miehet sanoo, että olen söpö. mitä se oikeestana tarkoittaa? voinko olla seksikäs?
vai onko söpö vain joku pieni herttainen tyttö...? Miehet kyllä tietää tasan tarkkaan, että pystyn olemaan myös vähän muutakin, esim seksin aikana :)
Kommentit (64)
Söpö nainen voi olla tosimielettömän hirvittävän haluttava. Yhtä absoluuttisen söpöä tyttöä mä olen haikaillut vielä vuosien päästäkin, ja pelkästään tuhmassa mielessä. Mä haluaisin panna sitä ja huolella.
Naismakuni on muuten aikuinen, pitkä, naisellinen, muodokas juurikin femme fatale -tyyppinen 30-v full time nainen.
Eli söpöys ei ole seksikkyydestä pois. Vähän niin kuin älykkyys ja lihakset miehellä. Aivoton muskelipanokone ja intellektuelli tyylikäs mies ovat molemmat omalla tavallaan seksikkäitä.
Se tarkottaa ihanaa ja pientä tyttöä/poikaa
Söpö nainen voi olla tosimielettömän hirvittävän haluttava. Yhtä absoluuttisen söpöä tyttöä mä olen haikaillut vielä vuosien päästäkin, ja pelkästään tuhmassa mielessä. Mä haluaisin panna sitä ja huolella.
Naismakuni on muuten aikuinen, pitkä, naisellinen, muodokas juurikin femme fatale -tyyppinen 30-v full time nainen.
Eli söpöys ei ole seksikkyydestä pois. Vähän niin kuin älykkyys ja lihakset miehellä. Aivoton muskelipanokone ja intellektuelli tyylikäs mies ovat molemmat omalla tavallaan seksikkäitä.
Luulen, että näistä verkkosukka, korkokenkä punahuuli femmeistä pitävät miehet, jotka käyttävät rakastelusta termejä nussiminen ja pillun saaminen.
MOT
Siis kirjoittiko tämän heteromies?
Heh, kylläpä joku "söpö" naikkonen tuohtui eriävistä mielipiteistä.
Ihan mies olen kyllä. Vaimoni on kyllä söpö, käytökseltään myös. Tietenkin.
Siis kirjoittiko tämän heteromies?
Joo, tais mennä vähän överiksi toi juttu. Mut miesnäkökulmaahan täällä haluttiin, here i am.
plus että jokainen mun tapaama heteronainen haluaa että sitä pannaan. Nysvääminen ja voidaanksme puhua tästä -rakastelu voi olla tarpeen, jos on jotain isoja estoja, mutta suurin osa naisista haluaa että ne otetaan. Niin se vaan on, myönnä pois. Paneminen on hyvä sana.
mitä sit tarkottaa jos tyttö sanoo mua söpöks...oon poika.
Olen 26-vuotias nainen, joka on saanut kuulla olevansa söpö tai nätti. Yläkoulussa näytin ihan kakaralta. Viime vuoden kesällä uusi naapuri kysyi, että olenko joku teini kunnes totesin olevani 25-vuotias. Viime vuonna hotellin respassa kysyin lämpimiä drinkkejä, niin totesi vastaanottovirkailija minun olevan nuoren näköinen ennen kuin esitin henkilöllisyystodistukseni. Jos laitan päälle A-linjaisen mekon, niin varmasti minua luullaan teinitytöksi. 150-153 cm/55 kg, ruskettumaton iho, pyöreät kasvot sekä rasvoittuva ihotyyppi saa minut näyttämään helposti nuorelta. Vaikka naama hieman kukkii herkästi, niin silti sain arvosanaksi kimmoisa iho kosmetologilta. No, aina laitan naamaan aurinkosuojaa - myös syksyisin ja talvisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 26-vuotias nainen, joka on saanut kuulla olevansa söpö tai nätti. Yläkoulussa näytin ihan kakaralta. Viime vuoden kesällä uusi naapuri kysyi, että olenko joku teini kunnes totesin olevani 25-vuotias. Viime vuonna hotellin respassa kysyin lämpimiä drinkkejä, niin totesi vastaanottovirkailija minun olevan nuoren näköinen ennen kuin esitin henkilöllisyystodistukseni. Jos laitan päälle A-linjaisen mekon, niin varmasti minua luullaan teinitytöksi. 150-153 cm/55 kg, ruskettumaton iho, pyöreät kasvot sekä rasvoittuva ihotyyppi saa minut näyttämään helposti nuorelta. Vaikka naama hieman kukkii herkästi, niin silti sain arvosanaksi kimmoisa iho kosmetologilta. No, aina laitan naamaan aurinkosuojaa - myös syksyisin ja talvisin.
Ai niin joo, olin kaksi vuotta sitten ensimmäistä kertaa harjoittelussa nuorisotalolla, niin sielläkin joku luuli minua 11-vuotiaat ja pari yläkouluikäistä tyttöä luuli sitten teiniksi. Kyllähän se jännitti, että pystyinkö ulkonäölläni toimimaan uskottavana auktokriteettinä, kun jotkut kyseisessä työssä olevat vaikuttivat sellaisilta räväköiltä, joiden kanssa tietysti toimeen tulin, vaikka itselläni taas introverttimäiset piirteet (sopeutuvuus, varovaisuus, sääntöjen noudattaminen) ovat dominoivampia, vaikkei ne vielä mene täysin äärilaidalle. Joskus teen jotain poikkeuksellista puhuessani jotain faktapohjaista, joka koskee erioten poliittisia ja yhteiskunnallisia aiheuta - tämä on minun rohkea puoleni.
Ovat eri asioita vaikka liittyvät joillakin toisiinsa. Eivät ole toisiaan millään tavalla poissulkevia.
En ole koskaan ymmärtänyt mitä sexikäs tarkoittaa. Se ei tarkoita kaunista, tyylikästä, eleganttia, ei mitään noista. Edellämaininut käsitän.
Sexikäs ei tarkoita minulle yhtään mitään. Ärsyttävä termi.
Onneksi ei ole edes nuorena ollut tämmöisiä ongelmia. Paljolta turhalta pohdiskelulta säästynyt
Haluaa liimautua kiinni johonkin, hinkuttaa jotain, limaista lussutusta.
Tämänkun naiset täällä Suomessa tajuaisivat, mutta ei. Pitää olla kovaa ämmää. Hyi.