Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on luonteeltaan Kalat (mies),

Vierailija
24.01.2013 |

tunnetko ketään?

Sopiiko horoskoopin luonnehdinta kohdilleen ko. persoonaan?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi lieroja.

Vierailija
2/44 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa millään otetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi lieroja.

Liukkaita tapapettjiä.

Vierailija
4/44 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli kalat, ja niin kuin tässä edellä olevat ovat todenneetkin, niin myös hän petti minua :(

Vierailija
5/44 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi/huumeet.

Isäni on kalat.

Vierailija
6/44 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omani 19-vuotias (nuori armeijassa käymätön opiskelija. Itse täytän pian 19 ja opiskelen) kalamies on hyvin rauhallinen ja ymmärtäväinen. Hän ajattelee asioita hyvin pitkälle ja ilmaisee itsensä ja omat tarpeensa hyvin selkeästi minulle. Kaipaa seuraani hyvin usein, mutta oma aika on hänelle myös hyvin tärkeää. Kovin hän puhuu tahtovansa kanssani naimisiin koska olen hänen mukaansa rationaalinen ja maanläheinen nainen. Hän tahtoo kanssani lapsia, hyvin monta minulle riittäisi näin ajatuksena jo yksi mutta kaikki voi muuttua. Mies ei ole ollenkaan pettäjä tyyppiä vaan enemmän häntä kiinnostaisi yhdessä tutustua parin vaihtoon tai ystävieni kanssa harrastaa kimppakivaa kun seksuaalisesti ollaan vapaampia. Hän on hyvin rauhallinen ihminen ja selvittää kaikki konfliktit kanssani keskustellen. Herkkä puoli hänellä on myös hyvin selkeä, lapsenomainen herkkyys ja haavoittuvuus on selkeästi huomattavissa kun hän sille päälle sattuu tai tultuaan loukatuksi. Alkoholia hän ei tahdo juoda vaan pohtii mieluummin minun kanssani mieliämme askarruttavia asioita saunassa. Yhdessä olemme olleet yli vuoden ja uskon tuntevan hänet tarpeeksi hyvin ja olevani kykenevä vastaamaan kysymykseesi. Totta Kai jokainen ihminen on yksilö erikseen ja horoskoopit asia joihin joko uskoo tai ei.

Vierailija
7/44 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoo lukea lisää näistä lieroista, josko olis enemmän noita muunlaisia myös (:

Vierailija
8/44 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihtyy vedessä ja sen äärellä.

Vierailija
9/44 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On horoskoopiltaan Kalat. Hän on rauhallinen ja perherakas. Tykkää keskustella asioista syvällisesti ja ajattelee muiden tunteita ( joskus ehkä liikaakin). Perherakkaana ihmisenä haluaa viettää aikaansa lapsien ja vaimonsa kanssa ja myös muiden perheenjäsenten ( tarkoitan omia sisaruksiaan ja myös minun puolen sukua) kanssa. Tunnollinen työntekijä, joskus hieman hajamielinen, mutta erittäin älykäs. Ei todellakaan mikään pettäjä tyyppi, voin luottaa häneen täysin. Eli kaikki ei ole noita pettäjiä ja lieroja.

Oma isäni on myös kalat, mutta luonteeltaan ihan erilainen kuin mieheni. Hänellä tuo perherakkaus näkyy enemmän mammanpoikamaisuutena ja on myös pettänyt. Nyt vanhemmiten on viisastunut.

Myös mieheni veli on kalat ja vaikuttaa hyvin samanlaiselta kuin veljensäkin. Ehkä ei niin vahvasti tule esiin tuo perherakkaus, mutta älykäs mies on hänkin.

Vierailija
10/44 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuvuuksia voiolla mutta ovat myös herkkiä ja kaukokaipuisia, tykkäävät kaukomaista, ainakin ne kalat, jotka tunnen.

rakastuvat syvästi ja kaipaavat rakastaan kun niin käy. tunteellisia ihmisiä, jotka nautiskelevat elämästä. lojaaleja ja auttavaisia ihmisiä.

kala-naisissa tunnistan tuon kieroilun, miesten kohdalla en niin.

ja ne kaksi kala-miestä, joiden kanssa olen ollut sängyssä ovat kevyesti top3:ssa sillä osastolla, vaikka muuten suhteet olivat enemmän ystävyyksiä.

en ole ilmamerkkinä oikein kalojen tyyppiä, mutta ei ole huonoa sanottavaa kaloista, jotka tunnen. liian kilttejä ihmisiä tähän maailmaan saattavat olla.

Vierailija
11/44 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta herkkä ja hellä, taiteellienn ja sielukas, toisaalta niin johdateltavissa ja tunnelman vietävissä että lopulta elää ihan selkärangatonta elostelua.

Ja auttamattoman herkkänahkainen jos hänelle suuttuu.

Pah.

Vierailija
12/44 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavaa sitoutumista ja hellyyttä en ole aikaisemmin miessukupuolen taholta kokenut. Hänen tunteistaan ei tarvitse olla epävarma.

Mököttää suuttuessaan, välillä parikin tuntia voi mennä mykkäilyn merkeissä. Se oli alussa vaikeaa, koska olen itse meuhkaava hurrikaani, kun hermo palaa.

