Kummallisin av:lta oppimasi tosiasia?
Tietenkään kaikesta ei voi varmaksi tietää, onko totta. Mutta listataan asioita, joiden itse uskotte olevan tosia.
Aloitan: Se, että jotkut eivät ylety takaapäin pyyhkimään takapuoltaan.
Kommentit (25)
Kodin siisteys on aina naisen vastuulla. Perheenjäsenet saa possustella kuinka paljon vaan, mutta heitä ei saa vaatia siivoamaan jälkiään. Naisenkin pitää mennä sohvalle miehen viereen ja kujeilla miehelle, tiskata ehtii myöhemminkin. Tosin tiskejä ja pölyjä ei saa missään vaiheessa olla näkyvillä.
Joiden mielestä lapselle on ihan ok laittaa eskariin omat eväät niinä päivinä jolloin on ruokaa josta lapsi ei tykkää ja hän syö sitten niitä omia eväitään, eikä lapsen tarvitse maistaa erilaisia ruokia.
Olen ihan kunnostautunut suuseksissä antavana osapuolena (kuulemma hyväkin siinä) ja hoitanut homman loppuun asti, mutta en ole vielä ikinä edes antanut sperman tulla suuhuni 20v seksihistoriani aikana. En ole suoraan sanottuna tiennyt, että pitäisi. Tosin en kyllä pystyisikään. Onneksi osaan ennakoida ja väistää..
Mutta minä olen kyllä pienenä pelännyt samaa, siis vielä koulussa ja joskus aikuisenakin vielä pidän jalalla ovea kiinni..esim. kun oltiin ulkomailla, wc oli siis jotain niin kauheaa, pieni, ahdas, likainen, kusinen, haiseva ja ennen kaikkea PIMEÄ. En olis sinne halunnut jäädä lukkojen taakse, kun kännykän valolla piti toimia, paperista tietoakaan ;)
Tosi "kivoihin" paikkoihin on sutkin lapsena viety, huh.
Ja sitten tosiaan se ikävä asia, että niin monet naiset tuntuvat inhoavan muiden lapsia.
Se surettaa mua ihan hirveesti. Uskon,että se on totta, koska niin monesti sitä saa täältä lukea. Tosiaalta, voi olla, että se on saanut aikaan jotain hyvääkin, koska ainakin itse pyrin siksikin olemaan vaan entistä kivempi kaikille lapsille. Ehkä meitä on paljon jotka ajattelevat - ja tekevät - samoin.