Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yääh, olen ihastunut erääseen mieheen ja nyt kävi ilmi, että hänellä on koira :(

Vierailija
24.01.2013 |

Meni kieltämättä maku koko ihmisestä, koska en voi sietää koiria. Ne haisee pahalle, räksyttää, kuolaa, nylkyttää jalkaa, järsii kengät ja alusvaatteet. Hyi :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli heti tämä helmi mieleen... juu, olet aika bastard.

Vierailija
2/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se mieskään sua haluaa, kun pidät hänen lemmikkiään tuollaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies on tutustumisen arvoinen niin voisit vaikka koittaa tutustua siihen koiraankin. Jos on hyvin koulutettu niin ei tee noita sun mainitsemia asioita.. Ehkä kuolaa mutta ei sun päälle jos käsket sen pois :)

Koirat on mukavia ja fiksuja eläimiä.. Anna sille edes mahdollisuus..

Vierailija
4/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, tunne varmasti molemminpuolinen!

Itse en voisi kuvitellakaan seurustelevani miehen kanssa joka inhoaa koiria.

Olen niin koirien ystävä.

Vierailija
5/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin samanlainen "turn off" kuin vaikka huumeet, tupakointi, juopottelu jne. En pidä koirista enkä kissoista. Miehellä lapset olis ok.

Vierailija
6/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää vapaita koiramiehiä meille koirista pitäville naisille! =)) Pysyttele erossa vaan, ap...

Vierailija
7/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä todellakaan harkitsisi seurustelua sellaisen kanssa joka inhoaa koiria. Yleensäkin se että suorastaan inhoaa jotain eläimiä on minusta outoa. Se on ok ettei niistä erityisemmin välitä, tai ei haluaisi itselleen, mutta kovin vahva inho on minusta jotenkin luotaantyöntävää.

Vierailija
8/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Deitti-ilmoituksissakin pitäis aina ekana lukea et onks sil koira.

"Liikutaan ja ulkoillaan yhdessä" = joo ei, koira.

"Harrastetaan ja eletään tätä elämää" = ei!

"Supermies etsii kaunotarta rinnalleen" = tällä tuskin on koiraa.

Vierailija
9/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toi sille miehelle joohan? Tosin ite en ottais miestä jolla on kissa. Tai lapsia. Kissanpennut on söpöjä mut miehet joilla on kissa on vaan outoja. Myöskään toisen lapsia en alkais katseleen, lapset on yleisesti ärsyttäviä.

Vierailija
10/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ei sun niistä tietenkään pitää tarvitse, mutta sietää voisit etkä hehkuttaa kuinka inhoat) on todella epäilyttävä ja jopa pelottava. Yleensä myös tietämätön ja jopa aidosti tyhmä, jos suoraan sanon. Luulen että on sen miehen etu, jos siirryt seuraavaan kohteeseen.

Vierailija
11/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa Anne soitteli niitä potentiaalisia mieskandidaatteja läpi. "Tykkäätsä koirista? Okeimoi, mä soitan ehkä myöhemmin" :D

Vierailija
12/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä todellakaan harkitsisi seurustelua sellaisen kanssa joka inhoaa koiria. Yleensäkin se että suorastaan inhoaa jotain eläimiä on minusta outoa. Se on ok ettei niistä erityisemmin välitä, tai ei haluaisi itselleen, mutta kovin vahva inho on minusta jotenkin luotaantyöntävää.

Itse asiassa jätin erään miehen siksi, ettei hän pitänyt koirista eikä oikein muistakaan eläimistä. Minulla ei tuolloin itselläni edes ollut lemmikkejä (eivät sopineet elämäntilanteeseen), mutta en olisi voinut kuvitellakaan jakavani elämääni tuommoisen tyypin kanssa.

Vierailija
13/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olisi älykäs, mukava ja lämmin tyyppi, mutta sitten ilmoittaakin aivan täysillä vihaavansa eläimiä. Vahvasti nou nou mulle, mikäli ihminen vihaamalla vihaa eläimiä, eli tekee siitä oikein ison numeron ja vaikkapa esteen tuttavuudelle, jos toisella on esim. koira. Eläimet nyt kuitenkin ovat maapallon viattomimpia ja harmittomimpia olentoja vailla ihmisille ominaista idiotismia, pahuutta, turhuutta...

Vierailija
14/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ei tosin ollut aina, halusin koiran itsellenikin. Tämän inhon sai aikaan entinen kämppikseni ja hänen täysin kouluttamaton rakkinsa, jonka kaiken hoitamisen sysäsi minun harteilleni. Kun sanon kouluttamaton, tarkoitan tosiaan sitä, paskoi ja kusi lattialle, ei osannut kävellä hihnassa, rähisi ihmisille ja eläimille, puri käsistä (kovaa) aina hihnaa laittaessa, hyppi sohvilla, repi roskikset ja pyykkikorin sisällön palasiksi yms yms yms. Tiedän, etteivät kaikki koirat ole samanlaisia, mutta ei siltikään enää kiinnosta tutustua koiriin.

Vierailija
15/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne on kaikki huonoja. Graah.

Vierailija
16/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olisi älykäs, mukava ja lämmin tyyppi, mutta sitten ilmoittaakin aivan täysillä vihaavansa eläimiä. Vahvasti nou nou mulle, mikäli ihminen vihaamalla vihaa eläimiä, eli tekee siitä oikein ison numeron ja vaikkapa esteen tuttavuudelle, jos toisella on esim. koira. Eläimet nyt kuitenkin ovat maapallon viattomimpia ja harmittomimpia olentoja vailla ihmisille ominaista idiotismia, pahuutta, turhuutta...

mutta esim. koiria hyysäävät tollot eivät ole harmittomia haaskatessaan liharuokaa kotieläimille. Pahuus, turhuus ja idiotismi on yleensä siellä koiranomistajan päässä, ei koirassa.

Vierailija
17/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan omistaja ymmärtää, etteivät kaikki pidä kissoista ja se on heille ihan ok.

Koiran omistaja ei ymmärrä, etteivät kaikki pidä koirista ja se ei todellakaan ole heille ok.

Vierailija
18/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan omistaja ymmärtää, etteivät kaikki pidä kissoista ja se on heille ihan ok. Koiran omistaja ei ymmärrä, etteivät kaikki pidä koirista ja se ei todellakaan ole heille ok.

Vihatkoon kukin ihan niin montaa eläintä kuin haluaa, ei kiinnosta minua.

KUNHAN en joudu SEURUSTELEMAAN eläinvihaajan kanssa. Tästä on ainakin mulla kyse!!

Vierailija
19/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä on juuri niitä arvoja elämässä, jotka määrittelee aika pitkälle myös parisuhdetta. Kuvittelen tilanteen, jossa minä (eläinrakas) eläisin miehen kanssa, joka ei eläimistä pidä:

Ei siitä tulisi yhtään mitään!

Itselläni on kissa ja koira ja tulee toivottavasti aina olemaan (allergiat eri asia). Mutta jos jonkun eläinvihaaja-miehen takia niistä joutuisin luopumaan, niin ennemmin valitsen kumppanin "hyvissä ajoin", eli joka ei inhoa eläimiä.

Olen naimisissa miehen kanssa, joka rakastaa eläimiä ja lapsia ja meille hyvä näin :-)

Vierailija
20/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan omistaja ymmärtää, etteivät kaikki pidä kissoista ja se on heille ihan ok.

Koiran omistaja ei ymmärrä, etteivät kaikki pidä koirista ja se ei todellakaan ole heille ok.

kissat ovat kusipäitä. On täysin ymmärrettävää olla pitämättä jostakin joka vaikuttaa halveksuvan toisia, on syrjäänvetäytyvä, katsoo sinua kuin idioottia kun iloisena yrität kutsua luokse. Kun lopulta tulee luokse (kun haluaa jotain, yleensä ruokaa), niin puree ja kynsii ja tätä pidetään normaalina.

Mutta kuka vihaisi aina iloista hännänheiluttajaa jota määrittää yltiöpositiivisuus ja rakastava luonne? Todella epäilyttävät ihmiset eivät pidä koirista. Millainen koira puree ihmistä? Huonosti koulutettu, sairas.

Siinäpä vähän syitä miksi ei ole ok että joku ei pidä koirista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan