Kuinka alas sitä nainen voikaan vajota!?!
Flirttailin avoimesti tänään huoltoäijän kanssa! Voi helvetti, tähänkö sitä on tultu?!
Näin kotiäitinä kun noita "vieraita" miehiä ei pahemmin nurkissa muuten pyöri.. Oma mies ei kosketa, ei edes katso. Seksiä ei ole. Eikä yhtään mitään muutakaan. Ei sillä, ettenkö olisi yrittänyt kaikkea mahdollista. Laihdutin juuri koosta 40, 36:n, pidän huolta itsestäni, olen (tai ainakin yritän olla)usein hyväntuulinen, kokkaan ja hoidan kodin sekä lapset moitteettomasti jne.jne.. Mitä hemmettiä mun vielä pitäisi tehdä?! Musta tuntuu, että mä kuihdun pois. Kaipaan niin julmetusti rakkautta ja seksiä. Hellyyttä ja tunnetta siitä että kelpaan.
Jospa se huoltoäijä seuraavalla kerralla rassais mutkin putkien lisäksi, niin olis edes yksi tarve vähäksi aikaa tyydytetty :,(
Kommentit (4)
Hyväksyntä pitäisi tulla itsestä. Jotenkin vaan itsetunto ja itsensä arvostus on mennyt pakkasen puolelle, kun omaa miestä ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei kai kenenkään itsetunto kestä kolhuitta jatkuvaa torjuntaa ja tunteiden vähättelyä. Se, miksi tässä suhteessa silti roikun on sitten kai (turhaa) toiveiden elättelyä, että asiat voisivat korjautua.
Et sinä voi hakea hyväksyntää muilta. Se tulee itsesi sisältä.
Ikinä ei pidä harrastaa seksiä sen takia että saisi hyväksyntää tai tunnetta että kelpaa. Ne ovat vääriä syitä
et taida tietää miltä tuntuu, kun oma mies ei halua? Miehen pihtaaminen voi romuttaa hyvänkin itsetunnon totaalisesti.
Nimim. Been there
Vaikka kuinka olisi itsetunto kunnossa, niin kyllä se syö naista, jos kokee olevansa täysin näkymätön. Ihminen on sosiaalinen eläin.
Et sinä voi hakea hyväksyntää muilta. Se tulee itsesi sisältä.
Ikinä ei pidä harrastaa seksiä sen takia että saisi hyväksyntää tai tunnetta että kelpaa. Ne ovat vääriä syitä