Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummallisin av:lta oppimasi tosiasia?

Vierailija
24.01.2013 |

Tietenkään kaikesta ei voi varmaksi tietää, onko totta. Mutta listataan asioita, joiden itse uskotte olevan tosia.

Aloitan: Se, että jotkut eivät ylety takaapäin pyyhkimään takapuoltaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaihda vieraslakanoita eri vieraiden välillä.

Alkoi yökyläilyt hyvin vähän houkutella. Tai ainakin omat lakanat mukaan. :P

Vierailija
2/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut väärässä. Muut ovat epänormaaleja,väärässä,vajukkeja,tyhmiä tietämättömiä,ja muilla on väärät tiedot ja lähteet ja ap:lla on oikeat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät osaa laittaa wc:n ovea lukkoon, koska pelkäävät ettei sitä enää saa auki. Tämä on erään ketjun perusteelle ilmeisesti yleisempää kuin se, että ala-asteikäinen osaisi.

Juttu tuli ilmin erään traagisen raiskausepäilyn yhteydessä, ja en halua väheksyä sitä mitenkään. Mutta jäin samalla vilpittömästi ihmettelemään, kuinka osaamattomia ala-asteikäiset lapset nykyään ovat.

Vierailija
4/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumia, ihan kaikki, vaikka joku aina ketjussa koittaa itseään vähän kehuakin.

Vierailija
5/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä olen kyllä pienenä pelännyt samaa, siis vielä koulussa ja joskus aikuisenakin vielä pidän jalalla ovea kiinni..esim. kun oltiin ulkomailla, wc oli siis jotain niin kauheaa, pieni, ahdas, likainen, kusinen, haiseva ja ennen kaikkea PIMEÄ. En olis sinne halunnut jäädä lukkojen taakse, kun kännykän valolla piti toimia, paperista tietoakaan ;)

Mutta siis toisaalta ymmärrän lapsen pelon lukkojen taakse jäämisestä, jotkut pelkää sitten jotain muuta. Mutta ihminen pelkää aina jotain, aikuisenakin. Pelko ei ole pahasta. Se voi olla jopa hengen pelastava.

etteivät osaa laittaa wc:n ovea lukkoon, koska pelkäävät ettei sitä enää saa auki. Tämä on erään ketjun perusteelle ilmeisesti yleisempää kuin se, että ala-asteikäinen osaisi.

Juttu tuli ilmin erään traagisen raiskausepäilyn yhteydessä, ja en halua väheksyä sitä mitenkään. Mutta jäin samalla vilpittömästi ihmettelemään, kuinka osaamattomia ala-asteikäiset lapset nykyään ovat.

Vierailija
6/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos äitipuoli vihaa miehensä lapsia ja pilaa heidän elämänsä, se on aina niiden lasten vika.

Vierailija
7/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lapsen synnyttänyt nainen on pyhimys, paitsi useampien lasten äitien mielestä. Yhden lapsen äiti ei tiedä lapsiperhe-elämästä mitään.

Mutta jos lapsia on enemmän kuin kolme, on lestadiolainen ja jos ei, niin sitten muuten vain sekopää.

Miehiä tämä ei koske.

Vierailija
8/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten nämä "toiset naiset" ovat jopa ylpeitä teoistaan. Rikotaan avioliitto, ei se mitään, johan vain oma alapää on tyytyväinen.

Vierailija
9/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa lukko ei ollut meinannut aueta ja en uskaltanut sulkea sitä sen jälkeen.

Pahoittelen, että olen ollut näin tollo 7-9 vuotiaana

Vierailija
10/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten nämä "toiset naiset" ovat jopa ylpeitä teoistaan. Rikotaan avioliitto, ei se mitään, johan vain oma alapää on tyytyväinen.

Eihän ne "toiset naiset" tule sitä miestä kotisohvalta repimään jalkoväliinsä. Naiset ovat kyvyttömiä näkemään, että se mies ihan omasta halustaan meni panemaan jotain toista. Ja en itse ole ikinä ollut "toinen nainen", kun av:n tuntien siitäkin minua kohta syytettäisiin.

Vierailija
11/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon ihmisiä, kuin täällä käyttää.

Toinen se, että on oikeasti olemassa aivan mieletön määrä todella ilkeitä naisia. Tätä kun päivän lukee, muuttuu suhtautuminen naisiin täydellisesti.

Vierailija
12/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska avoliitossa täytyy joka aamu miettiä rakastaako puolisoaan.

Avioliitossa ollaan vain tavan vuoksi kun ei päästä eroon toisistaan.

Vierailija
13/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim uimahallissa, kaupoissa jne.

Itse en ikinä kyylää ketään kaupoilla jne. Hämmästyttää miten tuollainen töllöttäminen voi olla joillekin oikein harrastus ;)

Minäkin olen hämmästynyt tästä toisena naisena olemisen yleisyydestä, miesten yleisyydestä pettää, ja toisten naisten miesystävien vaimojen halveksiminen ja syyttäminen. Pettäminen on AINA vaimon vika, ja ainakin vaimo on ruma, seksitön, ärsyttävä ja halveksittava.

Yhdelle sanoisin, että minä en yletä pyyhkimään takaa pyllyäni, mutta toisaalta olenkin harvinaisen lyhyt, ja minulla on tosi lyhyet kädet ja pitkä selkä...

Ainiin, ja sitten se ryhmä äitejä, jotka eivät ota koskaan huomioon muita tai edes halua opettaa lapsiaan ottamaan muita huomioon. Esim. tullaan polttamaan tupakkaa vaunujen viereen, huomataan että lähellä rattaissa nukkuu lapsi, niin ei kielletä mitenkään lapsia kiljumasta siinä vaunujen vieressä esim. bussipysäkillä jne. Että muiden tulee aina joustaa, EI MINUN tai MINUN LAPSIENI. Voiko olla totta, että ihmiset eivät enää halua tai osaa ottaa toisia huomioon?

Vierailija
14/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut puhuu tosissaan etupyllystä ja takapyllystä.

Vierailija
15/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH:t ovat huoria ja perheiden rikkojia. AINA.

Seksinnälkäisiä petoja, jotka saalistavat hyviä, naimisissa olevia miehiä napatakseen ne itselleen miehiksi ja lapsensa isiksi.

Vierailija
16/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

178 cm mies on lyhyt ja lapsia saa läpsiä!

Vierailija
17/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillimehu on kaiken pahan alku ja juuri.

Ja että rusinat ovat erityistä herkkua, joita saa syödä vain harvoin.

Vierailija
18/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa lukko ei ollut meinannut aueta ja en uskaltanut sulkea sitä sen jälkeen.

Pahoittelen, että olen ollut näin tollo 7-9 vuotiaana

Parhaiten sen näkee siitä, että vanhemmiten heistä tulee marttyyreitä. Saat päivän

anteeksi että olen marttyyri -palkinnon.

Onnea, nyt onkin sinun marttyyriorgasmisi aika:

aaaaaaaaaha, voi sori kun mä nyt oon tällainen aaaaaaaaah

Vierailija
19/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen huutoa, mutta osa ei tajunnut pointtia. Sarkasmi on väsynyttä keski-ikäisten "huumoria", ja yritin rajata sen pois tästä ketjusta. :)

ap

Vierailija
20/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ympärileikkaus paranna hygieniaa ja että vainajan toiveilla hautausjärjestelyillä ei ole mitään merkitystä, mikäli hän on toivonut uskonnottomia hautajaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi