Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehet sanoo, että olen söpö. mitä se oikeestana tarkoittaa? voinko olla seksikäs?

Vierailija
24.01.2013 |

vai onko söpö vain joku pieni herttainen tyttö...? Miehet kyllä tietää tasan tarkkaan, että pystyn olemaan myös vähän muutakin, esim seksin aikana :)

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla mieheni mielestä kaunis, mutta ei, hänestä olen söpö.

Vierailija
2/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö nainen voi olla tosimielettömän hirvittävän haluttava. Yhtä absoluuttisen söpöä tyttöä mä olen haikaillut vielä vuosien päästäkin, ja pelkästään tuhmassa mielessä. Mä haluaisin panna sitä ja huolella.

Naismakuni on muuten aikuinen, pitkä, naisellinen, muodokas juurikin femme fatale -tyyppinen 30-v full time nainen.

Eli söpöys ei ole seksikkyydestä pois. Vähän niin kuin älykkyys ja lihakset miehellä. Aivoton muskelipanokone ja intellektuelli tyylikäs mies ovat molemmat omalla tavallaan seksikkäitä.

Siis kirjoittiko tämän heteromies?

Joo, tais mennä vähän överiksi toi juttu. Mut miesnäkökulmaahan täällä haluttiin, here i am.

plus että jokainen mun tapaama heteronainen haluaa että sitä pannaan. Nysvääminen ja voidaanksme puhua tästä -rakastelu voi olla tarpeen, jos on jotain isoja estoja, mutta suurin osa naisista haluaa että ne otetaan. Niin se vaan on, myönnä pois. Paneminen on hyvä sana.

Höpöhöpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asiapas. Turhaan te siitä vänkäätte.

Ei voi olla seksikäs, jos ei ole söpö.

Mun mielestä nuo on eri asioita.

Esim. tämä Nip Tuckin Ava on mielestäni todella seksikäs, mutta ei söpö vaan ennemminkin sellainen femme fatale.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=zlqdqO7HYZY" alt="http://www.youtube.com/watch?v=zlqdqO7HYZY">http://www.youtube.com/watch?v=zlqdqO7HYZY</a&gt;

Mutta mä oonkin nainen, ehkä mä en vaan tiedä näitä juttuja.

Niin, tässä keskustelussa ei naisten sanomisilla ole painoarvoa.

Vierailija
4/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla mieheni mielestä kaunis, mutta ei, hänestä olen söpö.

Vierailija
5/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset voi määritellä miesten kauneusihanteita. Luonto ne määrittää.

Vierailija
6/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin eikä asiasta tietysti voi kiistellä, mutta mä oon melkeinpä yllättynyt että miesten (tai siis joidenkin miesten) mielestä paijattavuus on seksikkyyttä. Yöh.

Mä taas tykkään että seksikkyys on nimenomaan sellaista vähän rajumpaa jotenkin, ei mitään lepertelyä ja söpöilyä. Mulle seksikkyys on kyllä ihan muuta. Lepertelevä ja silittelevä mies ei ole kyllä seksuaalisesti haluttava. Siis en tarkoita että silittely olisi paha asia, sitäkin kaipaa (muttei lepertelyä!). Mutta seksikästä se ei ole. Seksikästä on määrätietoisuus. Ei sellainen että puhutaan vauvakielellä ja otetaan syliin ja silitetään päätä. Yäk.

Älä sotke asioita. Sitäpaitsi se on ihan sama mitä sanot, koska olet nainen.

Siis millä lailla mä sotken asioita?

Vierailija
7/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin aina on sanottu vaan söpöksi. Tulee sellainen olo, että mies haluaa sanoa jotain nättiä mutta en ole kuitenkaan niin kaunis että voisi kauniiksi sanoa. Joten se on aina pettymys kuulla olevansa söpö.

Vierailija
8/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulen että se oli aika oikeassa joka sanoi että toiset tykkää enemmän niistä söpöläisistä ja toiset enemmän femme fatale -tyyppisistä. Mun juttu on aina ollut femme fatalet, sellaiset ankarailmeiset businessnaistyyppiset naiset (ai ai joku kolmekymppinen jolla on musta suora tukka, hyvin kalpea iho, tulipunaista huulipunaa ja vartaloa myötäilevä jakkupuku ja korkokengät!), mutta luulen että olen vähemmistö, suuri osa tykkää enemmän sellaisista iloisista, suloisista, luonnollisemmannäköisistä (=söpöistä) naisista.

Mutta jos mies sanoo omaa naistaan söpöksi hän ei taatusti tarkoita sillä mitään halventavaa tai vähättelevää vaan se on KEHU. Tämä mies pitää seksikkäänä ja ihanana juuri sitä söpöksi kehumaansa. Vaikea kuvitella että kukaan mies miettisi kuten täällä jotkut naiset ajattelee: "no ei tuo kyllä kovin kaunis ole sillä tavalla klassisella tavalla joten en voi kauniiksi kehua, mutta kai se sitten jollain tavalla on hyvänkinnäköinen joten sanotaampa sitten söpö".

Vierailija
9/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset voi määritellä miesten kauneusihanteita. Luonto ne määrittää.

Ja sunko mielestä tämän ketjun aihe on "miesten kauneusihanteet"?

Vierailija
10/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon kyllä kauniita naisia joskus söpöiksi tai näteiksi. En ole ajatellut, että joku niistä loukkaantuisi.

Vierailija
11/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ainakin samat miehet kutsuneet sekä söpöksi että seksikkääksi.

Vierailija
12/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ainakin samat miehet kutsuneet sekä söpöksi että seksikkääksi.

Sitä nimenomaan on molempia tai ei kumpaakaan.

Vierailija
13/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko söpö vain joku pieni herttainen tyttö...? Miehet kyllä tietää tasan tarkkaan, että pystyn olemaan myös vähän muutakin, esim seksin aikana :)

No toihan just on sitä seksikästä.

Vierailija
14/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpö on sellainen rakastettavan lutunen, ei niinkään seksikäs.

Vierailija
15/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpö on sellainen rakastettavan lutunen, ei niinkään seksikäs.

Mutta sä ootkin nainen. Sua ei nyt lasketa.

Vierailija
16/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksesi oli kuin suoraan mun elämästäni! =D Ärsyttää olla aina se "söpö"... Sä oot söpö. No ENHÄN OLE, olen kuuma, seksikäs femme fatale!! =D

Kai söpö tarkoittaa juuri jotain hellyttäviä ajatuksia herättävää. Vaikka osaan kyllä olla kaikkea muutakin, kuten sinäkin ap... =)

Vierailija
17/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne "kaikki miehet tietää, että

olet vähän muutakin"?

Jollei se ei näy sinusta muuten mitenkään? Eli oot sitten vaan söpö, et seksikäs. Miehet tunnistaa seksikkään, vaikka sitä piirrettä pitäis vähän piilossakin.

Vierailija
18/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne "kaikki miehet tietää, että

olet vähän muutakin"?

Jollei se ei näy sinusta muuten mitenkään? Eli oot sitten vaan söpö, et seksikäs. Miehet tunnistaa seksikkään, vaikka sitä piirrettä pitäis vähän piilossakin.

eli...miten tunnistaa seksikkään vaikka "sitä piirrettä pitäisikin piilossa" ? eikös söpökin voi pitää sitä piirrettä piilossa vai häh? miehet näkevät seksikkyyden silti? miten ne sen näkee?

Vierailija
19/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys miehille yleensä koostuu ulkoisista tekijöistä. Niitä ei voi peittää pakkelilla ripsivärillä tai huulipunalla.

Luonnollisen kauneuden erottamiseen miehen silmät ovat kyllä aika tarkat.

Söpöys miehille voi tarkoittaa monia asioita. Elekieltä, käyttäytymistä, naisen tapaa ilmaista itseään, ulkoista kokonaisuutta. Pääsääntöisesti jos naista mies sanoo söpöksi, se tarkoittaa että "sinussa on jokin mukava femiininen piirre joka hivelee mieltäni."

Miksi sanoin femiininen, yleensä ainakin minä ilmaisen naisissa sellaisia asioita söpöksi, kuin esimerkiksi; naisen pienempi koko, tietty kiusoitteleva ja naisellinen tapa katsoa silmillä, empaattinen syliin heittäytymisen viattomuus yms. naiselliseksi luokiteltavia piirteitä.

tässä minun kaksi senttiäni

Vierailija
20/64 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin imartelevaa.