Vierailija
13/44 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Vierailija
14/44 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalat on kiinnostuneita keskustelemaan ja pohtimaan elämää ja kysymyksiä siitä, mikä on oikein ja väärin. arvostavat muiden näkemyksiä ja ovat uteliaita näkemään erilaisia asioita elämässä ja ihmisissä.

ei ne ole helppoja saa pysymään paikoillaan mutta lojaaleja ovat, eivät samalla tavalla vapaudenkaipuisia kuin kaksoset vaikka. kalat tarvitsevat omaa tilaa ja vapautta liikkua mutta ei se tarkoita aina uskottomuutta.

kalat on aina vähän mysteeri muille.

jos ap:llä on ongelmia kala-miehen kanssa, saattaa se johtua siitä, että mies ei luota tarpeeksi eikä anna itsestään siksi juuri mitään.

Vierailija
15/44 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalamies jahkailee ja jahkailee, eikä millään osaa päättää. Huomenna voi ajatella asiasta ihan muuta. Tutustuin vajaa puoli vuotta sitten yhteen kalamieheen. Aivan ihana hurmurimies. Tosi hitaasti hänen kanssaan olisi pitänyt edetä ja huono pitämään yhteyttä. En millään tiennyt, mitä ihmettä tän miehen kanssa oikeen teen, etten karkoittaisi häntä luotani. Aina yritin pitää jätkän otteessani, mutta sitten lipsahti ja pääsi karkuun.

Olen itsekin kalat ja ajattelin että tää voisi toimiakin, mutta kun nähtiin, niin ei se ollutkaan helppoa. Tutustuttiin siis netissä treffipalstalla. Aluksi puhuminen oli tosi tosi helppoa, mutta ajanmyötä siitä tuli hankalaa. Vaistosin toisen jännittämisen. Noh, eipä sen jälkeen enää nähtykään. Ihastuin siihen kunnolla ja en vieläkään ole unohtanut.

Mitäs se meinaa, jos kalamies puolen vuoden jälkeen yhtäkkiä onnittelee syntymäpäivänä? Onko se vain kohteliaisuutta?

Vierailija
16/44 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 19:14"]

Kalamies jahkailee ja jahkailee, eikä millään osaa päättää. Huomenna voi ajatella asiasta ihan muuta. Tutustuin vajaa puoli vuotta sitten yhteen kalamieheen. Aivan ihana hurmurimies. Tosi hitaasti hänen kanssaan olisi pitänyt edetä ja huono pitämään yhteyttä. En millään tiennyt, mitä ihmettä tän miehen kanssa oikeen teen, etten karkoittaisi häntä luotani. Aina yritin pitää jätkän otteessani, mutta sitten lipsahti ja pääsi karkuun.

Olen itsekin kalat ja ajattelin että tää voisi toimiakin, mutta kun nähtiin, niin ei se ollutkaan helppoa. Tutustuttiin siis netissä treffipalstalla. Aluksi puhuminen oli tosi tosi helppoa, mutta ajanmyötä siitä tuli hankalaa. Vaistosin toisen jännittämisen. Noh, eipä sen jälkeen enää nähtykään. Ihastuin siihen kunnolla ja en vieläkään ole unohtanut.

Mitäs se meinaa, jos kalamies puolen vuoden jälkeen yhtäkkiä onnittelee syntymäpäivänä? Onko se vain kohteliaisuutta?

[/quote]

Sitä ei vaan kiinnostanut mutta nyt saattaisi pillu kelvata, kun ei ketään muutakaan ole näköpiirissä.

Vierailija
17/44 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 19:14"]

[/quote]

Sitä ei vaan kiinnostanut mutta nyt saattaisi pillu kelvata, kun ei ketään muutakaan ole näköpiirissä.

[/quote]

Kyllä se silloin vaikutti kiinnostuneelta, mutta se oli vaan hankalaa..

Vierailija
18/44 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kalamiestä. Omani oli juoppo, ilkeä suustaan. Kehui aina itseään, kukaan muu ei osanut tehdä mitään, hän tiesi kaikista asioista kaiken. Todella huono sängyssä, kunnes seksi loppui kokonaan. Nuuka omista tavaroistaa, muisti aina mainita mikä on hänen. Haluaa, että toinen on hänestä jotenkin riippuvainen. En osanut kasvattaa omia laspiani, siitä haukkui kännipäissään. Itse taas oli kasvattanut lapsensa täydellisesti. Kahdeksan vuoden kokemuksella puhun. Herkkänahkainen, loukkaatuu helposti.ei kerro tunteistaan. Vasta eron jälkeen kertoi rakastavansa minua. Ei mitään läheisyyttä, ei kosketuksia, ei halauksia. Eli tämä kala oli varsi kylmä kala. Vaikka härkänaisena minun pitäisi olla hänelle se oikea merkki.

Vierailija
19/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeton, suuttuessaan raivoaa hetken ja sen jälkeen mököttää kauan, mustasukkainen ja liian herkkä. On myös toisten naisten perään kovasti, samalla kun oma kumppani ei saa edes moikata muita miehiä... Nii-on, kuolema on kalamies, se nuotallansa saalistaa!;)

Vierailija
20/44 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kala voi olla mitä tahansa maan ja taivaan väliltä, niin kuin muutkin horoskooppimerkit, eipä olis uskonut! Kyllähän nyt planeettojen asennon pitää määrätä ihmisen luonne, sanoohan sen jo järkikin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme