Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entäs millaisia ihmisiä olette te, jotka ETTE katso putousta?

Vierailija
26.01.2013 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan meistä ei ole ns. Suomi-huumorin faneja. Minä henk.koht. olen viimeksi katsonut suomalaista viihdeohjelmaa kultaisella 80-luvulla, kun Pirkka-Pekka Petelius söötisti lauloi Elainesta jokaisen Velipuolikuu-jakson lopussa...

Minuun vetoaa brittihuumori: Pokka pitää, Fawlty Towers, Toinen jalka haudassa (One Foot In The Grave), AbFab (ensimmäiset neljä tuotantokautta), etc. Mies on vähän samanlainen, mutta tykkää myös enemmän noista amerikkalaisista möykkäsarjoista, esim. Kaikki rakastavat Raymondia. Miehen lempisarja tällä hetkellä on Big Bang Theory, minä katselen sitä silloin tällöin.

Vierailija
2/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tuota näyttävät katsovan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sen ajan mieluummin johonkin muuhun, kuten esimerkiksi hyvään kirjaan tai tänään taitoluistelun katsomiseen digiboksista.

Vierailija
4/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että katson tosi vähän telkkaria muutenkaan. Ehkä kaksi kertaa kuukaudessa, jos sitäkään nykyään?

Sarjat ja leffat katson dvd:ltä tai netflixistä, ylen dokkarit joita on muutamia kiinnostavia silloin tällöin, katson useimmiten areenalta.

Ei tässä sitten tule avanneeksi telkkaria jonkun Putouksen takiakaan.

Vierailija
5/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei maikkarin kanavaa juuri avaa. En muista milloin viimeksi olisin sieltä jotain katsonut. Huonoin kanava. Nelonen, Yle ja Sub parempia.

Aikoinaan en halunnut seurata Putousta siksi, että minulla oli mielikuva junttihuumoriohjelmasta. Huom, en väitä ohjelman olevan sellainen, koska en ole koskaan tarkistanut, olisiko Putous minun mielestäni junttihumoria.

Muutenkin joudun aikapulan takia valitsemaan tarkasti, mitä ehdin katsoa, eikä Putous ole vaikuttanut sellaiselta, mikä vetoaa.

Ehkä se on ihan kiva ohjelma.

Vierailija
6/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisesti koulutetut vanhemmat, kaksi lasta, urheilua harrastamme ja televisiota katsomme hyvin valikoiden, useimmiten kirjat vievät voiton tai sitten katsomme yhdessä jotain lastenleffaa. Perjantaisin katsotaan yhdessä Voice of Finlandia.

Vierailija
7/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies duunari, minä toimistotöissä. Ykköseltä tulee samaan aikaan parempaa eli Avara luonto ja Ryhmä Pullman.

Ei mulla Putousta vastaan mitään ole, se tulee itselle huonoon aikaan. Sitä en tiedä, katsovatko lapset sitä.

Vierailija
8/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kyllä hahmot youtubesta ja naurankin niille.

Jostain syystä en telkkarista jaksa katsoa silti putousta (sensijaan homehdun tässä palstalla, vaikka siis telkkari kaukosäätimineen olisi tuossa ihan vieressä). En oikein jaksa katsella telkkaria muutenkaan. Muut jutut paitsi hahmot on musta putouksessa ihan tylsiä - sitä samaa tylsää mitä suomalaiset huumoriohjelmat aina.

Vierailija
9/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. tavallinen akateeminen perhe, joka käy kulttuuri- ja muillakin lomilla ulkomailla pari kertaa vuodessa, harrastaa yhdessä lasten kanssa, eikä katso paljoakaan tv:tä

Vierailija
10/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku sarja kuulostaa kiinnostavalta, katson netistä, ja jos edelleen vaikuttaa hyvältä, ostan dvd:lle.

Jos mietit millasesta huumorista tykkään sarjoissa, niin suosikkeja on olleet esim. studio julmahuvi, pasila, jeeves, blackadder, smack the pony, pokka pitää, dharma & greg, big bang theory.

Vierailija
11/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme lasta, enemmän hyötyliikuntaa kuin treenaamista, luetaan paljon. Mitä sinä haluaisit meistä tietää?

Vierailija
12/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan lastenleffaa mielummin.

Vierailija
13/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin monet suomalaiset "huumori"ohjelmat on aina tympineet.

Vierailija
14/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK-koulutus, 1 lapsi. Enpä katso telkkarin kun ihan satunnaisesti, mitään sarjaa tms en kerkeä seuraamaan.

Vierailija
15/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateeminen yh-äiti ja kaksi alakouluikäistä poikaa. Tehtiin äsken pizzaa ja niitä odotellessa pelataan lautapelejä - just saatiin Afrikan tähti pelattua, hävisin rankasti ja pojat ottavat vielä matsin shakkia keskenään, minä tulin koneelle katsomaan muutaman työjutun vielä ennen pizzan mussutusta.

Vierailija
16/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä kautta katsoin ekan jakson ja se riitti, ei kiinnosta enää.

Ryhmä Pullman ykköseltä on parempi ohjelma.

Vierailija
17/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy töissä, minä olen kotona, sh.

Pidämme ihan erilaisesta huumorista. Lakonisesta, sanallisesta huumorista. Teinitkään eivät kiinnostuneet koko formaatista, ei uppoa myöskään BB.

Neliymppisiä

Vierailija
18/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta suomalaisia ohjelmia, huumori ei naurata ja elokuvista tulee vain myötähäpeän fiiliksiä.

Vierailija
19/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous on ehkä maailman ärsyttävin ohjelma eikä edes hauska?

Vierailija
20/31 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan naurata tuollainen huumori.