Rentoa salibandyjoukkuetta etsiskelen
Tietääkö joku, onko Helsingin seudulla jotain lupsakkaa "mammasalibandy" joukkuetta? Sellasta missä pelataan pelaamisen ilosta.
Kommentit (4)
Tuollanen nelosdivarimeiniki ois mun juttu. Olen pelannut muutaman vuoden teiniaikoina, eli säännöt ovat hallussa. Netistä löysin ainoastaan sb-vantaan emäntäjoukkueen, muita en ole löytänyt. Asutaan espoon ja vantaan rajalla, joten molemmat kävis.
http://salibandy.net/kilpailutoiminta/tulospalvelu/etela-suomi-naiset-i…
Löytyiskö jostain noista netistä tietoa? Itse pelaan kolmoslohkossa, ja vastustajissa on kyllä aika paljon tämmöisiä "mammaikäisiä".
ja muistathan, että sääntöihin on tullut paljon muutoksia sun teiniajoilta (vaikken ikääsi tiedäkään). Eli ne kannattaa kerrata.
Oletko ennen pelannut? Jos olet täysin aloittelija, voi olla vaikeampi löytää sopivaa, kukaan kun ei halua joukkoonsa ihan tumpeloa, vaan vähän pitäis olla jo kokemusta, vaikka kuinka oltais vain harrastelijaporukka.
Nelosdivarissa suuri osa joukkueista on ihan lupsakoita mammaryhmiä, mutta kuitenkin on jo sen verran tavoitteita, että joskus olis kiva voittaa peli. Sit on semmosia harrastelijaporukoita jotka ei pelaa missään sarjassa, mutta niitä voi olla vaikeampi löytää. Ne kun on yleensä ennestään tuttuja, esim. työporukoita.
Muutenkin onko sulla väliä mistä päin Helsinkiä tai mitä tarkoitat Helsingin seudulla, käykö Vantaa tai Espookin? Varmaan olis kuitenkin ihan kiva, että treenit on edes vähän sielläpäin missä asut.