Porin Herttuan koulu, kellään kokemusta?
Millainen koulu on?
Poika aloittaa koulutaipaleen tuolla ja kokemukset tervetulleita.
Kommentit (10)
siellä on hyvä henki ja oikeasti yksilöllinen opetus. Tunkuahan sinne olisi, olkaa tyytyväisiä, että lapsi on saanut sieltä paikan.
Kamala koulu ja opetus lisääksi vielä sielä jos lapset alkaa kiusata hyvä henkilökunta eivät autaa. Jokainen (helppo) siinä pääse, mutta vaikea siirtä toisen koulun.
Siis onks toi joku vammaisten koulu?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 12:38"]
Siis onks toi joku vammaisten koulu?
[/quote]
Siellä on lapsia erilaisten syiden vuoksi. Ei ole vammaisten koulu.
Itse häpesin olla siellä koulussa erilaisten ihmisten takia ja olin todella paha koulukiusaaja. nyt olen koittanut löytää yhtä poikaa jota kiusasin sen vaikeuksien takia. haluaisin pyytää anteeksi! Muistan vain hänen etunimen mutta en sukunimeä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 00:23"]
Itse häpesin olla siellä koulussa erilaisten ihmisten takia ja olin todella paha koulukiusaaja. nyt olen koittanut löytää yhtä poikaa jota kiusasin sen vaikeuksien takia. haluaisin pyytää anteeksi! Muistan vain hänen etunimen mutta en sukunimeä.
[/quote]
muistaisiko joku entinen luokkatoveri hänen nimeään?
Mikäli oli vuosina 2003-2005, tai jossain siinä kohtiin, niin sitten taidat puhua juuri minusta. Jos sen etunimen saisi eka tähän niin sitten voisin itsekin varmistua, että puhutaan samasta henkilöstä.
Sopiiko tuo koulu ei-oppimisvaikeuksisille erityislapsille? Onko sieltä täysin samat jatko-opintomahdollisuudet kuin yleisopetuksen kouluista? Meneekö sieltä paljonkin porukkaa lukioihin ja normaaliamiksiin vai jatketaanko sieltä lähinnä erityisamiksiin? Olen kuullut, että monet ovat siirtyneet sieltä jossain vaiheessa normaalikouluihin, kun heille ei ole lupauksista huolimatta pystytty tarjoamaan normaalin opetussuunnitelman mukaista opetusta.
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko tuo koulu ei-oppimisvaikeuksisille erityislapsille? Onko sieltä täysin samat jatko-opintomahdollisuudet kuin yleisopetuksen kouluista? Meneekö sieltä paljonkin porukkaa lukioihin ja normaaliamiksiin vai jatketaanko sieltä lähinnä erityisamiksiin? Olen kuullut, että monet ovat siirtyneet sieltä jossain vaiheessa normaalikouluihin, kun heille ei ole lupauksista huolimatta pystytty tarjoamaan normaalin opetussuunnitelman mukaista opetusta.
Ainakin joskus siellä sai valita seiskaluokalle mentäessä, että opiskeleeko ruotsia vai tietotekniikkaa. Miten tuollainen voi olla yleisen opintosuunnitelman mukaista opetusta?
Minulla veli kävi kyseistä koulua ja hän kyllä viihtyi hyvin siellä. Ja mitä itse sivusta seurasin niin siellä on kyllä todella ihana henkilökunta ja oppilaat ja heidän tarpeensa huomioidaan yksilöllisesti. Kotiinkin oltiin hyvin yhteydessä, ainakin äitini mielestä.