Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi nähnyt sut kännissä?

Vierailija
25.01.2013 |

Omani ovat nähneet.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes itse. Ei ole koskaan viina kiinnostanut tippan tippaa.

suojelee lapsiaan on paljon parempi äiti kuin se joka kännää. Ja nimenomaan LAPSEN kokemana. Sun on syytäkin tuntea itsesi huonommaksi´jos lastesi edessä juot. Pohjanoteeraus. Ihan sama mitä kännisessä päässäsi koet.

Vierailija
22/28 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma isäni oli alkoholisti joten olen todellakin sitä kännäämistä nähnyt ihan tarpeeksi.

En kuitenkaan halua - ehkä juuri siksi - tehdä alkoholista tai sen käytöstä mitään tabua lapsilleni vaan näyttää, että sitä olutta voi juoda ilman niitä ääripäitä. Jotka siis näissä keskusteluissa ovat ne, että lapsi ei saa nähdä minkäänlaista alkoholinkäyttöä tai sitten ollaan kaatokännissä (av:llähän EI ole mitään välimuotoja tässäkään asiassa, se on aina joko tai...)

En lapsiani pysty tuolta viinapirulta kuitenkaan maailman tappiin saakka suojelemaan vaikka se niin mukavaa olisikin, joten tulevat törmäämään asiaan jossain vaiheessa kuitenkin.

aina säännöllisin väliajoin, varmaan keskimäärin kerran kuussa. Kyllä mä muutaman oluen ja parin viinilasin jälkeen kännissä olen, vaikka ne tulisikin juotua illan mittaan pidemmällä aikavälillä. Saunakaljaa (max. 2 kpl) en laske känniksi.

Ns. kaatokännissä ei ole nähnyt, sellaisia en ole vetänyt kuin pari kertaa ja nekin kaksikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole.

Vierailija
24/28 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä miehenikään ole nähnyt.

Vain jotkut teini-iän harrastuskaverini ovat nähneet minut kännissä, ja lisäksi osa opiskelukavereista fuksiaisissa...

Vierailija
25/28 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma isäni oli alkoholisti joten olen todellakin sitä kännäämistä nähnyt ihan tarpeeksi.

En kuitenkaan halua - ehkä juuri siksi - tehdä alkoholista tai sen käytöstä mitään tabua lapsilleni vaan näyttää, että sitä olutta voi juoda ilman niitä ääripäitä. Jotka siis näissä keskusteluissa ovat ne, että lapsi ei saa nähdä minkäänlaista alkoholinkäyttöä tai sitten ollaan kaatokännissä (av:llähän EI ole mitään välimuotoja tässäkään asiassa, se on aina joko tai...)

En lapsiani pysty tuolta viinapirulta kuitenkaan maailman tappiin saakka suojelemaan vaikka se niin mukavaa olisikin, joten tulevat törmäämään asiaan jossain vaiheessa kuitenkin.

aina säännöllisin väliajoin, varmaan keskimäärin kerran kuussa. Kyllä mä muutaman oluen ja parin viinilasin jälkeen kännissä olen, vaikka ne tulisikin juotua illan mittaan pidemmällä aikavälillä. Saunakaljaa (max. 2 kpl) en laske känniksi.

Ns. kaatokännissä ei ole nähnyt, sellaisia en ole vetänyt kuin pari kertaa ja nekin kaksikymppisenä.

mun suussa, mutta ei juomattomudesta koskaan puhuta saati saarnata.

Vierailija
26/28 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tule koskaan näkemäänkään! Sen olen päättänyt jo ennen lapsen syntymää, nyt 7v.

Olen itse lähes absolutisti joten tuskin on ongelma ;)

Se on lapsesta todella pelottavaa nähdä humaisia ihmisiä, varsinkin jos ne ovat läheisiä.

Vierailija
27/28 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin 15v. En ole lasten synnyttyä edes ollut kännissä.

Oma isäni joi silloin tällöin perinteisen suomalaisen kännin ja muistan miten inhottavaa se oli lapsena. En halua lasteni kokevan samaa.

Mieheni kaksi vanhinta ovat valitettavasti ainakin kerran nähneet kännissä.

Vierailija
28/28 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun ruoan kanssa otin toisenkin lasin viiniä. En ollut pitkään aikaan juonut mitään enkä enää muistanut miten helposti mulla nousee päähän. Pienessä seilissä olin siis. Sen jälkeen olen pitäytynyt yhdessä pienessä lasissa viiniä ruoalla. Silloin kun sitä joskus on.

:P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä