Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt treffeillä joissa juttu luisti, mutta siltikään et kiinnostunut?

Vierailija
20.07.2023 |

Itselleni kävi muutamia vuosia sitten tilanne, jossa olin kiinnostunut samaan tuttavapiiriin kuuluneesta naisesta. Hän oli kaverini avopuolison kaveri. Olimme olleet satunnaisesti tekemisissä, mutta emme kunnolla olleet päässeet kahden kesken tutustumaan, koska aina olimme olleet porukassa. Sitten päädyimme treffeille ja sain tietää, että tämä nainenkin odotteli näitä treffejä varsin innokkaasti, yhteinen tuttu kun meillä oli.

Treffeillä kanssakäyminen oli alusta asti erittäin mutkatonta ja kepeää, kuin olisimme tunteneet aina. Itselle tuli fiilis, että olimme kuin pariskunta, joka oli ollut jo monta vuotta yhdessä. Treffeillä ei ollut vaivaantunut tunnelma ja jutunaiheet olivat laajat, eivätkä treffit olleet myöskään ihan lyhyet. Lopussa sovimme, että tapaamme jälleen. Naisesta ei kuitenkaan kuulunut enää mitäänja teki ghostit. Sain myöhemmin kuulla yhteisen tutun kautta, että hän oli todennut, etten ole hänen tyyppiään. Ghostaamiseen hän vain totesi ettei halua ottaa yhteyttä.

Oletko itse kokenut vastaavaa jompanakumpana osapuolena? Jos olet, niin miksi et esimerkiksi kiinnostunut, vaikka juttelu ja yhdessäolo oli luontevaa vailla jännittynyttä ilmapiiriä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kokemus vaan jäi jotenkin laimeaksi. Henkilössä ei ollut mitään vikaa! Jotenkin vaan lähtökohdat ja elämäntapa olivat erilaiset, olisi ollut kynnys yrittää jotain enemmän.

Vierailija
2/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on kumpanakin osapuolena olemisesta. Minkäs sitä tunteilleen mahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli se ylähuulen asento kohdassa 1.32.

Vierailija
4/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että hänen kokemuksensa sujuvuudesta voi olla ihan eri, kuin sinun. Moni "osaa viihdyttää" keskustelukumppaniaan vaikkei itse tilanteesta hirveästi nauttisikaan. Kaikki asiakaspalvelussa töitä tehneet tietävät ainakin mistä puhun... eli voi olla että vastakumppanilla on mennyt "keskustelijarooli" päälle, kun treffikumppani ei ole miellyttävä; vastapuolen on voinut kokea liian hiljaiseksi/puheliaaksi, tai vaikka aiheet turhiksi, mutta kohteliaasti hän on silti vetänyt treffit läpi. Niin hyvällä pokerinaamalla, että vastapuoli luuli hänenkin viihtyneen.

Vierailija
5/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt useammankin kerran niin, etten ole halunnut jatkoa, vaikka sinällään treffit ovat sujuneet. Vaikka juttelu sujuu, aina ei ole riittävästi yhteistä tai sitten jää kaverifiilis, ei huvita tehdä muuta kuin jutella. Tai sitten juttelu tuntuu pinnalliselta, ei tunnu yhteyttä, vaikka asiallisesti voidaan jutella.

Vierailija
6/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit kaveri. Etkö tajua? N

Vierailija
7/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluisa jokin jäi puuttumaan.

Vierailija
8/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri=poikakaveri

Vierailija
9/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä olenkin miehenä oppinut, että A-I-N-A ensin pillua ja sitten katotaan syntyykö muuta. Jos teet toisinpäin, niin jää pillukin saamatta.

Se on just näin. Toisia treffejä on turha odottaa, jos ekoilla ei pääse sänkyyn asti.

Vierailija
10/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän me missään vaiheessa keskenään kavereita varsinaisesti oltu. Tunnettiin vain pinnallisesti samasta tuttavaporukasta. Toisekseen juttu meni vielä niin, että kerran pikku hiprakassa heitin, että meidän pitäs käydä joskus treffeilläihan ihan kahden. Hän itse oli pyytänyt numeroni yhteiseltä tutultamme ja jo seuraavana päivänä laittoi viestiä, että olinko tosissani niiden treffien suhteen? Ihan siis itse teki sen viimeisen aloitteen.

Ap

Vierailija
11/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt monesti niin, että juttelu on ollut kivaa, mutta romanttinen kiinnostus ei ole syttynyt. Kai se on se selittämätön osuus tutustumisessa.

Vierailija
12/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin on käynyt kaikilla treffeilläni. Ehkä olen vaan tosi hitaasti lämpenevä ja miehet tuntuvat ihastuvan heti, joten pakko lyödä jo alkumetreillä homma pinoon.

Vierailija
13/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia toisin päin olen siis nainen.Tyypi oli ihan okoo.Mut herran pieksut sentään mikä vatsa.Ei kiitos vatsakaat miehet , vaikka olisivat miljonäärejä.

Vierailija
14/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt noin, mutta voisi hyvin käydä, sillä juttu voi luistaa monien ihmisten kanssa, mutta romanttinen kiinnostus herää vain harvoihin. Mutta en ikinä ghostaisi kivaa treffikumppania noin, eli siinä nainen kyllä teki törkeästi. Ghostaisin ainoastaan epämiellyttävän hyypiön, joka on jopa jollain tapaa pelottava. En millään usko että aloittaja oli naisen mielestä sellainen, koska tiesitte toisenne etukäteen. Sanoisin että väistit luodin, tasapainoinen ja edes alkeelliset käytöstavat omaava ei ghostaa noin ilman hyvää syytä.

Vierailija
15/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla usein "juttu luistaa", mutta olen pohjimmiltani tosi epävarma ja osaan peittää sen. Eli voin olla ns. hyvää seuraa, mutta sisältä ihan jäässä ja mietin vaan, että miten selviän tilanteesta kasvoni säilyttäen eli niin, että toisella on kivaa, eikä pidä mua tylsänä tai outona tyyppinä. Sitten vasta jälkeen päin mietin, et mitkä omat fiilikset. Eikä yleensä kovin hyvät, jos pitää hirveesti esittää, että olis kiva tunnelma jutellessa. 

Vierailija
16/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt noin. Kiva jutella mutta ei muuta.

Vierailija
17/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt. Älä tee niinkuin minä tein ja jätät sen ihanan miehen väliin, kun en tiedä miksi. Nyt ihana mies messiin ja hyvään elämään.

Vierailija
18/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffit on sellaiset, että voi puhua kaikesta ollaan enemmän jo kaveriasteella.

Treffeillä ei pidä avata itseään liikaa vaan jättää jotain seuraavaan ja sitä seuraavaankin kertaan.

Vierailija
19/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Vierailija
20/21 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa treffeistäni on ollut tuollaisia. Kivoja tyyppejä, mutta se jokin kipinä on jommankumman tai molempien puolelta puuttunut. Ghostaaminen sitten taas kertoo että sinä lähinnä väistit luodin, onneksi olkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä