Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh! Työkaverini on NIIN selvästi ihastunut minuun ;)

Vierailija
24.01.2013 |

Pitäisinkö täysin asiallisen linjan vai härnäisinkö vähän?

Ei, en kuvittele tämän olevan mitään vakavaa. Mutta piristäähän se päivää...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin flirttailla ja mies paljastuikin homoksi, asui poikaystävänsä kanssa yhdessä ja vielä rekisteröivät suhteensa myöhemmin samana vuonna.

Vierailija
2/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot päätellyt että on ihastunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikeastaan mies näyttää ihastuessaan aika humoristiselta. Hänen silmänsä räpyttelevät kuin niissä olisi kilo irtosoraa, kulmakarvat tikkaavat edestakaisin, silmät laajenevat kuin pahemmassakin allergiassa ja leuka loksahtaa kiinni rintalastaan. Ei siis välttämättä mikään kovinkaan viehättävä näky, varsinkaan hetkenä, jolloin pitäisi näyttää ulkoisesti kaikkein parhaimmalta."

http://www.avatv.fi/rakkausjaseksi/artikkeli.shtml/kehonkielen-aakkoset…

Vierailija
5/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa yksi työkaveri joka ihan suoraan tuijottaa mua, takeltelee ja sekoilee sanoissaan, jotenkin ujostelee mua mutten silti osaa sanoa onko se ihastusta vai mitä?

Tuntuu että aina sanotaan että ihastunut ihminen hakeutuu sen kohteen seuraan mutta tää yksi työkaveri livahtaa heti jonnekin jos on "pelkona" että jäätäisin kahden jonnekin. Mua hämää se, että kuitenkin seurassa saattaa minuutinkin katsoa silmiin hievahtamatta.

Vierailija
7/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijä seuraa kuin koiranpentu, tikkana heti paikalla on yhtään pohdin jotain ongelmaa ja on aina valmiina auttamaan, tekee tikusta asiaa, änkeää ihan liian lähelle, jne.

Toisaalta, voin nakittaa hänelle omia hommiani jos on yhtään kiirettä, mutta toisaalta todella rasittavaa. Pitää varoa, ettei anna yhtään vihjettä mihinkään suuntaan, ettei kuvittele että on mitään toiveita. Pikkujouluissa ja muissa epävirallisissa tilaisuuksissa, joissa alkoholia tarjolla, välttelen häntä kuin ruttoa, ettei hän nolaisi itseään.

Niin ja kyseessä 3 alle koluikäisen lapsen isä, minua 7 vuotta nuorempi.

Vierailija
8/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooksä niitä, kehen kaikki aina ihastuu syvästi vaikka menisit vaan kauppaan? Muunmuassa ujo ihminen voi tahtomattaan vaikuttaa käytökseltään ihastuneelta, vaikkei edes pitäisi sinusta.