MIEHET! Haluan ehdottaa miehelle jotain uutta seksissä, mistä fantasioitte?
Eli millasia fantasioita teillä on tai mistä tykkäätte ihan älyttömästi? Haluan ehdottaa miehelle jotain, mutta en keksi, mistä miehet salaa unelmoi.
Kommentit (21)
mitä kaikkea teillä on jo koettu.
Toisille takaapäin asento voi olla jännittävää uuttaa ja toiselle se on kolmas pyörä...
Avaas vähän että mitä teillä yleensä puuhataan
T: Mies
Kunhan kesä - tai sopiva ulkomaanmatka - koittaa, on ulkotöiden aika. Pihalla, rannalla, villissä metsässä. Se kutittaa.
mutta meillä normisetti on esim. suuseksiä miehelle, takaapäin asento ja laukeaminen suuhuni.
Mitä sen lisäksi?
Normisetti on lähetyssaarnaja/sivulta/takaa, plus mies tykkää aavistuksen rajusta, eli vetää tukasta tms. Paikkoja vaihdellaan, sänkyä, ja lattiaa harrastetaan, pöytää tai pesukonetta vasten, milloin mitäkin.
Ottaisin suihin, mutta mä luulen etten oikein osaa. Sitä paitsi se tuntuu tosi "kakovalta", ehkä koitan ottaa liian syvälle. Ja pelkään satuttavani hampailla. Eli menee kauhean analyyttiseksi ja varovaiseksi se suihinotto, että eihä'n osu hampaat, onkohan puristus/imu riittävää jne.
mitä kaikkea teillä on jo koettu. Toisille takaapäin asento voi olla jännittävää uuttaa ja toiselle se on kolmas pyörä... Avaas vähän että mitä teillä yleensä puuhataan T: Mies
Mutta näillä säillä sen voi sulkea pois joka tapauksessa. On sitä harrastettu, mutta musta tuntuu että mies jännittää liikaa sitä "joku näkee" pystyäkseen täysin nauttimaan.
Kunhan kesä - tai sopiva ulkomaanmatka - koittaa, on ulkotöiden aika. Pihalla, rannalla, villissä metsässä. Se kutittaa.
Ottaisin suihin, mutta mä luulen etten oikein osaa. Sitä paitsi se tuntuu tosi "kakovalta", ehkä koitan ottaa liian syvälle. Ja pelkään satuttavani hampailla. Eli menee kauhean analyyttiseksi ja varovaiseksi se suihinotto, että eihä'n osu hampaat, onkohan puristus/imu riittävää jne.
kyllä mies sitten neuvoo, miltä tuntuu. Ja voi vaihdella, kun väsyn imemiseen, runkkailen välillä, sitten taas suulla.
mutta meillä normisetti on esim. suuseksiä miehelle, takaapäin asento ja laukeaminen suuhuni.
Mitä sen lisäksi?
Voit ehdottaa melkein mitä vaan koska teillä on aika perinteistä seksiä.
Piiskaaminen on monen miehen haave.
Anaali nyt tietenkin.
Kusileikit.
Yrittäkää erillaisia asentoja. Olkaa luovia. Yrittäkää sellaisia missä sinä teet työt (ei tavallista ratsastusta).
Myös suupano (ei suihinotto) on aina mukavaa.
Mutta aina hyvä on se että nainen tekee työt ja käyttää todella hyvin lantionpohjalihaksiaan.
Jotkut miehet pitävät itse saada analipanoa naiselta.
Aina on mukavaa syödä ja nuolla naisen päältä ruokaa. Suklaata, kermavaahtoa ja vastaavaa voit sivellä itseesi. Mies sitten nuolee ne pois. Mukaan voi ottaa vaikka mansikoita. Niitä mies voi dipata pilluusi (ei ole vitsi). Pitäkää hauskaa ja nauttikaa.
ei niitä ole tarkoitus toteuttaa
Jos se ei satuta ketään. Paljon kivempaa on toteuttaa niitä kuin vaan unelmoida niistä
Ja ihan ensin tuli mieleen että liukkista peliin, tai öljyä... öljyä sillein reilusti että kropat luistaa. Lateksilakanan saa vaikka hotlipsin verkkokaupasta!
Liukkista käyttäen voisitte hyväillä toinen toisenne käsin... ja suulla. Tuntuma on ihan jotain muuta kuin ilman luistoa
Nämä nyt tuli ihan ensin mieleen
T: Mies
Normisetti on lähetyssaarnaja/sivulta/takaa, plus mies tykkää aavistuksen rajusta, eli vetää tukasta tms. Paikkoja vaihdellaan, sänkyä, ja lattiaa harrastetaan, pöytää tai pesukonetta vasten, milloin mitäkin. Ottaisin suihin, mutta mä luulen etten oikein osaa. Sitä paitsi se tuntuu tosi "kakovalta", ehkä koitan ottaa liian syvälle. Ja pelkään satuttavani hampailla. Eli menee kauhean analyyttiseksi ja varovaiseksi se suihinotto, että eihä'n osu hampaat, onkohan puristus/imu riittävää jne.
mitä kaikkea teillä on jo koettu. Toisille takaapäin asento voi olla jännittävää uuttaa ja toiselle se on kolmas pyörä... Avaas vähän että mitä teillä yleensä puuhataan T: Mies
Ihmiset tykkää eri jutuista, mutta anaaliseksistä ei ole kukaan mies minun kohdallani kieltäytynyt, monet tykkäävät katsella kun nainen masturboi ja ylipäätään naisen aktiivisuus on aina plussaa - ilmeisesti suurin osa naisista on melkoisia lahnoja kun jo pienellä oma-aloitteisuudella tuntuu saavan miehen kuin miehen ihan sekaisin ;-)
vaimon sitomisesta (esim kädet) ja sitten kiusaisin loppuun asti.Lisäksi haluaisin antaa esim. piiskaa. Karvojen ajelu olisi myös kiva toteuttaa oikein kunnolla saunassa/suihkussa ja sen päälle suuseksiä.
vastasit eli suihinotto, jonka antamista olet ilmiselvästi välttänyt. Mieti itsellesi ergonomisin asento, mies kyllä "joustaa" ja mukautuu juuri siihen asentoon, mitä tarvitaan, jos on namia tiedossa. Ja jos tuo tarvitsee opettelua ja harjoittelemista, niin edelleen mies varmasti suostuu harjoitteluobjektiksi niin usein kuin on tarvis ;).
Toinen takuuvarma on tehdä jotakin himokasta, mitä teitte nuorina ja rakastuneina seurusteluaikana, mutta jota et ole x vuoteen viitsinyt/jaksanut/yms tehdä.
Ihmiset tykkää eri jutuista, mutta anaaliseksistä ei ole kukaan mies minun kohdallani kieltäytynyt, monet tykkäävät katsella kun nainen masturboi ja ylipäätään naisen aktiivisuus on aina plussaa - ilmeisesti suurin osa naisista on melkoisia lahnoja kun jo pienellä oma-aloitteisuudella tuntuu saavan miehen kuin miehen ihan sekaisin ;-)
meillä mies ei YHTÄÄN innostu pyllyjutuista puolin eikä toisin. Joissakin jutuissa käsketään räpläämään miehen peppureikää, jos niin tekisin niin mies varmaan suuttuisi ja katkoisi mun sormet. Joten näissä asioissa tieto tieto on valttia.
Karvojen ajelu suihkussa tai saunassa. Runkkaa mies kovaksi ja aja kivekset ihan sileiksi. Jos suihinotto aiheuttaa kakomista, niin kannattaa kokeilla ottaa ihan vain poskeen. Eli ei päästä penistä kitalakea päin vaan työntää sen suoraan vaan poskeen. Hampaista ei tarvitse huolehtia, penistä voi jopa purra varovasti, eikä ne poskihampaat niin terävät ole. Vasta-ajellut kivekset voi myös ottaa suuhun. Se on aika kiihottavaa mutta ei kannata imeä kovaa vaan leikitellä enemmän kielellä.
Meillä molempien lempijuttu on seksikkäät alusvaatteet. Kaalimadosta ollaan tilattu myös jotain bodyja ja muita settejä. Miehille kannattaa katsoa Dead Good Undies-sivustolta, koska Suomesta ei saa oikeastaan mitään kivaa.
Sitomis- ja dominajutut ovat kanssa kestosuosikki.
mä haluaisin tosi kovasti, että nainen hieroisi eturauhastani ja saisin samalla laueta sen suuhun. Aika leimi ykkösfantasia, mutten koskaan ole saanut eturauhashoitoa naiselta, mikä tarkoittaisi naiselle suurin piirtein samaa kuin että ei olisi koskaan saanut vaginaorgasmia.
Mä en itse asiassa edes tiedä mistä miehen eturauhanen tarkalleen löytyy. Pyllynsilmästä joka tapauksessa pitää työntää sormi sisään.
ei kiinnosta kyllä kaikkia miehiä ja jos miehelläsi on ap hyvä varustus niin en suosittele. Pienimunaisen kanssa voi olla ihan hauskaakin, mutta normaalikokoisen ja varsinkin isomunaisen kanssa ei todellakaan ole.
Ja tosiaan miehiä on niin erilaisia, täälläkin jotkut toivoo sormen työntämistä pyllyynsä ja minä tiedä useita miehiä joista se on tosi vastenmielinen ajatus. Kaikki ei pure kaikkiin.
Tuon suuseksin jalon taidon opettelisin kyllä kunnolla, siitä taitaa tykätä lähes kaikki miehet.
haluan tietää!