Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entäs millaisia ihmisiä olette te, jotka ETTE katso putousta?

Vierailija
26.01.2013 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä ei vain ole telkkaria.

Vierailija
22/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä miten tässä yhteydessä pitäisi itseään kuvaillla. Viime aikoina olen katsonut Vikatikkiä (taas Areenassa, jee!), Frasier-uusintoja sadannen kerran, Master Chefiä, Downton Abbeyta, Mad Meniä, Solsidania ja Pikku-Britanniaa.

En ole kotimaisen sketsiviihteen ystävä. Studio Julmahuvin jälkeen ei ole tullut mitään minua kiinnostavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorini on lähinnä Uutisvuoto-tasoa. Olen aina inhonnut ruoalla leikkimistä, kakka- ja paskahuumoria ja heikommille irvailua.

Tavallinen nainen. Olen yh ja akateemisesti kouluttautunut.

Vierailija
24/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppinen pari, DI ja lastenhoitaja. Asumme vuokralla. Ei telkkaria. Leffoja katsomme iltaisin. Muksu 2v,miehellä kolme lasta ennestään.

Onnellisia.

Vierailija
25/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosikko, enkä tykkää sketsihuumorista. En edes brittiläisestä, kotimaisesta partaperuukkihuumorista puhumattakaan. Myönnän olevani tosikko, luulenettä minulla on oikeus siihen.

Tämän lisäksi mulla on äärimmäisen kilpailuhenkinen ammatti ja koulukiusaustausta ja näiden takia mä en vaan jaksa mitään pudotuskisoja enää vapaa-aikana.

Kolmanneksi mulla on aika paljon muuta tekemistä. En ylipäänsä katsele telkkarista kuin paria ohjjelmaa. Nyt en sitäkään kun downton abbey loppui taas.

Vierailija
26/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme katso muutenkaan paljon telkkaria, eikä telkkari ole ikinä taustalla auki. Leffoja lähinnä. Ollaan ihan tuiki tavallinen keskituloinen,

akateeminen perhe pientaloalueelta suuresta kaupungista.

Vierailija
27/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putouksen huumori on huonosti kasvatettujen teinien tasolla.

Vierailija
28/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kaksi aika pientä lasta, koira, omakotitalo, toisella ylempi- ja toisella alempi korkeakoulutukinto. Työpaikat. Mies harrastaa metsästystä ja touhuaa paljon lasten kanssa, minä harrastan musiikkia ja kieltenopiskelua.

Televisiosta katsotaan dokkareita, poliisisarjoja, Pikku Kakkosta, Helppo Elämää, Emmerdalea ja Salkkareita. Pelataan joskus pleikkaa, ulkoillaan ja touhutaan kotihommia. Ei käytetä juurikaan alkoholia eikä tupakoida.

Vierailija
29/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 lapsi, toinen tulossa. Päälle 2kymppisiä ollaan. Varmaan vilkuilisin jos sattuis olemaan tv päälä ja oikea kanava.

Vierailija
30/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen leikki-ikäisen iltatoimet vie ajan 19.30-21.30. Lasten ollessa hereillä meillä ei katsota telkkaria paitsi pikku kakkonen.

Voisin katsoa, jos aikaa olisi.

Vierailija
31/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme alle kouluikäistä lasta, itse kohta 30v, koulutusta vain nimeksi, lähiökerrostalossa asutaan...

En jaksa katsoa komiikkaa, jossa esittäjät nauravat jo ennen kuin ovat jutussaan päässeet kunnolla alkuun.