Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko sisustaa mun puolesta? Pliis!

Vierailija
26.01.2013 |

Mä tykkään aika yksinkertaisesta ja askeettisesta tyylistä. Ennestään mulla on vaalea sohva ja tummanruskea piano. Keittiönpöytä on tummanruskea ja tuolit mustat. Lisäksi ISO tummanruskea kirjahylly. Mulla on siis oikeastaan tupakeittiö.

Tartteisin

-Verhot, 3 paria. Yhedet keittiöön ja kahdet samalle seinälle olkkariin. Kaikki kolmea verhoa näkyy samalla silmäyksessä, joten niiden pitäisi käydä yksiin.

-Keittiön lamppu. Jokin vähän isompi.

-Olkkarin lamppu, jokin vähän isompi.

-Olkkarin matto, kokoa 230x200 tjtn.

Mun pitäis ruveta ite lesboks, että saisin jonkun sisustamaan täällä. Mua ei vois vähempää kiinnostaa, mut rumaa täällä tällä hetkellä on!

PS. Joku kiva ISO senkki ois kiva... Vois hävittää noi kirjahyllyt!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki trendikäs homokaveri.

Vierailija
2/5 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, jos sulla olis joku kuva.

Onks ne tuolit semmoisia, että niihin voisi ompeluttaa (Anttila ompelee) sellaiset kokopäälliset, että tuoli peittyy? Jos sulla on vaalea sohva, niin löytyiskö kangasta, joka olisi melkein samanväristä? Siellä Kovin Anttilassa, joka ompelee päälliset olen nähnyt farkkukankaasta tehdy päälliset. Nekin voisivat sopia. Siis musta ja ruske puu eivät vaan käy yhteen.

Voisko keittiöön ja olkkariin ostaa samanlaiset lamput ja samanlaiset verhot?

Minkälainen lattia? Onks pakko olla matto vai onko jotain kivaa matsua ja kivan värinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrakämppä ja lattiana tietysti joku harmaanläiskikäs muovimatto, joka ois kiva saada niin hyvin piiloon kuin mahdollista. Ihan kamala.

Tuolien ja pöydän yhdistelmästä tykkään. Niissä on jotain riitasointua joka käy mulle, vähän anarkiaa.

Sama lamppu vois ollakin hyvä idea, tosin keittiöön haluaisin jonkun semmosen, jossa on monta lamppua vierekkäin eikä semmonen ehkä käy kuitenkaan olkkariin. Hmm Hmm.

ap

Vierailija
4/5 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se iso senkki mahtuisi? Jos tuoleissa on farkkukangaspäälliset niin löytyiskö Ikeasta joku sininen senkki (ei väliä, vaikka siinä olisi jotain vaaleaa puuta osittain)?

Sitten tarttee jotain kukkia sinne - siis jotain vihreää. Saniainen olisi hyvä. Vois löytyä jonain kangasversiona, niin ei tarttis huolehtia, että kukat pysyy elossa.

Vierailija
5/5 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi homma hoidu ihan vain siellä kotona istuen.

Voisit löytää sekä lamput että verhot, jotka samaa tyyliä kumpaankin paikkaan ja jotka sopivat yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi