Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mäkkin vai Hesburgeriin? :)

Vierailija
26.01.2013 |

Kumpaan menisit?

Ja optionvastaus: lempiateria?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syynä yksinkertaisesti se, että ruoka on parempaa. Minua ei hetkauta se jos liha tulee Puolasta, olen matkustanut monissa maissa (myös Puolassa olen käynyt) ja syönyt ravintoloissa mm. pihvejä ja muita liharuokia. Joten olisi aikamoista jeesustelua sanoa välttävänsä Mäkkiä koska liha ei ole suomalaista, ja sitten matkoilla syö sitä "ei suomalaista" liha hyvällä ruokahalulla.

No tuskin pointti on se, että syö vain suomalaista lihaa! Se on Suomessa tärkeää, että tuetaan paikallista ruoantuotantoa jaon ekologista, ettei ruokaa kuljeteta pitkiä matkoja.

Täällä suomalaista lihaa, Puolassa puolalaista ja Brasiliassa brassilihaa.

Tuossa mitään tekopyhää ole.

Vierailija
22/44 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menen siksi, että ostan sen euron juuston ja 0,50€ soodan, Hesburgerissa sama setti maksaisi paljon enemmän. Mäkkärissä käyn kerran viikossa tuon setin syömässä välipalana kun menen töiden heti jälkeen yhdelle kurssille. Eväitä en jaksa kotoa kantaa mukana, tuo 1,50€ on niin halpa hinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa ruokaa ja vieläpä huonolaatuista.

Vierailija
24/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o.

Mun mielestä se mäkkimössö on pahaa ja mautonta

Pahalla ja mauttomalla ruuallahan McDonalds on noussut siihen asemaan maapallolla missä se nyt on...

Esim Mäkkärin ranskalaiset ovat yksinkertaisesti paljon parempia kuin Hesen.

Hesepullassa on majoneesia -joka kyllä on hyvää mutta toivottoman rasvaista- joka välissä. Mäkkärin tuotteissa maistuu se itse ruoka. Nam!

Silti se on MUN MIELESTÄ pahaa.

Vierailija
25/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syynä yksinkertaisesti se, että ruoka on parempaa. Minua ei hetkauta se jos liha tulee Puolasta, olen matkustanut monissa maissa (myös Puolassa olen käynyt) ja syönyt ravintoloissa mm. pihvejä ja muita liharuokia. Joten olisi aikamoista jeesustelua sanoa välttävänsä Mäkkiä koska liha ei ole suomalaista, ja sitten matkoilla syö sitä "ei suomalaista" liha hyvällä ruokahalulla.

Ei siinä ny siitä ole kyse että matkoilla pitäisi syödä suomalaista! Vaan siitä että AINA PITÄISI SYÖDÄ PAIKALLISTA! Joka on lähellä tuotettua ja sitä ei ole rahdattu meren takaa! :D HErranjumala miten tyhmää sakkia täällä av:lla pyörii??? :D

Vierailija
26/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen kama ui majoneesissa. Mäkistä otan nachosalaatin ja tuplajuuston. Tai pari. Ehkä QP:n. Ja mieheltä syön pari ranskista. Pirtelö päälle.

Vierailija
27/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

McFeast -ateria

Vierailija
28/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kaikki hampurilaiset mitä olen maistanut hyviä. Hesen perusvalikoimista ruishampurilainen on hyvää, kana ok. Mutta esim. kerros, hyi helv sitä pahaa majoneesia ja sen määrää!

Mäkkärillä paras ikinä on ollut chili McFeast. Voi kun se tulisi taas.

Vierailija
29/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kokiksen erilainen maku (jos joku nyt sellaista on huomannut...) johtunee siitä että on hanakokista. Jos ostaa Cocacolaa isossa 1,5l pullossa, ei se maistu hyvältä, en tiedä miksi. Sama juoma tölkistä (tai hanasta) maistuu paljon paremmalta.

Lisäksi yksi syy mikä vaikuttaa ruuan makuun on jano/nälkä. Jos on vaikka ostoksilla ja menee sitten hampurilaiselle (nälkäisenä ja janoisena) niin toki se ruoka ja juoma maistuu hyvältä. Hampirilaisateria on myös aika suolainen, mikä lisää janoa ja saa juoman maistumaan viläkin paremmalta.

En heti lähtisi tekemään salaliittoteorioita "koukuttavista esansseista".

Vierailija
30/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

listalta läjä 1€ ja 2€ tuotteita ja parit ranskalaiset jotka nautitaan kotona kaupasta ostetun limpparin tai muun juoman kanssa.

Kustannustehokas ratkaisu viiden hengen perheelle!

Vierailija
31/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Suomalainen liha olisi jotenkin parempaa kuin ulkolainen?

Hyvin on MTK:n ja muitten etujärjestöjen propaganda mennyt perille.

Itse valitsen McDonaldsin -paljon parempaa ruokaa kuin Hesemössö.

Vierailija
32/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee kai nykyään Etelä-Amerikasta, mutta käsitellään Suomessa, joten voidaan puhua "kotimaisesta" lihasta. Näin meitä kuluttajia johdetaan harhaan.

terveusin - ent. heseläinen

Vierailija
33/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikään kuin Suomalainen liha olisi jotenkin parempaa kuin ulkolainen?

Hyvin on MTK:n ja muitten etujärjestöjen propaganda mennyt perille.

Itse valitsen McDonaldsin -paljon parempaa ruokaa kuin Hesemössö.

Vierailija
34/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee kai nykyään Etelä-Amerikasta, mutta käsitellään Suomessa, joten voidaan puhua "kotimaisesta" lihasta. Näin meitä kuluttajia johdetaan harhaan.

terveusin - ent. heseläinen

Vierailija
35/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se mäkkimössö on pahaa ja mautonta

Pahalla ja mauttomalla ruuallahan McDonalds on noussut siihen asemaan maapallolla missä se nyt on...

Esim Mäkkärin ranskalaiset ovat yksinkertaisesti paljon parempia kuin Hesen.

Hesepullassa on majoneesia -joka kyllä on hyvää mutta toivottoman rasvaista- joka välissä. Mäkkärin tuotteissa maistuu se itse ruoka. Nam!

Vierailija
36/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekoniateria

Vierailija
37/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaiset ovat mäkkärissä huomattavasti parempia kuin Hesessä.

Vierailija
38/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on jätetty pois kun hampparit maistuu ihan hirveästi armomivahventeelle vaikka sitä ei pitäisi olla

Oletteko muuten huomanneet että kokis maistuu erilaiselle Mäkissä kuin kaupan pulloissa, vaikka se tulee samasta Hartwallin tehtaasta? Syy on kuulemma se että Mäkki lisää juomiin riippuvuutta aiheuttavaa esanssia koukuttaakseen ihminen palaamaan aina uudestaan Mäkkiin. Ja niinhän se on, jos mietit tarkemmin, että tekee mieli sitä kokiksen ryystämistä

Vierailija
39/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana-ateria, sprite, kurkkumajooneesi ranuille

Vierailija
40/44 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on kuulemma se että Mäkki lisää juomiin riippuvuutta aiheuttavaa esanssia koukuttaakseen ihminen palaamaan aina uudestaan Mäkkiin. Ja niinhän se on, jos mietit tarkemmin, että tekee mieli sitä kokiksen ryystämistä

toki. Juuuuuri siitähän se johtuukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä