Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin oppia saamaan orgasmin yhdynnässä?

Vierailija
24.01.2013 |

Olisi mukava saada se silläkin tavalla. Käsin ja suulla se on jotenkin työlästä eikä mitenkään spontaani laukeaminen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vika minussa vaiko miehessä..?

Vierailija
22/29 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätinorkkua ei saada klittaa kiihottamalla!

Ja jokainen pelkän emätinorkun saanut on samaa mieltä sen paremmuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vika minussa vaiko miehessä..?

Miehesi toki huolehtii että sinulla on mahdollisuus siihen.

Vierailija
24/29 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiukan miehenkin. Joku oppii ajan myötä ikääntyessään.

T: 40 v mies

Vierailija
25/29 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen päällä mä en edes lähene orgasmia. Joskus, muutaman kerran olen ollut lähellä sitä, mutta sitten mies ei ole kestänyt enää. Mulla menisi siihen siis varmaan aika kauan, en osaa sanoa. Joskus mä koskin klitorikseen yhdynnän aikana ja hellitin siitä niin, että käsi vain lepäsi sen päällä. Sain orgasmin, mutta se oli niin laimea, että ei sillä mitään tehnyt:) Haluaisin tietää, missä asennossa sen saatte. Jos vastauksia tulisi paljon, ehkä niistä voisi päätellä jotain.

ap

Vierailija
26/29 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikka-asennossa yleensä on helppo saada g-pisteorgasmi, mutta siinä miehen vehkeen pitäisi olla vähintään 15cm. Lyhyempi ei oikein ylety. Ja ohut ei välttämättä tunnu. Vaikeaa :)

Jos miehelläsi on yli 15cm, niin voittehan tehdä niin että mies etsii sormillaan sinun g-pisteesi ja hieroo sitä. Kun olet saamassa, vaihtaa munansa siihen tilalle. Minun mielestäni paras asento on se, että mies makaa selällään ja minä selälläni hänen mahansa päällä. (Jos olen sivussa hänen kylkensä vieressä, niin siinä asennossa minulla ei osu. Mutta tiedän naisia joilla sekin asento toimii).

Sitten toinen asento on oikeastaan se sama asento, mutta niin että nainen on mahallaan sängyssä ja mies mahallaan naisen selän päällä. (En tarkoita peppupanoa). Siinä miehen paino painaa lantioo aika "hyvään" asentoon. (Tämä asento on sellainen mitä psykiatrit eivät kestä, se on hirveää kamalaa kauheaa, eikä sellaista saisi harrastaa ;) ).

googleta lusikka-asento. Kokeilemalla selviää mikä toimii teillä, jos miehelläsi on se 15cm pitkä.

Tosin ymmärsin ettet ole saanut yhdynnässä edes klittaorgasmia? Ihan lähetyssaarnaajassa se onnistuu jos miehesi painaa alavatsallaan sinun klitoristasi ja liikuttaa siinä. siis on koko ajan kiinni eikä irtoa välillä.

Vierailija
27/29 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joskus miehen,kun olemme yhdynnässä. Sillä tavalla, kaksoisvaikutuksella orgasmi on parempi kuin vain pelkkä klitorisorgasmi.

ap

Lusikka-asennossa yleensä on helppo saada g-pisteorgasmi, mutta siinä miehen vehkeen pitäisi olla vähintään 15cm. Lyhyempi ei oikein ylety. Ja ohut ei välttämättä tunnu. Vaikeaa :) Jos miehelläsi on yli 15cm, niin voittehan tehdä niin että mies etsii sormillaan sinun g-pisteesi ja hieroo sitä. Kun olet saamassa, vaihtaa munansa siihen tilalle. Minun mielestäni paras asento on se, että mies makaa selällään ja minä selälläni hänen mahansa päällä. (Jos olen sivussa hänen kylkensä vieressä, niin siinä asennossa minulla ei osu. Mutta tiedän naisia joilla sekin asento toimii). Sitten toinen asento on oikeastaan se sama asento, mutta niin että nainen on mahallaan sängyssä ja mies mahallaan naisen selän päällä. (En tarkoita peppupanoa). Siinä miehen paino painaa lantioo aika "hyvään" asentoon. (Tämä asento on sellainen mitä psykiatrit eivät kestä, se on hirveää kamalaa kauheaa, eikä sellaista saisi harrastaa ;) ). googleta lusikka-asento. Kokeilemalla selviää mikä toimii teillä, jos miehelläsi on se 15cm pitkä. Tosin ymmärsin ettet ole saanut yhdynnässä edes klittaorgasmia? Ihan lähetyssaarnaajassa se onnistuu jos miehesi painaa alavatsallaan sinun klitoristasi ja liikuttaa siinä. siis on koko ajan kiinni eikä irtoa välillä.

Vierailija
28/29 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vain on myöskin emätinorgasmi!

Tai en minä ainakaan saa ilman klitoriksen kiihotusta ollenkaan orkkuja.

Vaikka ap ei suoranaisesti kysynyt miten oppia saamaan emätinorkku, niin oletan hänen tätä tarkoittaneen, koska klitorisorkun näyttää saavan muutenkin.

johtuvat klitoriksesta. Joten ei ole mitään eri orgasmeja.

Vierailija
29/29 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuvat klitoriksesta. Joten ei ole mitään eri orgasmeja.