Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen, että olen viime vuosina sivistänyt itseni ulos tästä av:n touhusta.

Vierailija
23.01.2013 |

Vai oliskohan av:n juttujen taso laskenut viime vuosien aikana? Ihan tosissani vielä joskus 3-4 vuotta sitten selitin siskoilleni ja ystävilleni, että av on mainettaan parempi ja että täällä on välillä melko hyviäkin ja mielenkiintoisella tavalla kantaaottavia keskusteluja. Selitin myös, että täällä on ihmisiä lähes laidasta laitaan ja yllättävän paljon mukana esim. sivistyneitä naisia korkeastikoulutettuja naisia, elämänläheisesti ajattelevia naisia, varmoja & hyvinperusteltuja mielipiteitä omaavia naisia jne.

Nyt, kun välillä poikkeaa av:lle, hyppää otsikoista silmille hyvin paljon aikamoista sontaa, mitä oli kyllä aikaisemminkin, mutta ei näin suuressa määrin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: ...sivistyneitä naisia, korkeastikoulutettuja naisia.....

Vierailija
2/5 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä jutut oli aivan yhtä huonoja jo monta vuotta sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mitä?

Vierailija
4/5 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna siihen, miten paljon olin av:lla vielä pari vuotta sitten. Jotenkin vain juttujen aiheet tuntuu suurimmaksi osaksi tosi vähäpätöisiltä.

Vierailija
5/5 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä meno on ollut samanlaista kokoajan.

Harvakseltaan käyn, mutta tällaista täälä on.

Olisiko aika kultanut muistot?

Itse näen niin, että tämä palstailu liittyy elämäntilanteeseen. Aina kun olen ollut kotona lasten takia, niin tulee palstailtua enemmän ja sitten työssäkäynnin lomassa vähemmän, koska jutut ei sitten enää kiinnosta!

Jotenkin kotiäitiys on itselleni ihan mukavaa mutta tylsää, joten siksi tulee aina silloin palstailtua. Se on sellaista höttöä, jolla saa päivään välillä tunniksi, pariksi jotakin aivan muuta ajateltavaa, vähän niinkuin Seiska (vaikka en tilaakaan sitä lehteä).