G: Millainen on rannekellosi? Paljonko maksoi?
Itsellä uusin on Michael Korsin kultainen Mercel-rannekello, maksoi New Yorkista ostettuna 299 dollaria
Kommentit (34)
kalliin kellon?
Ei saatana, mä ihailen enemmän sitä työssäkäyvää naista, joka ostaa järkevän parinsadan euron kellon....
tai jos on rahoissaan, sitten niin pirun kalliin kuin palkka antaa myöten.
Ja joo, itse teen näin.
kun kysytään etgtä millainen rannekello sulla on niin saadaan vastaukseksi "ei mulla ole kelloa"
HALOO. älä sit vastaa!?
ARGH
Esim. Mikimoto korut Kämp galleriassa maksaa noin 1000e ylöspäin. Keski-Eurooppassa ne maksa alk. 300-500e.
Ostin itselleni 35-vuotislahjaksi aikanaan Bangkokin lentokentältä, maksoi n. 1700 euroa. Juhlakellona RW:n timanttilello, en muista nimeä. Maksoi vähän yli 2000 euroa, käytän todella harvoin, en muista ikinä vaihtaa... Senkin ostin itse itselleni. Nyt olen kytännyt Tag Heuerin unisex Monacoa valkosella kellotaululla ja nahkarannekkeella. En ole vielä raaskinut ostaa. Viimeksi katoin sitä Pariisissa Gallerie Lafayettessa, maksoi 3600,-.
maksoi muistaakseni 100 euroa. Pidän siitä kun siihen ei tarvitse vaihtaa paristoja.
Hopeanvärinen DNKY neliskulmaisella kellotaululla. Tarpeeksi yksinkertainen, ettei siihen kyllästy vaikka päivittäin käyttää, mutta tarpeeksi minun näköiseni ja kaunis blingblingeineen :) maksoi muistaakseni vähän vajaa 200e ja hyvin on kestänyt.
Hopeanvärinen DNKY neliskulmaisella kellotaululla. Tarpeeksi yksinkertainen, ettei siihen kyllästy vaikka päivittäin käyttää, mutta tarpeeksi minun näköiseni ja kaunis blingblingeineen :) maksoi muistaakseni vähän vajaa 200e ja hyvin on kestänyt.
Siis tietenkin DKNY...
mutta kultainen tai kullattu mummolta peritty, kaunis kello.
"Kultaisena" Michael Kors n. 240e. Haaveilen kultaisesta Rolexista..
Michael Kors M5505 235€ timanttiset
hopeanvärinen ja "timanteilla" oleva, kaunis, suuri tauluinen kello. n.250e
Toinen DKNY, hopeinen, siro, korukello juhliin n. 200e ja toinen tosi leveärannekkeinen DKNY, kullanvärinen ja paljon kirkkaita kiviä n. 250e.
Hilfigerin isotauluinen ja paljon kiviä ja valkoinen nahkaranneke n. 180e.
Käkikello, vedettävä malli 2:lla puntilla. makso 100 euroa. ranteet niin kipeät että ei pysty aina pitämään, silloin vien sitä repussa selässä, nyt tosin kesä ajassa ja käki hylännyt pesänsä. Keväällä taas ajassa.
Sukeltajankello Citizen. Maksoi 249 euroa ja toimii hyvin myös vara-ajanottolaitteena dyykeillä.