Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita kumppani (tilapäisesti) kyllästyttää?

Vierailija
26.01.2013 |

Voi että kun olen viime viikkoina ollut leipääntynyt mieheen ja koko parisuhteeseen. Näitä jaksoja on tullut ennenkin (5v yhdessä) ja tulee varmasti jatkossakin, mutta ärsyttää että niitä pitää tulla. Vaikka kuinka ajattelisi järjellä miehen hyviä puolia ja ominaisuuksia, niin tällä hetkellä koko ihminen vain puhtaasti rasittaa. Kaikki mitä hän tekee tai sanoo on jotenkin väärin. Suuteleminen tai halaaminen ei tunnu hyvältä, olisin mieluummin omassa rauhassa. Stressi tätä varmasti pahentaa.

Onko teillä muilla tällaisia jaksoja? Tunnen itseni väkisinkin vähän huonoksi ihmiseksi. Yritän olla ilmaisematta näitä tunteita miehelle, sillä en itsekään ilahtuisi jos hän myöntäisi tuntevansa näin minua kohtaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelisen vuotta yhdessä, ei lapsia.

Ja tympii. Hankalinta on se kun ei seksi sytytä YHTÄÄN. Mies taas olisi varmaan muuten tyytyväinen mutta seksin vähyys on ongelma. Oon sitten vaan alkanut "antamaan" velvollisuudesta silloin tällöin mutta ei se kovin hyvältä tunnu ihan kylmänä seksiä harrastaa... :(

Vierailija
2/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä kolme vuotta, ja melkeinpä koko suhteen ajan on välillä tullut vastaan noita tuntemuksia. Kaipa se on normaalia, mutta olen kateellinen niille, jotka jaksaa vuosikaudet olla sokeita miestensä vioille ja ihailla vaan kumppaniaan jatkuvasti... :( Minunkin mieheni on paperilla täydellinen, mutta ihmisluonteellehan on ominaista, ettei oo koskaan tyytyväinen. Plaah. Olisi hienoa olla nuori ja sinisilmäinen, silloin kumppani oli maailman napa ja ihaninta ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiselämään useampia, puolin ja toisin. Kuuluu varmaan asiaan. Sen takia se pappi siellä alttarilla varmaan kysyykin, että tahdotteko myötä- ja VASTAmäessä... Aina ollaan tahdottu vaikkei se ole aina ollut herkkua.

Vierailija
4/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu näitä tulee. Mun pitkäaikainen sivusuhde kuivui juuri omaan mahdottomuuteensa, siis 800 kilometrin välimatkaan. Ja taas tylsistyttää tämä sama vanha tyhmä parisuhde ja perhe-elämä. Kun toinen mies oli kuvioissa, jaksoin olla paljon paremi vaimo ja äiti.

Vierailija
5/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen sinkkuudesta, siitä että saisi treffailla, tutustua uusiin mielenkiintoisiin miehiin, sen sijaan että parisuhde jumittaa paikallaan ja tuntee ja tietää toisen läpikotaisin.

Ihan on tavallista pitkissä suhteissa, että alkaa kaivata sitä ihastumisen tuomaa kutkutusta, jotenkin siitä täytyy päästä yli ja eteen päin, tai sitten jahdattava sitä tunnetta ja laitettava äijä vaihtoon tiuhempaan tahtiin..

Vierailija
6/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tympiminen olla aika yleistä... Joillain se tosin ilmenee vakavampana kuin toisilla.

Vierailija
7/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä niitä kausia tulee ettei toista jaksais, 11vuotta yhes ja välillähän se menee aika kuivaksi tää touhu, mutta harrastukset,lomat yms piristää

Vierailija
8/8 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt sellainen välinpitämätön kausi menossa myös. Kumpikaan ei ole mitenkään aktiivinen pitämään suhdetta yllä.

Miehellä on rahahuolia firmansa kanssa ja minulla uusi duuni, sekä kotitöiden yhdistämisen riemu.

Uskon että tilanne on väliaikainen, kyllä tästä vielä noustaan. Viimeistään ku nlapset vähän kasvaa ja saadaan omaa aikaa.

Lähetin miehen juuri baariin kaverinsa kanssa, saa dekin muuta ajateltavaa ja minä omaa aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän