Miesystäväni pian ex vaimo haluaa pelastaa avioliiton taloudellisista syistä??
Tai näin ainakin mies väittää. Lapsia on 2, 5 ja 7 vuotiaita. Nainen ei halua että koti menee myyntiin ja ei ole varaa pitää kesämökkiä?? Siis voiko joku oikeasti ajatella vain rahaa? Mies väittää että suhde on ollut karilla jo vuosia. Eivät riitele tms mutta seksi loppui nuoremman syntymään.
Kommentit (36)
Oikeastiko sinun mielestäsi lapsia voi käyttää tekösyynä seksin lopettamiseen vielä silloinkin kun nuorin lapsi on viisivuotias? Ja miten rankkaa on kahden lapsen kanssa eläminen jos ei viiteen vuoteen jaksa seksiä harrastaa? En kyllä tajua.
Nuorin taisi olla 2 vuotias ;) Ja toisekseen, eiköhän tällaisissa tilanteissa mies valehtele niin että korvat vain heiluu koko ajan :D
Ei, vaan kaksi lasta, 5- ja 7- vuotiaat. Opetelkaa lukemaan.
Oikeastiko sinun mielestäsi lapsia voi käyttää tekösyynä seksin lopettamiseen vielä silloinkin kun nuorin lapsi on viisivuotias? Ja miten rankkaa on kahden lapsen kanssa eläminen jos ei viiteen vuoteen jaksa seksiä harrastaa? En kyllä tajua.
Nuorin taisi olla 2 vuotias ;) Ja toisekseen, eiköhän tällaisissa tilanteissa mies valehtele niin että korvat vain heiluu koko ajan :D
Uskotko ihan vakavissasi, että tuollainen urpo mies puhuu salarakkaalleen totta? :D
Ap ei osannut laittaa tuota väliviivaa ja ihmiset menivät sekaisin, kuinka monta lasta oli. Käy vähän sääliksi ap, kun oikeinkirjoitussääntöjen taitamattomuuden lisäksi on vielä raukka herkkäuskoinen. Joo, ei varmaan ole mies saanut seksiä vaimoltaan viiteen vuoteen... Ihan varmasti joo...
lasten kanssa ovatkin hauska juttu. Harkitse nyt vielä. Löytyisikö mies, jolla ei olisi ihan noin pieniä lapsia. Olet vuoden parin päästä täällä itkemässä, kun et voi päättää elämästäsi, vaan miehen ex "pompottaa". Teillä ei ole omaa aikaa ja rahaa ei ole ylimääräiseen, kun kaikki raha menee miehen lapsiin.
että se on nyt kiireissään tehtailemassa näitä muita salasuhde-ketjuja, joita nyt yhtäkkiä putkahtelee tänne.
perheen missä lapset saman ikäisiä ja siellä mies valehtelee sekä vaimolle että toiselle naiselle. Eikä ole jättämässä perhettään.
Jossa vaimo heitti miehen pihalle suhteen paljastuttua. Ihan oikeasti vaatteet ja kaikki autotalliin, josta käski käydä hakemassa.
Mies vielä uuden naisen luokse muutettuaan kävi puolen vuoden kuluttua anelemassa, että eksä ottaisi hänet takaisin. Ei ottanut, mutta ei kyllä kertonut uudelle naisellekaan jostain syystä.
Se uusi nainen ei varmaan vielä nykyäänkään tiedä, että se itse olikin sitten lopuksi se miehen pelkkä kakkosvaihtoehto. Nössö mies ei vaan halunnut olla yksinkään.
miehen rakastajatar oletti, että eron jälkeen hänellä ei monikaan asia muutu, minulta ja lapsilta sen sijaan menisi koti ja kesämökki. Onneksi oli avioehto, jonka mukaan sain pitää kaiken oman omaisuuteni, mies otti lähtiessään vain autonsa.
Rakastajatar järkyttyi siitä, miten 3 lasta tuli hänen! kotiinsä joka toinen viikonloppu ja aina keskiviikkoiltaisin, sillä vaikka mies oli paska puoliso, on hän loistava isä.
Minä siis jatkoin asumista omakotitalossa, lomailin omalla mökillä niin Päijänteen kuin Välimerenkin rannalla ja lasten kannalta ainoa muutos oli se, että isä muutti pois.
Mä olin ostanut kaksion yksin ja kun tavattiin, laitoin asunnon vuokralle. Pari v meni, oli kaksio maksettu.
Ostettiin omakotitalo, jota lyhennettiin vain vuokran tulojen verran. Sain vähän perintöä, maksoin lainan.
Sitten myytiin kummatkin, rakennettiin hulppea omakotitalo joka laitettiin tietty mun nimiin.
