mun mies on aloittanut zumba harrastuksen,siis mä kuolen häpeästä!
tuollainen yli nelikymppinen tavisukko,tää ei voi olla totta,harrastaako teidän miehet tanssia??
Kommentit (33)
mä oksennan kun mietin miltä se mies siellä näyttää,ei helvetti,oon varmaan todella vanhanaikainen
ap
siellä on aina muutama mies jorma puolitangossa tsiigamaassa, kun naisten pyllyt ja tissit hytkyy. Mun ryhmässä oli yksi tosipervo yli 40v äijä, oli pakko lopettaa ihana harrastus.
Oikeesti, tuo on paha oire puutteesta, löytää sieltä tunnilta kuitenkin jonkun hehkeän zumbaajan..
Taas yksi syy olla ottamatta miestä. Ei tarvi pelätä että sais tollasen kivan pikku harrastusidean! :D
Sori ap, mutta naurattaa kun ajattelen miltä susta tuntuu! :D En kestäis minäkään.
mä miettisin ihan vaan sitä että mistä syystä se on valinnut just jonkun lajin, missä on lähinnä vaan naisia.
luultavasti sielä zumbassakin naiset aluksi hihittää et kuin noloo, mutta kun on muutaman kerran käynyt ja oppinut askeleet niin johan muuttuu ääni kellossa.. meidän zumbaohjaaja on mies, ja varmaan aika monen märkä päiväuni..
No mä olen "nelikymppinen tavismies", ja kuntosalilla ohjaajani yritti juuri mainostaa mulle myös ryhmäliikuntaa: "kyllä zumbassa käy miehiäkin". Sit osuin tälle sivulle ja yllätyin kyllä totaalisesti. Enhän mä nyt halua aiheuttaa että jotain naista "oksettaa" tai että se joutuu "lopettamaan ihanan harrastuksen" :(
Pässit.
Haluaisin itsekin lähteä zumbaamaan, se kiinnostaa liikunnanmuotona. Ja tosiaan, hikisissä verkkareissa höllyvät perseet ei kiinnosta, kuten joku ehti epäillä.
En taidakaan lähteä, jos valtaosa naisista ajattelee tuolla tavalla.
Kapeakatseiset dorkat.
Zumbaiskin mun mies, jotta keskivartaloläskit sulais. Ei, se aloitti kitataransoittoharrastuksen. Nyt joutuu kuuntelemaan joka ilta sitä rämpytirämpyti-ääntä. Ärsyttäää, kun itse yrittää opiskella.
17, olisin voinut kirjoittaa tuon! Tosin meillä tuo kitara harrastus on ollut jo pidemmän aikaa. Sitten kun lapsilla on iltapalan jälkeen pieni iltariehumis hetki niin eikös ukko sillooin kaivele viritys mittarin esiin ja koita viritellä kitaroitansa! Kyllä, niitä on monta ja aina tuo virittely pitää aloittaa kun olisi jotain hektisempää.
Tai jos olemme lähdössä johonkin ja lapset alkavat pukemaan ja vauva kitisee niin olohuoneesta alkaa joku rämpytys! Arvaa monestiko olen sanonut että ollaan lähdössä, tule auttamaan. Mielummin zumbaan vaikka pari kolmekin kertaa viikossa.
Onpas teillä tosi ihana asenne siippoihinne! Mun puolesta mun mies saa alottaa vaikka satubaletin, jos sen kokee rentouttavana ja mukavana tapana harrastaa liikuntaa! Oletteko muuten muistaneet käydä meuhaamassa siimä ketjussa, jossa jonkun pojat haluaa leikkiä My little ponyilla?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 08:14"]
Onpas teillä tosi ihana asenne siippoihinne! Mun puolesta mun mies saa alottaa vaikka satubaletin, jos sen kokee rentouttavana ja mukavana tapana harrastaa liikuntaa! Oletteko muuten muistaneet käydä meuhaamassa siimä ketjussa, jossa jonkun pojat haluaa leikkiä My little ponyilla?
[/quote]Satubaletin :D Aahhahahhaa!!! :D *kuvittelee miestä pinkissä tutussa*
[quote author="Vierailija" time="24.01.2013 klo 20:52"]
tuollainen yli nelikymppinen tavisukko,tää ei voi olla totta,harrastaako teidän miehet tanssia??
[/quote]
Ukkos zumbailee mun kanssa :)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 09:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 08:14"]
[/quote]Satubaletin :D Aahhahahhaa!!! :D *kuvittelee miestä pinkissä tutussa*
[/quote]Tämmönen http://www.badische-zeitung.de/auggen/eine-gute-figur-auch-neben-den-platz--55240098.html
Lakkaa häpeilemästä ja mene sinne mukaan! Se on ihan yhtä hyvää liikuntaa kuin muutkin lajit ja tekisi teille hyvää harrastaa jotakin yhdessä.
Vittu mun vaimo alkoi käydä kuntosalilla en kestä!!!!!! Siis nyt se siellä nostelee jotain painoja ku rekkalesbo tai äijä vittu hävettää'mmmmm!!!!!!!
hyvä että liikkuu! mikä vika zumbassa on? monet miehetkin tykkää tanssia ja zumba on helppoa.
zumban vetäjistä kaksi on miehiä niillä tunneilla, joilla käyn. hyvältä näyttävät tanssiessaan. joten pidä miehestä kiinni..