Minkä ikäinen teillä kuorii itse omenan ja porkkanan?
Kommentit (15)
omenan syö kuorineen, porkkanaa ei mitenkään
Meillä 9-vuotias kuori tässä yks päivä päärynän eikä siihen jäänyt juuri syötävää sen jäljiltä. Tuli semmoinen suorakulmion muotoinen pötkylä.:D
Jännä miten vaikeeta se on olevinaan, kun muuten on ihan näppärä käsistään.
ei kuori kukaan, syödään kuorineen. Porkkanat kuorin 9-vuotiaalle. Ei oo edes tullut mieleen käskeä itse kuorimaan, kyllä se varmaan osaisi.
ei kuori kukaan, syödään kuorineen. Porkkanat kuorin 9-vuotiaalle. Ei oo edes tullut mieleen käskeä itse kuorimaan, kyllä se varmaan osaisi.
Ja joku kysyi toisessa aloituksessa et onko curling-vanhemmuus yleistä...
Jos kerran lapselleen porkkanat kuoriva äiti on curling-äiti, niin mikä mä sit oon kun voitelen miehelle leivätkin valmiiksi?
Jos kerran lapselleen porkkanat kuoriva äiti on curling-äiti, niin mikä mä sit oon kun voitelen miehelle leivätkin valmiiksi?
:D
Molemmat kuorivat nyt itse.
Tyttö oppi joululomalla ja sen jälkeen emme ole enää kuorineet mitään vaan itse kuorivat.
ja minä kun luulin et meillä tullaan jläkijunassa. Meidän 5v poika on jo hyvän aikaa kuorinut itse porkkanansa ja omenansa. Tosi tarkkaa jälkeä tekee eikä silppua ylimääräistä. Hän on kyllä muutoinkin erittäin kiinnostunut ruuanlaitosta.
31-vuotias mies kuorii koko perheelle, myös mulle.=D
Kyllä meidän kaksi nuorinta ovat 2 vuotiaina alkaneet kuoria porkkanoita :) Omenat kuorin kyllä, jos joku lapsista niin haluaa (iät 9, 8, 6 ja 2).
Porkkanankuorinta on ihan ykkösjuttu ja niitä syödäänkin aika usein.
ei pidä kuoria. Jää melkein kaikki hyödylliset ainesosat saamatta.
Kyllä meidän kaksi nuorinta ovat 2 vuotiaina alkaneet kuoria porkkanoita :)
Sano nyt vielä että ei kuorimaveitsellä vaan terävällä ns. tavallisella.
50v mieheni kuorii itse porkkanat. Omenat meillä syödään kuorineen.