Sitten tuli nuori blondi, vietteli mieheni ja mä heitin ukon ulos
Oli tosi järkytys pimulle kun yhtenä iltana mies tuli koputtaa ovelle ja seuraavana vkonloppuna tuli 3 lasta ja koira.
Eihän se pimu moista katsonut. 30 v mulla ei ollut yhtään lainaa, joten ollaan monta vuotta voitu elää aika huoletonta elämää .
Eihän se ukko tajunnut kun yhtäkkiä piti maksaa elatusmaksut ja vuokraa.
Mä en antanut yhtään anteeksi elatusmaksuja vaikka olis ollut varaa. Ja en ottanut takas vaikka olis tullut. Tajus ei voi pitää samaa elintasoa enää yllä.
Mies ja vaimonsa asuvat eri asunnoissa. Asuivat jo erillään kun tapasimme. Lapset (2 kpl joista toinen on 5 ja toinen 7). Avioero on vireillä.
Tämä vaimo haluaa miehen muuttavan takaisin kotiin koska taloudellinen tilanne on kamala eron myötä. Siis kaikille osapuolille. Minä olen toki opastanut miestä miettimään vielä josko yhteiselo olisi sittenkin pelastamisen arvoista. Olen itse eronnut, minulla on 2 lasta ja taloudellisesti on välillä tiukkaa vaikka minä olen suht hyvätuloinen. Uusioperhettä en missään nimessä halua (siis ihan itseni ja omien lasteni takia). Olen sanonut tämänkin miehelle monta kertaa ettei ainakaan minun takiani jätä toisen vaiheen eropapereita vetämään.
Pointtinani oli siis se että exä puhuu VAIN rahasta eroasioita surressa. Ei lapsien tai ITSENSÄ tuskasta.
Jos he asuvat erillään, niin onko tuo ihmekään, ettei ole seksiä ;)
Ja oletko sinä puhunut sen eksän kanssa? Vai mieskö se kertoo asiat eteenpäin?
Jos he asuvat erillään, niin onko tuo ihmekään, ettei ole seksiä ;)
Ja oletko sinä puhunut sen eksän kanssa? Vai mieskö se kertoo asiat eteenpäin?
On toki vaimonsa minullekin soittanut ja vatvonut samaa. Kehotin häntä sopimaan asiat miehensä kanssa eikä minun.
että taloudellisuuden turvaaminen on se tärkein seikka parisuhteen jatkumisessa? Parisuhde ei voi olla kovin loistava kun mies oli jo muuttanut veke. Suhteesta puuttuu kaikki lämpö ja rakkaus. Miestä todella risoi olla pelkkä rahapussi vaimolleen. Tämä oli viestini pointti. Onko siis tämä jotenkin yleistäkin?
Rahasta on helpompi puhua kuin sydämen särkymisestä. Siksi ehkä jauhaa siitä, kun voi käsitellä asiaa rahan kautta.
Tosin jos ne on jo erilleen muuttaneet, voi olla, että materialisti on nostanut vaimokkeessa päätä, kun rahapussi ei olekaan riittänyt kaikkeen mihin piti.
Eli puhe rakkaudesta, en voi elää ilman sinua, olet minulle maailman tärkein ihminen, mennään avioliittoneuvojalle yms. Mutta ei, lähettää vain laskuja (esim lasten vaateostokset 1500€/kk)...
Nainen lopettaa olemasta vaimo, kun saa lapsia. Miehellä ei ole sen jälkeen muuta virkaa kuin toimia lompakkona.
Mies sinnittelee tovin ja toisen, vähän miehestä riippuen. Mikään ei kuitenkaan muutu, perheessä on enää isä ja äiti, ei vaimoa ja miestä.
Mies tuskastuu ja lähtee. Äiti jää rannalle uikuttamaan juurikin elintasosta ja ydinperheen särkymisestä eikä missään vaiheessa tajua, että jos hän olisi ollut myös vaimo, olisi hänellä edelleen avioliittokin.
Nainen siis saa mitä haluaa ja itkee sitten, kun ei se ollutkaan niin täydellistä. Miehen pitäisi jäädä siihen kulissiin elättämään edelleen menettäen miehisyytensä, koska naisen mukaan lapsilla pitää olla ydinperhe hinnalla millä hyvänsä. Joka siis miehen tietenkin pitäisi maksaa.
Lasten äiti on huolissaan taloudellisesta toimeentulosta yksin lasten kanssa, ap:n miesystävä on huolissaan siitä että joutuisi laskemaan omaa henkilökohtaista varakkuustasoaan lasten takia.
Kumpikin ajattelvat rahaa.