Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaushormonit

23.01.2013 |

Onko kenelläkään kokemusta hitaasti nousevasta raskaushormonista? Ja olisi kuitenkin raskaus jatkunut ja mennyt hyvin kaikki??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sanoa varmasti, mutta mulla kesti todella kauan kuin plussa näkyi testissä.. Tosin pitkän kiertoni mukaan laskettuna olin silloin jo rv 7+.. ultrassa tosin olin pari viikkoa tota jäljessä.. :) onkohan tossa jotain perää ettei näkyny aikasin testissäkään? Kenties hormoni lisäänyi pikkuhiljaa. Nyt menossa rv 30+2 ja kaikki hyvin!

Vierailija
2/2 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli arvo noussut maanantaista mutta ei tuplaantunut ja jouduin menemään uudestaan sairaalaan ultrattavaksi. Epäilivät kohdunulkoista raskautta. Mutta ei ollut sitä onneksi :) Lääkäri antoi vielä toivoa :) Perjantaina uudet arvot ja peukut pystyyn :) Minullakin kesti kauan saada plussa, näytti hyvin haaleaa kierron 37päivänä.

Jouduin maanantaina kovien alavatsa ja kylkikipujen takia sairaalassa käymään ja siitähän tämä seuraaminen alkoi. Minullakin olisi kuukautiskierron mukaan pitänyt olla 6+3 mutta eipä ollutkaan... Ihana kuulla että sinulla kaikki hyvin :) Onnea loppu odotukseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla