Lyhyt nainen, koetko ongelmaksi?
Miksei lyhyelle naiselle kasva rintoja? Lyhyt nainen näyttää aina lapselta ja ikä on todistettava yhtenään. Lyhyt ei saa koskaan aikuisen arvostusta, aina kohdellaan lapsena.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2013 klo 08:05"]
Miksei lyhyelle naiselle kasva rintoja? Lyhyt nainen näyttää aina lapselta ja ikä on todistettava yhtenään. Lyhyt ei saa koskaan aikuisen arvostusta, aina kohdellaan lapsena.
[/quote]Pieni on kaunista:)
ja paljon. Iho alkaa vanheta jo 25-vuotiaana ja jos olet oikein laiha ja kuivalla, niin niitä ryppyjä on jo kolmekymppisenä aika lailla silmien ympärillä ja suun kiinteissä. Nähty on.
152cm, 70DD ja normaali painoinen. Minua on kyllä luultu 28 vuotiaaksi, vaikka olen 38v. Mutta ei tuo lyhyydestäni johdu, vaan ei ole noita ryppyjä kehittynyt niin paljoa. Hyvät geenit ihon suhteen :)
38 vuotiailla ei vielä ole rypyn rypyn ryppyä ei kellään 38 vuotiaalla ole ryppyjä muillakaan
Lyhyt kroppa ja babyface - yhdistelmä: minua ei otettu vakavasti. Oli aina kuopus ja pienin jne. Täytän pian 50 ja nyt minut otetaan jo vakavasti oman alani asiantuntijana.
Lyhyillä naisilla on alemmuskomplekseja pituudesta ja lapsellisesta ulkonäöstä. Ollaan paakokuunneltu töissä sellasen olemattoman pätkän itsetunnon kerskuntaa, joka johtuu alemmuudenkokemistesta.
Alemmuuskompleksiset kehuvat itsensä korkeuksiin jotta unohtaisivat pienet puutteet itsessään.
naurattaa. Mulla c-kuppi, riittää mainiosti.
Joskus alle parikymppisenä minulla oli pituuskomleksi, ja ärsytti näyttää ikäistään nuoremmalta MUTTA näin kolmenkympin korvilla on vain kivaa olla pieni ja söpö. ;)
Työelämässä en koe ikinä kokenut, ettei minua oteta tosissaan pituuteni vuoksi, en ole kohdannut vähättelyä tai mitään sellaista. Toki osaamistani olen joutunut näyttämään samoin kuin kuka tahansa nuori aikuinen työelämässä.
Tytöttelyä kuulen välillä, ei haittaa yhtään. :) Kyllä tyttökin voi olla työssään pätevä ja hyvä.
Olen 154cm pitkä.
Nyt tällä viikolla kun kävin neuvolassa rv37 ja oli uusi täti niin hän aliarvioi minua synnyttäjänä. Hänellä vaikka onkin iso ihminen oli ollut ongelmia niin antoi ymmärtää että tietenkin minullakin olisi. Ei siinä mitään mutta edellinenkin oli 3600g ja hyvin sain synnytettyä. Ärsyttää vaan tämmöiset yleistykset että hänen mielestään leveä lantioiset synnyttävät helpommin. Eipä pidä välttämättä onneksi paikkaansa. Olisi suomi kuollut jo aikanaan sukupuuttoon jos kokoiseni naiset eivät voisi synnyttää. Ei ne ihan pieniä ole ennenkään tehneet.
Minä myös ostan vaatteita lastenosastolta ja etenkin kenkien löytäminen näin pieneen jalkaan vaikeaa. Joskus myös harmittaa kaupoissa kun tavarat laitetaan niin ylös esille että tarviaa tuolin. Esim.pakasteallas jonka päällä pakastin kaapit niin ne kalapuikot on siellä ylimmällä hyllyllä.
Vaikea sanoa, mikä vaikuttaa mihinkin.
Kuulema kasvot on ne, joiden perusteella pitkäaikainen parisuhde valikoituu, kroppa muulloin.
