Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko mieheltä kysyä jotakin?

Vierailija
25.01.2013 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa miehen kanssa. Mies sanoi minulle "olet rakas mulle". Tarkoittaako tuo kierto ilmaisuna että hän rakstaa minua vai ei? Alkusuhteen mietintöjä ;)

Vierailija
2/22 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa miehen kanssa. Mies sanoi minulle "olet rakas mulle". Tarkoittaako tuo kierto ilmaisuna että hän rakstaa minua vai ei? Alkusuhteen mietintöjä ;)

Voi tarkoittaa myös että olet rakas mutta mies ei ihan rakasta.Alkusuhteessa se on myönteistä ja voi kehittyä.

mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena sanon että se ärsyttää.

Vierailija
4/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ensin kasvaa aikuiseksi eli täyttää 30.

mies

Vierailija
5/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittäkö moni mies ekaa seksikertaa uuden ihastuksen kanssa niin paljon ettei seiso? Ja sen takia ei halua edetä seksiin asti vaan jäädään halailutasolle.

Vierailija
6/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittäkö moni mies ekaa seksikertaa uuden ihastuksen kanssa niin paljon ettei seiso? Ja sen takia ei halua edetä seksiin asti vaan jäädään halailutasolle.

mutta veikkaan että ei moni jännitä.Enemmän jännittää että saako vai eikö saa.

mies

Vierailija
7/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina analysoida? Pyörittää.

Jos mies sanoo jotain, hän tarkoittaa sitä ja siinä on äärimmäisen harvoin mitään piilomekityksiä.

Lisäksi, jos mies sanoo, että "Olet rakas minulle" se tarkoittaa samaa kuin "Rakastan sinua"

Tero

Vierailija
8/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen muuten menossa mukana :D

Vierailija
9/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ensin kasvaa aikuiseksi eli täyttää 30.

mies

Milloin se impotenssikausi alkaa?

Vierailija
10/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen muuten menossa mukana :D

Kaikki on erilaisia, miehet ja naiset. Tärkeintä on että nauttii ja tuntuu hyvältä.

mies

Vierailija
11/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina analysoida? Pyörittää.

Jos mies sanoo jotain, hän tarkoittaa sitä ja siinä on äärimmäisen harvoin mitään piilomekityksiä.

Lisäksi, jos mies sanoo, että "Olet rakas minulle" se tarkoittaa samaa kuin "Rakastan sinua"

Tero

Vierailija
12/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ensin kasvaa aikuiseksi eli täyttää 30. mies

Milloin se impotenssikausi alkaa?

mies

Vierailija
13/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina analysoida? Pyörittää. Jos mies sanoo jotain, hän tarkoittaa sitä ja siinä on äärimmäisen harvoin mitään piilomekityksiä. Lisäksi, jos mies sanoo, että "Olet rakas minulle" se tarkoittaa samaa kuin "Rakastan sinua" Tero

enkä kyllä rakasta häntä sillä tavalla.

mies

Vierailija
14/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina analysoida? Pyörittää. Jos mies sanoo jotain, hän tarkoittaa sitä ja siinä on äärimmäisen harvoin mitään piilomekityksiä. Lisäksi, jos mies sanoo, että "Olet rakas minulle" se tarkoittaa samaa kuin "Rakastan sinua" Tero

enkä kyllä rakasta häntä sillä tavalla.

mies

kirjoitustaitosi perusteella ulkomaalainen.

Tero

Vierailija
15/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä rakasta häntä sillä tavalla. mies

kirjoitustaitosi perusteella ulkomaalainen. Tero

mies

Vierailija
16/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosin aina seissyt ihan kivikovana, niin että on hävettänyt :)

Tero

Vierailija
18/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä haluaisin?

Vierailija
19/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua hävettää?

Ja Mies ja Tero myös: koetko tietäväsi, mitä useimmat miehet ajattelevat, siis edustavasi jotenkin kaikkia miehiä?

Vierailija
20/22 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi