Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyt nainen, koetko ongelmaksi?

Vierailija
26.01.2013 |

Miksei lyhyelle naiselle kasva rintoja? Lyhyt nainen näyttää aina lapselta ja ikä on todistettava yhtenään. Lyhyt ei saa koskaan aikuisen arvostusta, aina kohdellaan lapsena.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lyhyitä te olette ja kuppikokonne?

aloitan 160,5

A kuppi

Tunnen useita itseäni lyhempiä naisia, joilla on kunnon tissit, eli aivan varmasti vähintään D kuppi missä liikkeessä tahansa.

Oikeasti ongelma on se, että kaikki vaatteet, jopa rintaliivit on suunniteltu paljon pitemmille ihmisille. Siitä on seurauksena, että rintaliivien kaaret ovat liian pitkät ja painavat, kun vyötärön ja kainalon väli voi olla monta senttiä lyhempi kuin malleilla.

Vierailija
42/72 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut lyhennettävä, hiat lyhennettävä, kengissä lisäpohjalliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino 48kg, rintaliivit 65E

Rinnat sopivat (ei tolla ympärysmitalla mikään erityisen iso)

Tanttavaara olemassa kun omia mummoja katsoo mutta pyrin ehkäisemään tätä urheilemalla.

Työelämästä ei vielä ole kesätöiden lisäksi kokemusta (olen 23v opiskelija). Kesätöissä (fyysistä) on tullut kommenttia lyhyydestä mutta hyväntahtoisesti, enkä ota sitä itseeni. Ilmeisesti teen työni hyvin, koska joka kesäksi pyydetään uudelleen hommiin ja palkkakin on aina pyytäessäni noussut.

En näytä ikäistäni nuoremmalta (on jo pienet juonteetkin silmissä tän ikäisenä! Mieluummin oisin kyl teiniltä näyttäny)

Mut lyhyys ei ole mikään ongelma ollut minulle ikinä, olen kaunis ja naisellinen näin. :)

Vierailija
44/72 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta nyt se keskimittä on 167, joten tällä hetkellä 160 cm on hukkapätkä

Suomalaisten naisten keskipituus on 165 cm. Jos mukaan lasketaan yli 35-vuotiaat, on keskipituus vielä matalampi.

Vierailija
45/72 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole lihava. Tarkkaa painoa en tiedä, mutta alle 50 se kuitenkin on. Mulla on tiimalasivartalo, isot rinnat, leveä lantio ja kapea vyötärö ja ei siinä muuten mitään, mutta kurvit näyttää omituiselta näin lyhyessä kropassa, joten mielelläni olisin vähän pienirintaisempi ja kapeampilantoisempi. Pakko tyytyä siihen mitä on, ja ainakin mun kroppa on naisellinen, vaikka lyhyt olenkin.

Vierailija
46/72 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 152 cm, rinnat 75E, normaalipainoinen. Ottaisin mielellään esim. B- tai C-rinnat. Olisi sopusuhtaisempi olo. En ole lapsen näköinen, paitsi kasvot ovat vähän babyface, se ei kuitenkaan johdu pituudesta. Ikää 30. Eniten ärsyttää itsessä juuri ylisuuret rinnat, pituuteen olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
47/72 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet naikkoset ovat jalkovälistä karvattomia ja lattarintaisia. Muistuttavat poikia vartaloltaan.

Vierailija
48/72 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu näyttää aikuiselta, mutta sheivaavat karvat pois ja muistuttavat entistä enemmän pentua.

Vierailija
49/72 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 cm, ja tissit on kuppia C. Ei minua ole koskaan minään pikkulikkana kokoni takia pidetty, ihan naiselta näytän erittäin kurvikkaan kroppani kanssa, vaikka painoa vain 50 kg onkin. Kuitenkin on tissejä, takapuolta ja siinä välissä kapea vyötärö.

En myöskään pukeudu teinimäisesti, se varmaan myös auttaa siihen että minut on aina otettu työelämässäkin vakavasti, ja minä olen sentään erittäin miesvaltaisella asiantuntija-alalla. Pukeudun businesstyyliin, pidän asiallista lyhyttä tukkaa jne. Kyllä minustakin pikku hempukkatytön näköisen varmaan saisi jos pitäisi jotain pitkää kihartuvaa vaaleaa tukkaa ja kulkisi kireissä farkuissa ja nuorisopaidoissa...

Vierailija
50/72 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulu lyhyisiin, siksi et tunne ongelmaa. Sä olet hyvässä mitassa ja siksi tyytyväinen itseesi. Tässä on aiheena alamittaiset naiset.

