"Suomen Ripulitietotoimiston uutisia"
Olenko mä vähän lapsellinen kun mun mielestä tuo mainos on ihan hervottoman hauska?
Kommentit (23)
Mut mä nyt ainakin oon muutenkin lapsellinen ja omistan niin laajan huumorintajun, että nauran ihan kaikelle.
Tuossa mainoksessa naurattaa eniten sen "uutistenlukijan" tapa lausua r-kirjain. Kuulostaa niin hauskalta, kun hän sanoo sanan "ripuli".
Yksi hauskimmista mainoksista pitkään aikaan.
olen sitten vissiin lapsellinen, kun tuo mainos naurattaa. Pissa-kakkahuumorivaihe jäänyt päälle :P
...ruuansulatuksen tai ruumiintoimintojen ongelmia häveliäästi käsittelevät "opettavaiset tietoiskut". Ne on mun mielestä oksettavia; tuon katsoin ihan mielelläni!
niin oksettava mainos et huhhuijaa. Mut mä oonki ite tosi kuiva, ei olla ikinä miehen kanssa piereskelty toistemme kuullen. Unissani ehkä ja hävettää ajatuskin että mies ollut hereillä ja kuullut. -_-
ei yleensä mikään mainos ärsytä, mutta tästä saan traumat, pahasti.
Jos se ois mun mielestä hauska, siinä pitäis olla kaikki ääniefektit ja muut mukavat ripulit mukana.
Jos se ois mun mielestä hauska, siinä pitäis olla kaikki ääniefektit ja muut mukavat ripulit mukana.
Koko perhe (2,3 ja 5v lapset) juuri käynyt läpi noron.... :(
Miksiköhän lääkemainokset on usein aika rasittavia? En ostaisi. Mua ylipäätään ei huvita suuremmin jos luonnollisista elämän asioista (no ripulihan on tietenkin poikkeus kropan perustoiminnoissa) tehdään ISO numero. Minusta se on jotenkin niin... mautonta. On kai noita lääkkeitä mainostettava, mutta mä en kaipaisi noin ällöä mielikuvaa lävähtämään mieleeni esim. jostain ripulista, jos en ehdi vaihtaa pois mainoksilta, vaan voisi kyllä riittää vähän asiallisempi setti.
Mut toi mainos oli hauska ja virkistävän erilainen verrattuna tuoteryhmänsä muihin mainoksiin.
Uutistenlukija ja sen tapa sanoa r oli ihana :)
Musta se "ripulitietotoimiston uutisia" on iha naurattavin mainos!:D
mainos pitkiin aikoihin, tällä hetkellä pidän parhaana mainoksena. Erittäin hyvä oivallus tekijöiltä.
kyseinen lääke ei auttanut ripulissani pätkääkään :/
Mun mielestä se melkein vois olla hauska mutta ei sitten ookaan.