Pikkumiehet karttavat pieniä naisia, mutta ne kaikista komeimmat ja maskuliinisemmat hakeutuu näiden kaikista feminististen naisten seuraan, joista ei miehen näköisiä saa vaikka tekisi mitä. Luulisin, että siinä on sitten todellista tasa-arvoa, kun nainen ei voi olla muuta kuin nainen ja mies se mies siinä suhteessa.
Kysykääs monelta pätkältä niin saatte kuulla, että niillä ei koskaan ole ollut alle 180 senttistä miestä. Ja munatkin löytyy noilta miehiltä.
Mitä muniin tulee, niin luulisin, että arvon rouvat ovat erehtyneet monen pätkämiehen suhteen. Niiltä voi löytyä vaikka mitkä munat. Ja sehän oli niin, että kaikkia "eläimiä" löytyy kahta sorttia: pitkää ja pätkää. Nämä sitten lisääntyvät erilaisissa olosuhteissa. Luulisin, että pienet ja vähän ravintoa tarvitsevat voisivat olla selviäjiä, jos ruoka loppuu. Suurilla menee kaikki energia sen päivän ruoka-annoksen hankkimiseen, jotta edes pysyvät hengissä. Nyt on ollut suurten aikakausi. Ties miten tulevaisuudessa!
Ja huomionarvoinen seikka voisi olla myös se, että on sukuja, joissa on sekä suurikokoisia että todella pieniä ihmisiä - siis samoissa porukoissa. Samoista suvuista voi löytyä lähes 190 senttisiä (+180 senttisiä naisia) ja 170 miehiä ja 150 senttisiä naisia.
Tää on kuulkaas hankalampi juttu kuin mitä luulettekaan. Mutta oli niin tyhmä avaus, että en edes meinannut katsoa. Tyhmä olin kun avasin ja katsoin.
Mutta voittehan te keskustella näistä asioista ja laittaa hakuun noille 170 senttisille miehille hakuun jotain 180 senttisiä naisia. Ei se pituus mitään häiritse (en tiedä miten on kääpiöillä). Alettaisiin tottua siihenkin, että nämäkin roolit ovat kaikki heitetty päälaelleen niin kuin kaikki muut. Pankaa niille pikkumiehille kiltit päälle ja jättinaisille puvut, niin tosi hyvältä näyttää.
Kaikilla naisilla on rinnat, oletpa erikoinen mielipiteines.
Olen 177cm/AA-kuppi. Näyttää tosi epäsuhtaiselta. Teininä kadehdin kovasti parasta kaveriani, 155cm/D-kuppi.
152cm, 70DD ja normaali painoinen. Minua on kyllä luultu 28 vuotiaaksi, vaikka olen 38v. Mutta ei tuo lyhyydestäni johdu, vaan ei ole noita ryppyjä kehittynyt niin paljoa. Hyvät geenit ihon suhteen :)
38 vuotiailla ei vielä ole rypyn rypyn ryppyä ei kellään 38 vuotiaalla ole ryppyjä muillakaan
[quote author="Vierailija" time="28.01.2013 klo 06:30"]
Lyhyellä naisella isot tissit aiheuttavat kaatuilua. Lyhyessä varressa isot tissit alkavat luonnostaan kokemaan maanvetovoiman, ettei tissit peitä kävellessä astelun näkyvyyttä. Isot tissit aiheuttaavat muuten epätasapainon ja seurauksena nainen kaatuilee ja kompastelee törröttävien suurten tissien takia.
Lattarintaisuus on siksi edukkaampaa lyhytkasvuisille naisille.
[/quote]
Tässä ei nyt puhuttu lyhytkasvuisista, vaan lyhyistä. Lyhytkasvuisuus on seuraus jostakin sairaudesta ja silloin vartalon mittasuhteetkin ovat erikoisemmatkin. Terve ihminen puolestaan voi olla lyhyt ja sopusuhtainen, muttei lyhytkasvuinen.