Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

menkat synnytyksen jälkeen

Vierailija
26.01.2013 |

Mullon tullu nyt kolmannet menkat synnytyksen kälkeen ja nää on menny ihan oudoiksi ku ennen synnytystä! Vuoto on jotenki limasta. Vetistä. Vaaleen ja kirkkaan punasta. Ja runsasta. Kuinka naiset teidän menkat on muuttunu synnytysten myötä? Eikai mulloo joku vialla nyt?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kivut on vähentyneet selvästi ja epäsäännöllinen kierto tasoittunut. Muutokset olleet siis pelkästään positiivisia.

Noihin sun juttuihin en valitettavasti osaa sanoa mitään.

Vierailija
2/6 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla hemoglobiini alakantissa? Ei tuossa ajassa välttämättä kroppa kerkeä edes juuta tai jaata tajuta, odottele vuosi ja katso sitten. Tuskin on vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hb oli jo jälkitarkastuksessa 121 ja ollut aina aika korkeahko. Eli luulenpa et on noussu jo 130+. Toi vaan mietityttää et ko se vuoto on oikeesti sellasta ku seassa ois kirkasta limaa. Mulla esikoisen jälkeen kipeyty ovikset ja nyt ne on kipeytyny edelleen lisää. Eikä menkkakivut oo mihkään kadonnu. Ikävää jos tää vuoto nyt tällasena jatkuu...

Vierailija
4/6 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika samanlaista kuin sulla. Mäkin tosin pääsin synnytyksien jälkeen kivuista ja menkat on kyllä helpottuneet mutta nyt kun oon reilusti yli puoli vuotta käyttänyt e-pillereitä niin nyt vasta viimeksi oli ns. normaalit menkat eli vielä vaikka on hormonaalistakin pelissä niin ei oo ihan vielä kroppa kunnossa. Kuopus siis syntynyt 5/11 ja menkat tais alkaa 2/12

Vierailija
5/6 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaliako oli? Mä jo mietin kaikki syövästä lähtiin ku niin kummallista tää vuoto. En esikoisen jälkeen muista et vuoto ois jotenki outoa ollu...

Vierailija
6/6 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelläänkö eei tallaista ole ollut?

Kai se tie vie lääkäriin sitten..