Lyhyt nainen, koetko ongelmaksi?
Miksei lyhyelle naiselle kasva rintoja? Lyhyt nainen näyttää aina lapselta ja ikä on todistettava yhtenään. Lyhyt ei saa koskaan aikuisen arvostusta, aina kohdellaan lapsena.
Kommentit (72)
Miehet kattelee isorintasia pitkiä naisia. Ootteks rinnattomat saanu miehiä?
olen 153 cm ja 65DD. hoikka olen ja tytöttelyä saa kuulla harva se päivä :)
Löysin viikolla lastenosastolta ihanan takin 150cm. Se hyvä puoli pienuudessa on, lasten vaatteita saa halvalla mitä vertaa aikuisten osaston vaatteisiin.
Pienille ei ole aikuisten osastoilla mitään.
Miehet kattelee isorintasia pitkiä naisia. Ootteks rinnattomat saanu miehiä?
Miehiä on riittänyt vaikka olen pieni rintainen ja pikkuinen muutenkin, myöskin sinkkuna ollessa. Mieheni mielestä juuri käteen sopivat.
Ei se ulkonäkö vaan iloinen fiilinki, ei ne miehet myrtsejä kattele vaikka olisi kuinka uhkea matami.
En koe lyhyyttä ongelmaksi. En näytä lapselta eikä tarvi todistella ikää. En muista milloin olisi viimeksi tytötelty tai kohdeltu lapsena.
Mutta opettajana yläkoulussa tulee joskus mieleen, että nuo karskimmat miehet tuskin joutuvat käyttämään ihan niin paljon aikaa ja energiaa auktoriteetin luomiseen luokassa. Minä joudun röyhkeimpien kanssa tekemään tosissani töitä. Mutta en sitäkään koe minun ongelmaksi, minusta se kertoo lähinnä sitä mitä kotona on opetettu naisten arvostamisesta.
150/70D
Ei tytötellä sen verran ku muitakaan.
Ei se rintojen koko pituudesta riipu.
149 cm ja 70H. Mielelläni kyllä ottaisin pienemmät rinnat, mutta minkäs teet.
mun pituus 160cm eikä koskaan ole ollut mitään noista apn mainitsemista ongelmista. Mutta joo nyt kun ikää 38v niin näytän kyllä nuoremmalta kuin moni pidempi ikätoverini mutta en ole kokenut tätä ongelmaksi :D
Rinnat muuten D-kupit!
len 153 cm ja kuppikoko on 70D. Että muotoja löytyy, vaikka olen muuten hoikka. Lasten myötä kuppikoko vaan kasvoi. Että enpä näytä lapselta, eikä tarvitse ikää aina olla todistamassa, vaikka toki ikäistäni nuoremmalta näytänkin. Hyvin olen työelämässä pärjännyt ja edennyt, joten en näe mitään ongelmaa.
Se oli vielä muutama vuosikymmen sitten suomalaisnaisten keskimitta!!!!!!
149 cm ja 70H. Mielelläni kyllä ottaisin pienemmät rinnat, mutta minkäs teet.
Myös lihavilla pienillä pojilla on isot rinnat.
Sitä paitsi pituudessa 7cm on tosi vähän, ihan yhdentekevä mitta. Vai hukkapätkä :D Salli mun nauraa. Aika pienet on piirit sulla..
Pieniä ei kuunnella ja oteta huomioon. Pitkät pääsee pomojen tehtäviin, lyhyet saa passata niitä. Pätkät pannaan keittämään kahvia ja juoksemaan asioilla.
Pieniä ei kuunnella ja oteta huomioon. Pitkät pääsee pomojen tehtäviin, lyhyet saa passata niitä. Pätkät pannaan keittämään kahvia ja juoksemaan asioilla.
t. se 153-senttinen, joka on edennyt urallaan hyvin ja on aina toiminut esimies- ja johtotehtävissä - se on kuule enempi persoonasta kiinni!
Mutta mieheni olisi oltava alle 170cm
Mun mielestä naisella on parisuhteessa valta vain jos on miestään pidempi. Nysverö miesten rinnalla on aina sutjakka pitkä lady. Sellainen lady saa tarpeeksi arvostusta.
tulee pikkutantta, sellainen hyvä haltija kummi Tuhkimosta, sitten ei enää tyrkytetä lasten lippuja. Lyhyistä naisista tulee mielestäni sellaisia huvittavan näköisiä tanttaroita vanhempana.
Itse olen onneksi 164 cm.
Olen 154 cm pitkä, ja kyllä mulla vaan on tissitkin.. Liiaksikin asti. Lapselta näytän kyllä, viimeksi bussissa kysyivät tuleeko lapsilippu, vaikka olen 30v. Arvostusta kyllä olen työssäni saanut. Jonkin verran tytöttelyä, mutta en ole ahdistunut siitä laisinkaan. Nuorempana työnhakutilanteissa joskus epäilivät jaksanko tehdä hommia kun olen niin pieni, mutta ei ole kuunaan ollut jaksamisongelmia. en koe edes ulkonäköpaineita pituudesta, enkä ole koskaan halunnut olla yhtään pidempi.
Kuinka lyhyitä te olette ja kuppikokonne?
aloitan 160,5
A kuppi