Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen sitä mieltä, ettei kerrostalot ole lapsiperheille

Vierailija
26.01.2013 |

Äänet, huudot ja mölyt kuuluu läpi ja sitten, jos teen valituksen, saan vihat niskaani.

Elämä se on munkin elämä ja haluan viettää sen rauhassa.

Jos ei vanhemmat saa lapsiaan ruotuun, niin menkööt muualle riehumaan, missä tilaa ja ääntä riittää. Se paikka ei ole KERROSTALO.

Jos et saa jälkikasvuasi kuriin, niin mene please muualle.

t. Allakerran naapuri Hakaniemestä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalot eivät ole ihmisille, jotka eivät kestä naapureiden aiheuttama ääniä. Olivat ne sitten riitoja, ladten ääniä tai lemmiskelyä. Mene itse pois!

Vierailija
2/10 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

et se ken häiriintyy elämisen äänistä, on epäsoveltuva kerrostaloon.

Joten hanki oma elämäsi omakotitalossa jossain muualla, kerta oma eläsi on elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei mee oikein jakeluun

Kerrostalot eivät ole ihmisille, jotka eivät kestä naapureiden aiheuttama ääniä. Olivat ne sitten riitoja, ladten ääniä tai lemmiskelyä. Mene itse pois!

Vierailija
4/10 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allakerran naapuri Hakaniemestä

kerrostalossa, jossa yläkerran osakkaat vetivät turpaveiviä harvase viikko. Minä olin vain vuokralainen eli se siitä.

Muutin omakotitaloon sain lapsen, jolla oli vatsapuruja, hammaspuhkeamis särkyjä, itkuja, kitinää, olon kiljahduksia, töminää, naurun remakkaa ym.

Mihin se raja vedetään? Missä saa edes hiiskahtaa ja missä saa puhua?

Pikkasen on nykyään nää hommat menneet sekaisin. Valitettasti jokainen hautoo vaan sitä omaa napaansa ja sitten annetaan suvereenisti jälkipolville.

Vierailija
5/10 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Asuimme 2 pienen lapsen kanssa vuosia kerrostalossa. He olivat siinä iässä, kun tappeluita tulee. Eli kun pienempi alkoi liikkua ja ottaa osaa ja tuhota leikkejä.

Koin ajan rankkana. Kukaan naapureista ei kuitenkaan ksokaan kertaakaan antanut ymmärtää, että meiltä kuuluisi mitään ääniä, vaikka huusin joskus todella kovaa "lopeta", kun lapset tappelivat.

Voi tosin johtua myös siitä, etä asuimme alimmassa kerroksessa, eikä alapuolella asunut ketään. Ei kertaakaan tullut seinän koputusta tai mitän riitaa naapureiden kanssa.

Toisaalta ymmärrän niitä lapsiperheitä. Eihän kukaan varmasti itsekään mielellään kuuntele kotonaan melua, joten tuskin ne tahallisesti metelöivät?

Eri asia nämä vanhemmat, jotka laittavat lapsensa potkimaan palloa vaikka rivarin päätyyn oman pihan sijaan, ja näin yrittävät maksattaa lapsensa muilla. Muiden terveydellä ja nostattaa muiden stressitasoa omansa sijaan, meluhan aiheuttaa stressia ja terveysongelmia sitä kautta.

Vierailija
6/10 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä missä on hiljaisempaa. Kerrostalot eivät ole erakoille.

Vierailija
7/10 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheen meteli ei häiritse yhtään, mutta ikuinen remonttireiska kyllä. Bilettävä pariskunta naapurissa on inhokkitapaukseni, haukkuvien koirien ohella.

Vierailija
8/10 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmasosan elämästäni ja senkin useammalla paikkakunnalla.

Kahdessa talossa melu oli häiritsevää. Toisessa juoppopariskunta ja mies huusi naistaan huoraksi yms. ja hakkasi, äänet kuului meille vaikka yksi kerros välissä. Tuolta muutimme pois meluhaittojen vuoksi. Lapset heräili yöllä naapurien tappeluihin.

Toisessa tapauksessa soittelin poliiseja paikalle kun kyseessä perhe jossa pieniä lapsia, alkoholi, huumeet ja väkivalta. Mies pahoinpiteli puolisoaan.

Nuo esimerkkitalot olivat seiniltään "paperia" muutoinkin äänet välittyi helposti. Meiltäkin on kuulunut elämisen ääniä.

Nyt asun hyvin rakennetussa kerrostalossa jossa äänieristys on hyvä eikä naapureista haittaa kuin satunnaisesti.

Pidän kerrostaloasumisesta, ei tarvitse tehdä pihatöitä ja etenkään talvella ei lumitöitä.

Olen asunut lapsuuteni omakotitalossa. MIehen kanssa rakennettiin talo ja asuin siinä 8 vuotta. Erossa talo jäi hänelle.

Vierailija
9/10 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloasukin on siedettävä normaaleja elämisen ääniä. Normaalia ääntä tuottavia naapureita ei saa melun takia haukkua, syytellä tai vainota.

Nyt ei mee oikein jakeluun

Vierailija
10/10 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa omakotitaloon jos et kestä elämisen ääniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi