Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko enemmän pyytäneet itse vai tulleet pyydetyksi kaveriksi facebookissa

Vierailija
23.01.2013 |

Minua ei juuri kukaan ole pyytänyt kaveriksi, itse taidan olla pyytänyt suurimman osan :-( Kuitenkin sadasta kaveristani suurin osa on sen verran läheisiä/hyviä tuttuja, että olisivat helposti voineet minut pyytää ensiksi, mutta en ole vaikuttanut kiinnostavan ketään tarpeeksi. Tuntuu, että olen ihan mitäänsanomaton, se "ihan kiva" -tyyppi, joka ei erityisesti ole kenenkään mielessä...

Esim. entiset luokkakaverit...kukaan heistä ei ole tainnut pyytää minua kaveriksi. Itse olen pyytänyt ne jotka kavereita ovat. Tuntuu, etten ole jäänyt oikein kenenkään entisten luokkakavereideni mieleen. Ihan tavallisena, mutta kuitenkin persoonallisena kivana tyyppinä pidän itseäni, en koskaan ollut erityisen suosittu, mutta en nörttikään, jotain siltä väliltä, muutamia hyviä kavereita oli ja en kuitenkaan ollut mikään harmaa hiirulainen. Mukava olin tietääkseni kaikille ja ystävällinen, en ikinä olisi voinut olla kellekään ilkeä tms. Itse usein muistelen kouluaikoja ja monet luokkakaverit käyvät mielessä positiivisessa mielessä.

Millainen ihminen on se, jota KAIKKI pyytää kaveriksi? Millainen tuo henkilö on ollut esim. lukiossa? Millä perusteella pyydätte entisiä luokkakavereita facebook kavereiksi?

Välillä tulee vaan mieleen pohdiskella tällaisia, tulee alemmuuskompleksi, että mikä minussa on vikana...tuntuu melkein joltain aikuisten facebookkiusaamiselta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tasapuolisesti on tullut pyydettyä kavereiksi ja toisaalta taas minua on pyydetty :) Mä olen ehkä hieman outo mutta tossa joku vuosi sitten mulla oli kavereita lähemmäs 300, otin ja siivosin listalta kaikki ns. turhat pois, eli ne joiden kanssa en käytännön elämässä oikeestaan kunnolla juttelisi (eli siis enemmän kuin hei).

Mä olen ihan tavallinen kotiäiti, mun fb-kavereina on äitikavereita, vanhoja koulukavereita, uusia tuttavuuksia joita on tullut esim. yhteisen harrastuksen tai satunnaisen bilereissun seurauksena (siis lähinnä silti ovat tutuntuttuja joiden kanssa on tuntunut juttu hyvin luistavan ja jälkeenpäinkin voi just esim. fb:ssa kommentoida ja tykätä). En ole ollut mitenkään erityisen suosittu mut on mulla aina muutama läheinen ystävä ollut.

Sen rajan olen pitänyt kaveriksi pyytämisessä että alaisiani en ole lähtenyt pyytämään kaveriksi vaan he ovat saaneet pyytää jos ovat halunneet :)

Pakko vielä sanoa että mun mielestä on naurettavaa jos ihmisellä on tyyliin 500 kaveria ja jos ei erityisen sosiaalinen ihminen ole, mielestäni se kertoo enemmän kyylääjästä ;)

Vierailija
2/5 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun laitoin 20v vanhoja festarikuvia faceen :) Luulen että muutenkin minua on pyydetty kaveriksi enemmän kuin minä olen pyytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähes kaikki kaverini ovat sellaisia, jotka ovat pyytäneet minua kaverikseen (kahta olen itse pyytänyt).

Jotenkin koen, etten halua tyrkyttää itseäni kellekään, ja ne pyytävät, jotka haluavat olla kavereitani.

Tässä nyt vain näkyy persoonani. Olen hieman omituinen erakko, joka tykkään ihmisistä, mutta viihdyn erinomaisesti myös yksinäni. En tarvitse suurta kaverijoukkoa ympärilleni. (Fb-ystäviä on silti hieman alle 70.)

Vierailija
4/5 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousi Suomessa suosioon. Silloin kaikki tuntuivat pyytelevän kavereiksi kummin kaiman serkutkin. Suurin osa kavereistani on pyytänyt minua juuri silloin 2007 alkuhuumassa. Itse pyysin joitakin. Mä olen todella ujo pyytämään kavereita ja tuon alun jälkeen kaverimääräni ei ole juurikaan noussut, kun en ole itse pyytänyt eikä pyyntöjäkään ole enää tullut. Kavereita on vajaa 80 ja vain ihan muutaman kanssa olen oikeasti tekemisissä.

Voisin pyytää kavereikseni sellaisia, joiden kanssa olen livenä tekemisissä, mutta sellaisia ei juurikaan ole. Niitä puolituttuja tai entisiä tuttuja olen ujo pyytämään vaikka kiva olisikin heidät kaveriksi saada.

Vierailija
5/5 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen joutunut pyytämään kaikki, paitsi pari pyyntöä olen saanut. Nämä ovat jotain entisiä hoitoja, jotka vieläkin kai toivossa elelevät, ja siksi kai pyysivät.