Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit jos ystäväsi olisi luonasi viikon ja töissä ollessasi hän olisi oma-aloitteisesti

Vierailija
24.01.2013 |

Tehnyt ruokaa teille molemmille, tiskannut, imuroinut ja pyyhkinyt pölyt?

Loukkaantuisitko, ettei ystäväsi arvosta sinun siisteystasoasi vai olisitko kiitollinen siitä, että on auttanut kotitöissä?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni siivosikin meillä, kun oli yhden yön ja menin seuraavaksi päiväksi töihin.

Anoppi pesi aikanaan ikkunat kun lapsi oli vauva, olin siitäkin erittäin kiitollinen! :)

Vierailija
2/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on tutkinut paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös ehkä hieman häpeissäni ja vaivaantunut. Mutta postitiiviset tuntemukset ehdottomasti vahvempia :)

Vierailija
4/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ilman lupaa kyllä kaappeihin mennä eikä siivota. Toisaalta en kyllä ottaisi ketään meille viikoksi.

Vierailija
5/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten olisin nolona.

Vierailija
6/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesi vielä ikkunatkin, ja heitti tosi hyvän käsipyyhkeenkin roskiin samalla. Ei ole kovin hyvät välit enää.

Vierailija
7/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yön tai kaksi max. Mutta miksi ihmeessä se siivoais ym....paitti siskoni. =)

Vierailija
8/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ilahtuisin. Ei varmaan halua olla vaivoiksi ja siksi kokee auttamisen velvollisuudekseen noin pitkän oleilun aikana. Minulla oli kaveri kylässä ja hän oli imuroinut lastensa sotkut kun olin pois, kyllä lämmitti.

Vierailija
9/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti läheinen ystävä kun meillä kerran majailisi, joten kiitollinen olisin :)

Vierailija
10/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sinun luona viikon?

Se maksaa majapaikkansa siivoamalla?

Vierailija
11/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ihmiset todennäköisesti nalkuttavat miehelle myöskin.

Vierailija
12/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaantuu toisen avusta.

Vierailija
13/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla onkin kaverit josksu oleillut ( kun asuivat tai opiskelivat ulkomailla). Itsekin olen siivoillut. Myös ollessani lastenvahtina, aikani kuluksi ( kun lapset nukkui). En kuullut kun kiitollisia kommentteja. Mutta ystävä on ystävä, en vieraimpien luona niin tekisi. Mutta tuskin oleskelisinkaan...

Vierailija
14/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiittäisin ystävääni. Suomalaist on jotenkin outoja, mitä noloa siinä on??!! Ei meillä ainakaan ole mitään niin salaista,että haittaisi jos ystävä näkisi.

Vierailija
15/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ystävä oli siivonnut kaapit. :) Siitä en todellakaan tykkäisi, mutta imurointi ja ruoanlaitto on toki ok ja mukava ele. Se on osallistuminen kodin töihin, kun kerran kodissa majailee.

Vierailija
16/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haitannut, minä hänen luonaan oleillessani siivoilin, tein ruokaa yms. Ystävä, kun tuli töistä kotiin, hänestä oli kuulemma ihanaa kerrankin sitten lapsuuden astella valmiiseen ruokapöytään :)

Ei minuakaan haittaisi, jos on läheinen ystävä :)

Vierailija
17/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jopa hyvin kuvitella, että itse vieraana näin toimisin, jos päivät vain odottelisin ystäväni saapumista töistä kotiin. Olispahan tekemistä pienrksi hetkeksi :)

Vierailija
18/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä nehän on muutenkin tavallaan myös hänelle kuuluvia hommia, siis jos yhdessä syödään. Imurointi ja muu siivous ehkä vähän hassumpaa, mutta en nyt siitäkään mitenkään pahastuisi. Toki riippuisi miten hän asian minulle esittäisi mutta jos se olisi tyyliin "aikani kuluksi siivosin, ei kai haittaa" niin olisin varmasti vain tyytyväinen. :)

Vierailija
19/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle on yksi ystävä noin tehnytkin. :)

Vierailija
20/57 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole koskaan niin siistiä, ettei saisi jotain siivota.

Ei haittaa vaikka käy kaapitkin läpi, ei mun sädekehä himmene yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi