Kiinnostaisiko tee-se-itse blogi?
Ajattelin perustaa käsityöblogin. Ei siis mikään neuleblogi vaan helppoja ja hyvännäköisiä käsitöitä laidasta laitaan. Myös vähän sisustusjuttuja, vanhojen huonekalujen tuunausta ja selkeät ohjeet kaikkeen.
Lukisitko itse tällaista blogia?
Kommentit (6)
haasteella? Haluaisin että ohjeet olisivat sellaisia että ne onnistuvat tarvittaessa kaikilta. Osa vaatii tietenkin vähän enemmän vaivannäköä, eivätkä kaikki halua sellaista. Jos rajaan ohjeet vain kaikista haastavimpiin, aika harva varmaan jaksaa lukea.
samaa mieltä, haastetta saisi olla. Sellaisia "tässä helppo ja nopea projekti" -blogeja ja lehtiä on jo ihan liian paljon ja sellaiset vähän enemmän viitseliäisyyttä ja vaivannäköä vaativat ovat vähissä.
haasteella? Haluaisin että ohjeet olisivat sellaisia että ne onnistuvat tarvittaessa kaikilta. Osa vaatii tietenkin vähän enemmän vaivannäköä, eivätkä kaikki halua sellaista. Jos rajaan ohjeet vain kaikista haastavimpiin, aika harva varmaan jaksaa lukea.
Kaipaan sellaista, missä tarvitaan kokemusta, koska itselläni on käsitöistä sitä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin perustaa käsityöblogin. Ei siis mikään neuleblogi vaan helppoja ja hyvännäköisiä käsitöitä laidasta laitaan. Myös vähän sisustusjuttuja, vanhojen huonekalujen tuunausta ja selkeät ohjeet kaikkeen.
Lukisitko itse tällaista blogia?
Onko blogisi jo perustettu?
Jos on Anu Harkki -tyyppinen "näin teet kivestä kätevästi ovenpönkän" tai "näin teet köydestä kahdella silmukalla kaulurin", niin en todellakaan olisi kiinnostunut. Mikään poropeukaloille kohdistettu ei kiinnosta.
Mutta jos olisi haastetta ja ideaa ja käytännöllisyyttä eikä mitään typeriä "koriste-esineitä" niin mikä ettei.