Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta, että nainen saa miehen mallin isältään?

Vierailija
25.01.2013 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis aika helppoa ajatella, että siitä jonkunlaisen miehen mallin samalla saa.

Vierailija
2/7 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, joilla ei ole isää hakevat hyväksyntää ja huomiota muilta miehiltä.

Naiset, joita isä kohtelee huonosti, olettavat muidenkin miesten kohtelevan.

Naiset, joiden isä kohtelee heitä kuin prinsessaa, olettavat muidenkin tekevän niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä, osallistuva isä joka siis hoiti ja hoivasi melkein äitiäni enemmän. Ja koskaan en ole renttuihin haksahtanut enkä ole antanut kohdella itseäni huonosti. Olen naimisissa miehen kanssa, joka on ystävällinen ja välittävä, kuten isänikin. Ja muuten niin on appenikin!

On siinä perää, väitän näin.

Vierailija
4/7 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten elin ilman isää lapsuuteni.

Silti en ole ikinä kohdellut itseäni huonosti, en antanut käyttää hyväksi ja löysin turvallisen, ystävällisen miehen, joka kohtelee minua hyvin. Onnistuu se isättömältäkin.

Minulla on hyvä, osallistuva isä joka siis hoiti ja hoivasi melkein äitiäni enemmän. Ja koskaan en ole renttuihin haksahtanut enkä ole antanut kohdella itseäni huonosti. Olen naimisissa miehen kanssa, joka on ystävällinen ja välittävä, kuten isänikin. Ja muuten niin on appenikin!

On siinä perää, väitän näin.

Vierailija
5/7 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei tarkoita että nainen valitsee isänsä kaltaisen miehen.

Onneksi.

Muuten olisin pettävän ja työtä elämässä tärkeimpänä pitävän miehen kanssa.

Isän ihailun puutetta valitettavasti kompensoin nuorena menemällä rakkaudennälkäisenä sänkyyn aivan liin monen kanssa :(. Onneksi ajan myötä olen kasvanut ja onneksi löytänyt miehen joka rakastaa minua ja kohtelee hyvin. Joskaan hänkään ei varsinaisesti "ihaile" mutta kunnioittaa ja kysyttäessä kyllä kertoo rakastavansa ja että olen kaunis.

Vierailija
6/7 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain isästä sellaisen mallin, että valitsin puolisoksi ihan päinvastaisen tyypin. Olen hyvin tyytyväinen ratkaisuuni.

Vierailija
7/7 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on mitä parhain isä, joka yhä kun on läsnä kohtelee miltei kuin prinsessaa, keskustelee ja jaksaa kehua ja kannustaa, mitenkään en katso että nuoruuteni ongelmat ( joita todellakin oli) olisivat johtuneet siitä, että isäni jotenkin olisi laiminlyönyt minua lapsena.