Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette työksenne te muut joiden tuntipalkka n.13 euroa?

Vierailija
07.08.2008 |

Itse olen myyjä yo.merkonomin koulutuksella

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki/tarjoilija.

Vierailija
42/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tuntipalkalla en nousisi edes aamulla ylös sängystä.

44,73€/tunti + lisät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 22€ ja tuntuu älyttömältä, että ihmisten palkat voi edes olla noin pienet v.2024.

Kaikki on niin järkyttävän kallista, että miten tuolla palkalla pärjää. 2008 varmaan oli niukkaa, mutta pärjäsi. 2024. Ei hitto, näillä hinnoilla.

Vierailija
44/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 22€ ja tuntuu älyttömältä, että ihmisten palkat voi edes olla noin pienet v.2024.

Kaikki on niin järkyttävän kallista, että miten tuolla palkalla pärjää. 2008 varmaan oli niukkaa, mutta pärjäsi. 2024. Ei hitto, näillä hinnoilla.

No pakko on pärjätä. Meidänkin firmassa on noin 40 työntekijää ja kaikkien palkka tätä luokkaa, nuorimmilla 12e ja vanhemmilla 13,60e. Suurin osa tekee pelkkää arkiviikon päivävuoroa eli ei tule lisiä. Joukkoon mahtuu opiskelijoita, perheellisiä, eläkeikää lähenteleviä ja nuoria aikuisia. Muutama tekee kahta työtä että saa vähän ylimääräistä. Monet silti maksaa asuntolainaa ja elättää lapsiakin näillä palkoilla.

Vierailija
45/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pakko on pärjätä. Meidänkin firmassa on noin 40 työntekijää ja kaikkien palkka tätä luokkaa, nuorimmilla 12e ja vanhemmilla 13,60e. Suurin osa tekee pelkkää arkiviikon päivävuoroa eli ei tule lisiä. Joukkoon mahtuu opiskelijoita, perheellisiä, eläkeikää lähenteleviä ja nuoria aikuisia. Muutama tekee kahta työtä että saa vähän ylimääräistä. Monet silti maksaa asuntolainaa ja elättää lapsiakin näillä palkoilla.

Missä päin Suomea? Noin suurinpiirtein.

Vierailija
46/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen marketin kassamyyjä ja tuntipalkka on 13,34. Siihen päälle sitten ilta- ja viikonloppulisät. Tähän palkkaluokkaan, joka on myyjien paras taulukkopalkka, yltää kun työkokemusta on vähintään 8 vuotta. Mulla on 30h/vko sopimus, joten tulen palkalla ihan hyvin toimeen. Niillä myyjillä joilla on vähemmän tunteja (suuri osa myyjistä on osa-aikaisia) ja pienempi tuntipalkka, on varmasti taloudellisesti tiukkaa. 

Vierailija
47/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea? Noin suurinpiirtein.

Varsinais-Suomessa. 

Vierailija
48/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla liksalla en tekisi mitään..perse oli penkissä..

Vierailija
49/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä asenne sulla. Pääset varmasti pitkälle.

Vierailija
50/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehtaassa kokoonpanopuoella ja saan 14e/h... oikeasti, lähäri saa minua huonompaa palkkaa? Sillä ei nykyään edes pärjää kun en minäkään pärjää 14e/h palkalla että pakko katella keikkahommia

Vierailija
51/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehtaassa kokoonpanopuoella ja saan 14e/h... oikeasti, lähäri saa minua huonompaa palkkaa? Sillä ei nykyään edes pärjää kun en minäkään pärjää 14e/h palkalla että pakko katella keikkahommia

Lähihoitajaksihan kelpaa lähes kuka vain. Lyhyt amiskoulutus, jonka voi suorittaa oppisopimuksellakin. 

Vierailija
52/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä tee muutenkaan. Senhän näkee jo sun kirjoitustaidottomuudesta.

Vierailija
53/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmistoinsinööri, 35e/h.

Vierailija
54/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti kokemuksesta ja työnkuvasta

Vierailija
55/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska, että palkat tyyliin edelleen samat vuonna 2008, kun aloitus tehty.

Joo, oisko noin eurolla noussut tuntipalkka. Hinnat nousseet sitten ihan toista tahtia. Ei ihme, että tuntuu ettei rahat riitä mihinkään enää.

Vierailija
56/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se älytöntä. Palkka saattaa nousta kympin/vuosi. Se ei riitä edes vuokrankorotukseen. Siihen päälle kaikki hinnat nousevat ja nousevat. Ja nämä on muka liikaa ja pitäisi laskea palkkoja.

Vierailija
57/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju 16 vuoden takaa nostettu pinnalle, onko järkee vai ei?!

Sen verran on sanottava ettei ole mitään koko maan kattavaa standardia, se mikä on hyvä palkka Iisalmessa ei välttämättä riitä elämiseen Helsingissä tai Tampereella. Eläminen maksaa niin kovin erilaisia summia Suomessa paikasta riippuen.

Vierailija
58/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lainaa, ei lapsia, ei autoa, eikä mitään muutakaan. Sillä lailla "pärjää".

Vierailija
59/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja 15€ /tunti, kaupungilla töissä. Pari vuotta sitten yksityisellä oli 12€ tuntipalkka. Samaa työtä.

Vierailija
60/65 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja, tuntipalkka 11,92e/kk.