Mammavaatteita Turussa?
Mistä muualta löytyisi kuin H&M:sta? Neljä vuotta sitten, kun odotin esikoista monet muut liikkeet olivat poistaneet mallistoistaan, mutta huomasin pari vuotta sitten, että jossakin oli tullut uudestaan. Missäköhän niitä olisi?
Kommentit (3)
tietty noista lastentarvikeliikkeistä löytyy jotain, mutta itse en niistä tykkää. Mielestäni kalliita ja liian " mammamaisia" :) Myllyn Lindexissä on äitiysvaatteita (keskustassa ei) ja H&M tosiaan myy myös. KappAhlissa ainoastaan muutamia housuja... Ja sen olen huomannut, että kokoja on saatavissa tosi huonosti. M ja L koot melkein aina loppu, eikä uusia tule tilalle :(
Huuto.netistä olen ostanut jotain, mutta kaikenkaikkiaan olen ollut tosi pettynyt äitiysvaatetarjontaan. Tsemppiä vaatteiden metsästykseen, mä pääsen toivon mukaan taas piakkoin normaaliosastoille shoppailemaan :o)
mshr 37+5
Tunnen ihmisen, joka on ostanut tänä syksynä parit äitiyshousut " Mama Marie" -nimisestä liikkeestä (osoite kai Eerikinkatu 30, netistä löytyy paikkatiedot ja puh.nrokin) ja on ollut niihin oikein tyytyväinen. Olivat vaan niin kalliit pöksyt (muistaakseni jotain luokkaa 70 e), etten itse ole sinne vielä uskaltautunut kun ei ole ollut akuuttia tarvetta...
Eipä niitä paljon löydy, parhaiten H&M, Myllyn Lindex sekä länsikeskuksen takana olevassa OZ-babyssa. Siellä myydään Boobia, Mamalisciousia ja vielä jotain muutakin merkkiä muistaakseni... Kannattaa käydä tutustumassa.
Toivottavasti löytyy jotain kivaa! :)