Vierailija
51/72 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

152cm, 70DD ja normaali painoinen. Minua on kyllä luultu 28 vuotiaaksi, vaikka olen 38v. Mutta ei tuo lyhyydestäni johdu, vaan ei ole noita ryppyjä kehittynyt niin paljoa. Hyvät geenit ihon suhteen :)

Vierailija
52/72 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 155cm eli pieni, ranteet noin 12 cm..=O ja olen saanut arvostusta ja varsinkin pitkiltä miehiltä.. (190 ja plus) Pitävät kuin kukkaa kämmenellä ja kohtelee kauniisti ja kuppi koko on 70C eli ihan perus...pystyt ihan nätit rinnat..Puoliksi puerto ricolainen isän puolelta.. =D... mut isä on kyl 192cm ja äiti 170cm..Et aika jännä et jäin näin pieneksi..hahaha..XD pikkuveli 10 ja 151cm hahah... mut jalka on super pieni se tulee isän puolen naisista 33-34 mut onneks löysin kenkä ja vaate sivuston joiden kengät on tehty 32-35 jalkasille, vaatteet alle 160cm pitkille.. JeeeXD.. Ps.Olen aina tykännyt olla pieni ja siro ja miehet on tykkäänny.. =) 19 v nainen

Vierailija
53/72 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm nainen ei oo lyhyt, vaan ihan normaalin mittainen. Jos keskimitta on joku 165 niin ei se tarkoita sitä että vain 165 senttiset on keskipitkiä ja 164 senttiset on lyhyitä ja 166 senttiset pitkiä :D Se tarkoittaa sitä että sellaiset 159-171 senttiset on kaikki jotain keskipitkiä, kun pituuden keskihajonta on 6cm. 70% naisista on tuolta keskipituus +/- 6cm väliltä siis

Vierailija
56/72 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 05:18"]

160 cm nainen ei oo lyhyt, vaan ihan normaalin mittainen. Jos keskimitta on joku 165 niin ei se tarkoita sitä että vain 165 senttiset on keskipitkiä ja 164 senttiset on lyhyitä ja 166 senttiset pitkiä :D Se tarkoittaa sitä että sellaiset 159-171 senttiset on kaikki jotain keskipitkiä, kun pituuden keskihajonta on 6cm. 70% naisista on tuolta keskipituus +/- 6cm väliltä siis

[/quote]

No jaa, se riippuu muutenkin vähän ruumiinrakenteesta, minkä mittaiselta näyttää. Itse olen 158 cm eli määritelmäsi mukaan senttiä vaille "keskimittainen", mutta kovin usein kyllä saan kuulla siitä miten "pieni" olen (koska olen hoikka, pienitissinen, vissiin aika kapeaharteinen yms.). Eivät nuo kommentit sinällään haittaa, mutta välillä vähän huvittaa (en minäkään muille ihmettele, kuinka "isoja" muut ovat...) Oletetaanko aina että lyhyet pitää pituuttaan ongelmana? Itse kyllä viihdyn kropassani, en koe mitään tarvetta olla yhtään pidempi ("isompi"). 

Vierailija
57/72 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 157cm/54 (muutama kilo pois -projekti päällä) Ja kuppikoko c/d. Taitaa olla se nyt juuri kun olen imetyksen lopettanut, mutta pikkuhiljaa paranee d:hen. 

Olen aika puhelias ja "kovaluonteinen" joten en ole pienuuteni takia jäänyt varjoon. Ainut haitta on tosiaan tuo että olen ammatiltani Koulutettu Hieroja. Ja aina kun mies tulee asiakkaaksi on ilme sellanen että "nuin pieni"! Kyllä aina hieronna jälkeen ihmetellään että hieroitpa voimakkaasti, vaikka oletkin pienikokoinen nainen. Mutta sehän onkin tekniikasta ja hyvistä lihaksista kiinni:) Mutta ainoastaan tuossa ollut lievää haittaa koosta:)

Ja kyllä mä löydän vaatteita. Ehkä vähän enemmän joutuu etsimään, mutta kyllä nykyään on hyvin eri koko vaihtoehtoja.

Vierailija
58/72 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, no enpä ole vielä tisseineni kompuroinut :D On tää hauska ketju :DD terv. 75DD 

Vierailija
59/72 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

154 cm, normaalisti B j nyt imettäessä C. 

En ole kokenut ongelmaksi. Ikäistä nuorempana pidetään usein, mutta tässä ikinuoruutta ihailevassa yhteiskunnassa en osaa pitää sitä kovin vakavana asiana. Ja uskon tähän vaikuttavan koon lisäksi myös meikkaamattomuuden ja pukeutumistyylin. 

Vierailija
60/72 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 163 ja rintani ovat DD eli häpiä.. mutta itseäni lyhyemmät kaverini omaavat jopa ihan E kuppiin asti rinnat eivätkä näytä lapselta.. kummaa yleistystä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi