Mitä tavallisesti pikaruokana ostettavaa teette myös itse?
Kommentit (16)
Ranskalaiset, hampurilaiset, pizza, sushi (ostetaan myös usein)
Lähes kaikki ruoka tehdään alusta lähtien itse.
jota sekä ostetaan että tehdään itse.
ja kun itse tekee on kyllä toi "pika" aika kaukana.
Pizzaa, burgereita, (bataatti-)ranskiksia, makaronilaatikkoa, lihaperunasoselaatikkoa, pinaattikeittoa, hernekeittoa, kasvissosekeittoa...
paitsi kalapuikkoja, maksalaatikkoa, sushia ja jotain kiinalaisia dimsum-juttuja en tee itse.
pizzaa, hampurilaisia, ranskalaisia, hodareita, porilaisia, sushia, kiinalaista...
Hampurilaisia ja täytettyjä patonkeja. Aivan subwayn tasoisia muuten, mutta ihana makeasipulikastike jää uupumaan.
Pizzaa, burgereita, (bataatti-)ranskiksia, makaronilaatikkoa, lihaperunasoselaatikkoa, pinaattikeittoa, hernekeittoa, kasvissosekeittoa...
Mistä voi ostaa pikaruokana makaronilaatikkoa?
No, minä teen joskus kans pizzaa, hampurilaisia, tortilloja ja nugetteja. Nugetit on muuten hyviä ja aika nopeitakin tehdä, suosittelen!
Laskin pikaruoaksi myös einekset.
Pikaruoka on ravintolaruokaa.
Lasten suurinta herkkua ovat itse tehdyt hampurilaiset...ja eivät tosiaan oo mitään pikaruokaa, kun ensin leivotaan sämpylät ja sitten paistetaan pihvit :-)
Mutta kun tekee sämpylöitä niin paljon, että osa menee pakkaseen, seuraavalla kerralla hampparit valmistuvat nopeammin.
ranskalaisia, täytettyjä patonkeja
kun tekee sen kastikkeenkin itse. Pari kokeilua vaati minulta että sain onnistumaan, englanniksi kun googlettaa niin löytyy ohjeita :)
Hampurilaisia ja täytettyjä patonkeja. Aivan subwayn tasoisia muuten, mutta ihana makeasipulikastike jää uupumaan.
tehdään: hampurilaisia ja ranskalaisia, täytettyjä patonkeja, salaatteja ja pizzaa.
Pikaruoka on ravintolaruokaa.
Olihan tuolla edellä mainittu myös pinaatikeitto, pinaattilätyt... nekö on pikaruokaa mutta einesmakaronilaatikko ei?
Hampurilaisia, ranskalaisia.