...

Vierailija
2/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, nyt viikolla 21, että silleen.

Supistellut aika ajoin viikolta 15 ja voimistuu viikko viikolta, varsinkin jos rasittaa itseään enemmänkin. Joka ikinen nivel särkee ja tosiaan tuo häpyluun ja nivusten kipu ja polte on täyttä tuskaa. Itsekin jo saikulla ollut jonkun aikaa, näinköhän tässä käy, ettei enää pääsekään töihin.

Mulla oli myös paha emätintulehdus ja edelleen verentulehdusarvi pysyy tasasesti koholla...

En ole koskaan ollut tässä jamassa, edes vikoilla viikoilla, kolme raskautta jo takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jatkuvaa kutinaa ja pimpsa ärtynyt+kipeitä supistuksia MUTTA en saa millään lähetettä labraan neuvolasta :(

Hiivakuurin olen käyttänyt jo ties kuinka monta kertaa

Vierailija
4/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista sinnekin!

Toivottavasti lapsi pysyy mahassa tarpeeksi kauan... Minkäikäiset lapset sinulla nyt on? Toivottavasti ei ihan pientä mitä joutuu vielä kantamaan....

Vierailija
5/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jatkuvaa kutinaa ja pimpsa ärtynyt+kipeitä supistuksia MUTTA en saa millään lähetettä labraan neuvolasta :(

Hiivakuurin olen käyttänyt jo ties kuinka monta kertaa

ei mitään ulkoista oiretta ollut, ei kutinaa, kirvelyä, paha hajua. Kova kipu vaan rakon tyhjentyessä ja alavatsakipuja.

Vaadi vaan kunnon kokeet, eihän se ole terkalta mitenkään pois. Liioittele vaikka vähän oireita niin ainakin pääset.

-3-

Vierailija
6/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista sinnekin!

Toivottavasti lapsi pysyy mahassa tarpeeksi kauan... Minkäikäiset lapset sinulla nyt on? Toivottavasti ei ihan pientä mitä joutuu vielä kantamaan....

Neljävuotias on kuopus. Mua on kyllä tutkittu joka lähtöön nivelreumaa myöten, muttei mitään löydy. Eniten harmittaa kun ei tiedä mikä vaivaa. Noh, sisatautilääkäri tutkii seuraavaksi.

Vauvan pitäisi voida hyvin, eli onneksi ilmeisesti minä olen ainoa, jolla on ongelmia :)

Ei muutakun lepoa sinne kauheasti!

-3-

Vierailija
7/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin kirjoitettiin liitoskipujen takia suurin osa raskaudesta saikuksi, kun en meinannut edes kunnolla päästä kotona vessaan. Kaikki rempominen ja rehkiminen aiheutti lisäksi kivoja supistuksia, koska kroppa joutui tekemään niin paljon työtä liikkumisen kanssa.

http://www.dailymail.co.uk/health/article-2167821/Pregnancy-hormones-le…

Vierailija
8/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai heti aamusta terveyskeskukseen ja väännä itkua.

Vierailija
9/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista sinnekin!

Neljävuotias on kuopus. Mua on kyllä tutkittu joka lähtöön nivelreumaa myöten, muttei mitään löydy. Eniten harmittaa kun ei tiedä mikä vaivaa. Noh, sisatautilääkäri tutkii seuraavaksi.

Vauvan pitäisi voida hyvin, eli onneksi ilmeisesti minä olen ainoa, jolla on ongelmia :)

Ei muutakun lepoa sinne kauheasti!

-3-

Onneksi mies on työtön.. että jotain positiivista sentään siinäkin =)

Saa nyt hoitaa esikoista (1,5v) ja kotia.. Onneksi ei ole ollut varaa vielä omakotitaloon vaan asutaan kerrostalossa, eli ei tarvitse mitään lumenluontiakaan tai vastaavaa miettiä =)

Jäin nyt vaan miettimään tota emätintulehdusta että kuinka todennäköistä mahtaisi olla että minulla nyt sellainen aiheuttaisi näitä ongelmia.. Kun ei ole kyllä mitään ylimääräistä vuotoa tai hajua tai kutinaa.... No, sen näkee sitten keskiviikkona neuvolassa.

Vierailija
10/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy huomenna lääkärissä! Ettei vaan raskausmyrkytys hiivi päälle!

Vierailija
11/11 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy huomenna lääkärissä! Ettei vaan raskausmyrkytys hiivi päälle!

Oliko tämä minulle?

Ei minulla kyllä ole mitenkään mitään raskausmyrkytykseen viittaavaa omasta mielestäni...

Eikö siihen liittyisi päänsärkyä yms?

Minua ei vaivaa muu kuin liitoskivut häpyluussa, ja nyt nämä satunnaiset kivuliaat supistukset...

Mutta kiitos huolenpidosta =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi