miehet sanoo, että olen söpö. mitä se oikeestana tarkoittaa? voinko olla seksikäs?
vai onko söpö vain joku pieni herttainen tyttö...? Miehet kyllä tietää tasan tarkkaan, että pystyn olemaan myös vähän muutakin, esim seksin aikana :)
Kommentit (64)
ei ruma, mutta ei erityisen kauniskaan klassisella tavalla. Jotain kivoja piirteitä sinussa on, omalla tavallasi.
soöpöys on minusta naisessa seksikästä. Itse käyttäisin "tyttömäisestä" naisesta, persoonalliset kasvot, pienikokoinen tms.
Sotanorsua en kutsuisi söpöksi enkä pitäisi seksikkäänä.
Näin se on. Nämä akat nyt täällä eivät tajua seksikkyydestä mitään.
Miksi pitäisi olla seksikäs? Jos on sinut itsensä ja kroppansa kanssa, sopivasti itsevama, niin eiköhän nainen ole silloin jollakin tavalla puoleensavetävä.
Itse koen olevani tyttömäinen nainen, pieni, hoikka, pienet rinnat, luonnollisen näköinen, mutta silloin kun jaksan laittautua niin kauniskin.
En edes halua olla seksikäs enkä tykkää flrttailla tuntemattomien miesten kanssa.
Ihailen kyllä naisia naisia ovat tyylikkäällä tavalla seksikkäitä/sensuelleja, tyyliin tv-kokki Nigella Lawson....
Niin, tottakai söpö ihminen voi olla seksikäskin ajoittain, vaikkei olemus seksiä huokuisikaan jatkuvasti!
Minusta tärkeintä olisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.
Mä ottaisin tuon sinuna kohteliaisuutena. Olet mikä olet, mitä väliä sillä on pitääkö mies sua seksikkäänä vai söpönä?
Sellaista vaarallisen oloista femme fatale -seksikkyyttä, ja paijattavan söpöä seksikkyyttä.
Jälkimmäinen EI ole yhtään huonompaa seksikkyyttä, ainakin allekirjoittaneelle maistuu se juuri paremmin.
T: Mies 25 v, joka ei todellakaan tiedä, miksi on lukemassa tätä palstaa.
vai onko söpö vain joku pieni herttainen tyttö...? Miehet kyllä tietää tasan tarkkaan, että pystyn olemaan myös vähän muutakin, esim seksin aikana :)
Söpö on söpö ja seksikäs on seksikäs.
Sama asiapas. Turhaan te siitä vänkäätte.
Ei voi olla seksikäs, jos ei ole söpö.
Miehet kyllä tietää tasan tarkkaan, että pystyn olemaan myös vähän muutakin, esim seksin aikana :)
miks sitten kysyt jos tiedät?
Sellaista vaarallisen oloista femme fatale -seksikkyyttä, ja paijattavan söpöä seksikkyyttä.
Jälkimmäinen EI ole yhtään huonompaa seksikkyyttä, ainakin allekirjoittaneelle maistuu se juuri paremmin.
T: Mies 25 v, joka ei todellakaan tiedä, miksi on lukemassa tätä palstaa.
Näin juuri! Eikai voi olla seksikäs ja haluttava, jos ei tule paijausfiilistä.
Luulen, että näistä verkkosukka, korkokenkä punahuuli femmeistä pitävät miehet, jotka käyttävät rakastelusta termejä nussiminen ja pillun saaminen.
Uskon myös, että koko femme fatale on rupsahtaneiden akkojen keksintö, kuten burläskit sun muut. Naiset, jotka ovat menettäneet viattomuutensa ja söpöytensä on pakko päteä jollakin.
Kauheita ilmestyksiä nämä.
Mun mielestä nuo on eri asioita.
Esim. tämä Nip Tuckin Ava on mielestäni todella seksikäs, mutta ei söpö vaan ennemminkin sellainen femme fatale.
Mutta mä oonkin nainen, ehkä mä en vaan tiedä näitä juttuja.
Makunsa kullakin eikä asiasta tietysti voi kiistellä, mutta mä oon melkeinpä yllättynyt että miesten (tai siis joidenkin miesten) mielestä paijattavuus on seksikkyyttä. Yöh.
Mä taas tykkään että seksikkyys on nimenomaan sellaista vähän rajumpaa jotenkin, ei mitään lepertelyä ja söpöilyä. Mulle seksikkyys on kyllä ihan muuta. Lepertelevä ja silittelevä mies ei ole kyllä seksuaalisesti haluttava. Siis en tarkoita että silittely olisi paha asia, sitäkin kaipaa (muttei lepertelyä!). Mutta seksikästä se ei ole. Seksikästä on määrätietoisuus. Ei sellainen että puhutaan vauvakielellä ja otetaan syliin ja silitetään päätä. Yäk.
söpö on sellainen rakastettavan lutunen, ei niinkään seksikäs.
Miehiltä kysyttiin. Mutta sä ootkin nainen. Sua ei nyt lasketa.
Lukeminen on yllättävän haastavaa monelle, tai ainakin luetun ymmärtäminen.
Joku Demi Lovato-tyyppinen voi olla samaan aikaan molempia, mutta yli 30v eivät enää ole "söpöjä", se on loukkaavaa. Ei aikuinen nainen halua, että sanotaan söpökdi, se on alentavaa.
Mutta teini voi kyllä olla söpö ja seksikäs samaan aikaan. Johanna Tukiainen on hyvä esimerkki aikuisesta, joka haluaisi olla "söpö".
olen lyhyt, pienikokoinen ja lapsenkasvoinen, ei meikäläisestä fataalia saa tekemälläkään. No, toisaalta onhan se ollut hauskaa kun on päässyt yllättämään "ei susta ulkonäön perusteella uskois tota"-tyyppisesti :D
aloituksesi oli kuin suoraan mun elämästäni! =D Ärsyttää olla aina se "söpö"... Sä oot söpö. No ENHÄN OLE, olen kuuma, seksikäs femme fatale!! =D
Kai söpö tarkoittaa juuri jotain hellyttäviä ajatuksia herättävää. Vaikka osaan kyllä olla kaikkea muutakin, kuten sinäkin ap... =)
mutta mun mielestä söpöyttä on monenlaista, ihan kuten kauneuttakin. Voi olla söpö sellaisella viattomalla ja lapsekkaalla tavalla (tyyliin koiranpennut), söpö mutta kykenevä myös "tuhmuuksiin" (en nyt parempaakaan sanaa keksi, esim. zooey deschanel) kun ei ole sellainen liian lapsekkaasti söpö, ja myös vanhat mummelit voi olla söpöjä!
Tietty viattomuusaspekti on kyllä aina mukana, sen myönnän. Mutta siksi ehkä onkin vielä hauskempaa kun paljastuu että sillä söpöllä mummelilla on hurjia nuoruudenseikkailuja tai että se söötti naapurintyttö/-poika ei ujostele seksiasioissa.
Mun mielestä nuo on eri asioita.
Esim. tämä Nip Tuckin Ava on mielestäni todella seksikäs, mutta ei söpö vaan ennemminkin sellainen femme fatale.
Mutta mä oonkin nainen, ehkä mä en vaan tiedä näitä juttuja.
Niin, tässä keskustelussa ei naisten sanomisilla ole painoarvoa.
Makunsa kullakin eikä asiasta tietysti voi kiistellä, mutta mä oon melkeinpä yllättynyt että miesten (tai siis joidenkin miesten) mielestä paijattavuus on seksikkyyttä. Yöh.
Mä taas tykkään että seksikkyys on nimenomaan sellaista vähän rajumpaa jotenkin, ei mitään lepertelyä ja söpöilyä. Mulle seksikkyys on kyllä ihan muuta. Lepertelevä ja silittelevä mies ei ole kyllä seksuaalisesti haluttava. Siis en tarkoita että silittely olisi paha asia, sitäkin kaipaa (muttei lepertelyä!). Mutta seksikästä se ei ole. Seksikästä on määrätietoisuus. Ei sellainen että puhutaan vauvakielellä ja otetaan syliin ja silitetään päätä. Yäk.
Älä sotke asioita. Sitäpaitsi se on ihan sama mitä sanot, koska olet nainen.
Sehän on naisellisuutta, jos naisesta kyse.
Minua on sanottu söpöksi monia kertoja. En ole jäänyt pohtimaan asiaa kummemmin.
Joku Demi Lovato-tyyppinen voi olla samaan aikaan molempia, mutta yli 30v eivät enää ole "söpöjä", se on loukkaavaa. Ei aikuinen nainen halua, että sanotaan söpökdi, se on alentavaa.
Mutta teini voi kyllä olla söpö ja seksikäs samaan aikaan. Johanna Tukiainen on hyvä esimerkki aikuisesta, joka haluaisi olla "söpö".
Niinpä. suurinosa ei voikaan, ja sekös akkoja korventaa.
Noh, ainahan voitte tuudittautua uskomukseen femme fatalen olevan jotain muutakin, kuin teitä varten luotu illuusio.
soöpöys on minusta naisessa seksikästä. Itse käyttäisin "tyttömäisestä" naisesta, persoonalliset kasvot, pienikokoinen tms.
Sotanorsua en kutsuisi söpöksi enkä pitäisi seksikkäänä.