Miten voisin oppia saamaan orgasmin yhdynnässä?
Olisi mukava saada se silläkin tavalla. Käsin ja suulla se on jotenkin työlästä eikä mitenkään spontaani laukeaminen.
Kommentit (29)
Olisi mukava saada se silläkin tavalla. Käsin ja suulla se on jotenkin työlästä eikä mitenkään spontaani laukeaminen.
Ei sitä voi oppia. Se vaan tulee jos on tullakseen.
vaatii että osallistuu itsekin eikä makaa lahnana. Jos mies on duracell-nylkyttäjä ei onnistu...
kokeile nostaa toista polvea koukkuun, tai molemmat jalat suoraksi jne. purista lihaksia samalla kun "nylkytät" itseäsi mieheen, peniksen pitää osua emättimen etuseinämään. Onnea kokeiluihin :)
kun se mikä on hyvä minulle ei ole hyvä toiselle.
Minä "opin" sen niin, että esileikkejä jatkettiin niin kauan, että just melkein tulin ja sitten vasta siirryttiin varsinaiseen yhdyntään. Ja mitä vanhemmaksi olen tullut niin sitä helpompaa se on ja emätinorgasmit ovat myös voimistuneet.
Nykyään voin saada O:n vaikka rintoja koskettamalla tai ihan vain ajatuksen voimalla.
saan aina takaapäin asennossa.
Samalla kun mies panee, niin minä hieron klitorista tärisevällä dildolla :) Toimii!
saan aina takaapäin asennossa.
Samalla kun mies panee, niin minä hieron klitorista tärisevällä dildolla :) Toimii!
kyllä se vain on myöskin emätinorgasmi!
Tai en minä ainakaan saa ilman klitoriksen kiihotusta ollenkaan orkkuja.
kyllä se vain on myöskin emätinorgasmi!
Tai en minä ainakaan saa ilman klitoriksen kiihotusta ollenkaan orkkuja.
Vaikka ap ei suoranaisesti kysynyt miten oppia saamaan emätinorkku, niin oletan hänen tätä tarkoittaneen, koska klitorisorkun näyttää saavan muutenkin.
no ilmeisesti minä en ole sitten koskaan saanut emätinorkkua!?!
Kun en ilman klitoriksen kiihotusta sitä orkkua ole saanut. Paitsi unissani ilman, että olen koskenutkaan itseeni. Onko se sitten emätinorkku??
mutta mitä siitä kunhan orkku tulee sitten klitorista stimuloimalla.
Kun en ilman klitoriksen kiihotusta sitä orkkua ole saanut. Paitsi unissani ilman, että olen koskenutkaan itseeni. Onko se sitten emätinorkku??
jonka sain mieheltä synttärilahjaksi. Se voi olla paikallaan täristelemässä klitorista samalla kun mieskin on sisällä.
Pystyn saamaan orgasmin pelkästään vibraa käyttämällä, mutta se tuntuu aina paljon paremmalta jos mies on sisällä samaan aikaan. Tiedä sitten onko se klitoris- vai emätinorgasmi, ja hällä väliä kun on kivaa :)
Luulin että klitoriksen hierominen on yhdynnän aikana itsestäänselvää KAIKILLE naisille, mutta ei se tunnu olevan.
Ei mikään ihme, että seksi ei maistu, jos vain harva on oivaltanut saada edes sen klittaorkun yhdynnän aikana. Ja sekin kuitenkin on ihan pikkutyttöjen hommaa emätinorkkuun verrattuna.
Voih!
Jotkut naiset tarvitsevat emätinorkkuun myös klitoriksen stimuloinnin, niin kuin minäkin. Se on silti emätinorkku, sillä tunnen sen emättimessäni ja se on voimakkaampi kuin klittaorkku. Nainen voi myös saada yhtäaikaa sekä klitta että emätinorkun. Onko tässä jotain uutta?
Jotkut naiset tarvitsevat emätinorkkuun myös klitoriksen stimuloinnin, niin kuin minäkin. Se on silti emätinorkku, sillä tunnen sen emättimessäni ja se on voimakkaampi kuin klittaorkku. Nainen voi myös saada yhtäaikaa sekä klitta että emätinorkun. Onko tässä jotain uutta?
Minulla yhdistetty emätin- ja klittaorkku on yhdessä isompi kuin kumpikaan erikseen. Sinulla lienee toisin? Minulla on myös G-pisteen alapuolella toinen piste, lähellä emättimen suuaukkoa. Kun saa yhdistetyn emätinorkun näistä molemmista ja klittaorkun, se on jättisuuri orkku. se ei vain onnistu aina. Kyllä kolme pistettä on yhteensä enemmän kuin yksi. Mutta ihmiset ovat erilaisia.
Jotkut naiset tarvitsevat emätinorkkuun myös klitoriksen stimuloinnin, niin kuin minäkin. [/i
Minulla yhdistetty emätin- ja klittaorkku on yhdessä isompi kuin kumpikaan erikseen.
Ilman klitan kosketusta! Että pelkästään yhdynnässä tulisi, vau! Ei vaan multa onnistu :(
Ilman klitan kosketusta! Että pelkästään yhdynnässä tulisi, vau! Ei vaan multa onnistu :(
ja löydät juuri sellaisen kulman, jossa saat parhaan kosketuksen. En saa muissa asennoissa yhdynnässä, mutta tuo meneekin sitten kaiken edelle.
Miehen tekemät klitorisorkut tai g-pisteorkut tai molemmat yhdessä eivät tuo niin intensiivistä kokemusta kuin tuo ratsuttelemalla saatu. Noita sormiorkkuja voin saada viisikin peräkkäin ja ne eivät tyydytä samoin kuin panolla saatu. Minullakin on - kuten joku muukin täällä kirjoitti - emättimen aukolla kovin herkkä alue, mikä piste sitten lie kyseessä.
Samoin saan orgasmeja rinnoista ja silloin ei tarvitse kosketuksia alapäähän.
Miehen osuus on tärkeä eli tarvii kovuutta ja kestävyyttä. Kaikki ei ole naisen varassa.
Ja keskittyä vain ja ainoastaan siihen tunteeseen ja liikkeeseen.
Opeta mies työntämään oikein hellästi ja h-i-t-a-a-s-t-i, sitten voit itse liikutella itseäsi sopiviin asentoihin ja tärkeintä on emättimen supistelut oikeaan tahtiin.
Kyllä se siitä!