Mitä teette työksenne te muut joiden tuntipalkka n.13 euroa?
Kommentit (65)
Tienaat siis paremmin kuin sairaanhoitaja. Fuck.
Pitääkö paikkansa?
Verotonta, mutta silti pientä.
Minun pikkuveljellä on kyllä metallialalla parempi palkka kuin minulla.
Sosiaaliohjaajn tuntipalkka pitää olla väh. 14 euroa. Uskomatonta että sisustusmyyjä saa tuollaista tuntipalkkaa. Ei ole edes istunut koulun penkillä. Minun opistoasteen tutkintoni vei 4 v. Sosiaaliohjaajan palkka vastaa sair.hoitajan palkkaa.
Itse tein 10 vuotta sitten SIJAISUUKSIA aineenopettajana (en ole edes pätevä) ja sain jo tuolloin helposti jotain 80 mk tunti (siis per opetettu tunti, toki työhön meni kaksi kertaa enemmän aikaa kun tunnit piti myös valmistella)???
Nykyään olen markkinointiassistentti ja palkka about 14,50 e/h.
Sähkölaitosasentajan palkka on 13€/h hujakoilla.
ja palkka 12e, ihan siis päivä duuni.
työelämässä,metallialalla,tuntipalkka 13,5€.Tosin näinä aikoina ei ole takeita kauanko lystiä kestää :(
Kävin juuri tarkistamassa palkkakuitista tuntipalkan. Siinä on yksi ikälisä ja harkinnanvarainen henkilökohtainenlisä. Eli helpostikin lähihoitaja kaikilla ikälisillä jo saa sen 13€ tunti. Helsingissä siis näin.
teen vuorotyötä. ( työvuorot 7-20 välillä ). Olen vastavalmistunut laitoshuoltaja sairaalassa. 13e/tunti taidan tienata joskus noin...7 vuoden päästä, ehkä?
tilitoimistossa, tuntipalkka harjoittelun ajalta 12,50. En tiedä mitä "ammattilaiset" tienaa, kaikilla sopimuspalkka.
ruokakaupassa yksityisellä hedelmä-vihannesosaston vastaava, tuntipalkka 16,80
Teen päivätyötä tukkukaupassa työnjohtajana! Palkka kaikkien ikälisien jälkeen ei tuosta enää nouse, paitsi yleiskorotusten myötä vähän. Tuossa palkassa on vielä itse pyydetty palkankorotus (monien pyytämisten jälkeen kokonaista 50 e/kk). Näin PAM.in liiton palkkojen mukaan maksettu liksa!
Kovasti ihmetyttää missä joku lähihoitaja tienaa 13€ tunti????? Kenties sitten jos tekee joka viikonloppu töitä ja tekee pelkkiä iltoja joista kertyy lisiä... Muuten kuulostaa aika uskomattomalta yhtälöltä.. Pull shit
Työkokemusta 6 vuotta, lisäksi käytynä yhdet erikoistumisopinnot 30 op(työterveyshuolto)
Tienaat siis paremmin kuin sairaanhoitaja. Fuck.