Mitä teette työksenne te muut joiden tuntipalkka n.13 euroa?
Kommentit (65)
sitten ilta- ja yölisät päälle 15% ja 30%. Toki mulla on kaikki kokemuslisät jo.
peruspalkka 13,50 euroa.
pääkaupunkiseudulla ainakin edias, medone ja metsätähti maksaa yli 13 e tunnilta lähihoitajalle.
Tuntipalkka 11,92e. Olen ollut töissä 18 vuotta. En tee vuorotyötä.
Tuntipalkka 13,08e/tunti. Koulutukseltani olen ihan vain ylioppilas, mutta lisäksi käynyt erilaisia kursseja kaupallisesta alasta ja sisustuksesta/taiteesta avoimessa yliopistossa, opistotasolla ym.
lähti viesti liian nopeasti.Siis Hgin kaupungilla saa sos.ohjaaja 13e/h.
Juuri elokuussa aloitin. Työkokemusta 5v.
suomalaisen sh:n olla tyytyväinen kun tienaa enemmän kuin Etelä-Eurooppalainen kolleegansa?
T:Sh, Norja 4000e7kk
Vartija, kaikki ei yllä tuohon edes.
Tienaan aika tasan 13 h tunti. Olen logistiikkatyöntekijä sairaalassa, suomeksi sanottuna lähetti.
Hauska, että palkat tyyliin edelleen samat vuonna 2008, kun aloitus tehty.
Postin jakaja välitysfirman kautta, tuntipalkka 11.89 e.
Porrassiivousta. Ma-pe, päivätyö ei varsinaista työaikaa, vaan voi ihan itse valita järjestyksen ja aloittaako klo 7 vai 10 vai siltä väliltä. Ennen seiskaakin voi aloittaa, jos taloyhtiössä on sauna/kellaritiloja siivottavaksi. Kiva pomo, kunnon välineet joka kohteessa ja mukavan itsenäistä.
Valitettavasti olen joutunut opintojen vuoksi hivuttautumaan pois, mutta ensi viikolla on koulusta syysloma, joten menen vapauttamaan yhden tyypin lomalle. Palkka tasan 13 e / h.
Naurettavan pieni palkka nykypäivänä!
Kiinnostaisi tietää..