Imuroitko tietokonettasi ?
1: Jos imuroit, kuinka usein teet sen ?
2: Jos et, tiesitkö sen lisäävän koneesi ikää ?
2 a: Meinaatko imuroida koneesi tänään vielä?
Kommentit (10)
vasta kun takuuaika loppuu niin sitten. Tässä on parin vuoden takuu, joten aika paljon saa pölykoiria pyöriä vielä. Jos paukahtaa niin saan uuden.
että meidän eka kone rupes ryppyileen, lähetettiin muka takuukorjauksena Helsinkiin. No lopputulema oli se, ettei mitään vikaa, vain pölyinen ja saatiin kaikki itse rahdeista lähtien maksaa.
autoasikaan siivota ja huoltaa ennen kun takuu menee umpeen ?
Meillä läppäri yli 5 vuotta vanha. Imuroin sen aina kun mahdollista ja päivitetty vuosittain. Toimii hyvin!
lapset imuroivat noin kerran kuussa omat koneensa.
Itse pesen vedellä tämän läppärin säännöllisen epäsäännöllisesti. (eli vahingossa kaatuu vesilasi päälle ja sitten kuivatellaan jonkin aikaa. Mies ei tykkää tavastani syödä läppärin äärellä.)
ja kuivaa uunissa. Toimii ainakin 10 vuotta näillä ohjeilla.
Olisikohan pitänyt vedellä huuhdella? Ostin vain sitten uuden näppäimistön. Mun lapset imuroi koneitaan. Itse en ole ksokaan imuroinut.
on pakko imuroida kerran pari vuodessa, jos on liikaa pölyä, niin ylikuumenee ja sammuilee itsestään. Toimii taas imuroinnin jälkeen moitteetta.
Ja sille joka kuvitteli, että takuu korvaa pölyisen koneen, niin turha luulo!
uskomattoman paljon tuollainen tornikotelo kerää pölyä, vaikka on suodattimet tuulettimien edessä.
Ei ole iso homma pari kertaa vuodessa tehtäväksi.
Jep, vähän OC:ttelin vanhaa torni konetta. Kellotuksen johdosta ilman jäähdytystä prossu pyörisi noin 95 -asteen lämpötiloissa. (Vanha prossu hajoaa noin 70 -asteen lämmöissä.)
Nyt on asia sitten hoidettu tuuletin hankinnoilla. Etupaneeli tosiaan siirtää huoneilmaa 454 -kuutiometriä lävitseen tunnissa. Saman verran koneen takaa menee ulos.
Eipä tarvi pientä huonetta imuroida, kun kone tossa huristaa imuroinnit itsestään.
vasta kun takuuaika loppuu niin sitten. Tässä on parin vuoden takuu, joten aika paljon saa pölykoiria pyöriä vielä. Jos paukahtaa niin saan uuden.