Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen muun anoppi ei osta koskaan leluja joululahjaksi ? Kaikkea järkevää, aina ja ikuisesti...

Vierailija
07.12.2005 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut sit taas toivon et mummu lakkais kans ostamasta pussilakanasettejä, kun niitäkin tulee vaatehuone kohta täyteen!

Vierailija
2/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä v***ua, me niillä leluilla tehdään. Niitä on jo kaikkialla. Ei niillä nykyisilläkään leikitä... Melkoinen syöksykierre se uusien lelujen hommaaminenkin? Kaapit täyteen ja sitten mietitään, että mitä tehtäis? Meille ei kannata beybladeja ja bratzeja kantaa. Kertakäyttökamaa, joka ei paljon mielikuvitusta herättele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi. Äiti säästi ne avaamattomina ja sain ne osaksi kapioitani ja olivat mukana kun muutin pois kotoa. :)

Vierailija
4/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ajatelkaa, miltä lapsesta tuntuu saada alushousuja joululahjaks!

Vierailija
5/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis ajatelkaa, miltä lapsesta tuntuu saada alushousuja joululahjaks!

saatoin saada jotain laamanvilla-pitkiä kalsareita mun mummilta tai toppatakin/puvun tms. Olin iloinen, että sain vaatetta. Ei musta joululahjojen pidä kaikkien olla turhaa muovilelukrääsää. Yksi riittää. Mä olin vissiin 8v kun sain kummeiltani kodin kansion. En itkenyt. Sama kodin kansio edelleen mulla ja säilytän veropaperit yms. siellä. Toiset kasvatetaan kunnioittamaan kaikkia lahjoja ja olemaan iloinen siitä mitä saa.

Vierailija
6/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo nyt opastettu, että lasta ei sitten tarvi hukuttaa krääsään. Leluja näyttää joka perheeseen kertyvän enemmän kuin tarpeeksi. Siksi on mielestäni järkevämpää, että ostetaan lahjaksi vaatteita tms tarpeellista. Tietty joku lelukin voi olla tarpeellinen.

Vierailija
7/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ostanu ikinä mullekkaan. lahjaksi tulee pelkkiä vaatteita ja sukkia, sitten vielä opastetaan muita sukulaisia ettei ostaisi leluja. kun menin kouluun 7v äitini sanoi että isot tytöt eivät enää leiki vaan tekevät iltaisin läksyjä ja hävitti kaikki leluni, lukuunottamatta kolmea jotka sain valita ja pitää. haluan omille lapsilleni hieman pidemmän lapsuuden.

Vierailija
8/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään mitään makeaa ja hauskaa ei saa olla elämässä, koska vaippaikäisestä saakka pitää kasvattaa ihminen työhön, niin mihin niitä leluja tarvitaan kun voi siivota, tiskata..

Vierailija
9/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja usein käymme itse lahjat myös ostamassa. Tällä tavalla saamme aina tarpeellista tavaraa oli se sitten vaatetta, leluja tai urheiluvälineitä.

Vierailija
10/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin ihan isohkon summan ajatellen lasten ikää, mutta kuitenkin. Tuntuu sekin vähän persoonattomalta. No yleensä se raha menee sitten alennusmyynneissä seuraavan talven toppapukuun, suksiin, luistimiin yms mitä satutaan lapsille tarvitsemaankin. Käyttämättä se raha ei koskaan jää :)

Ihan asiasta poiketen. Mua suututtaa kun anoppi kaivaa aina kaiken roskiksesta ja antaa lapsille " kato tääkin näin hyvä ja roskiin olivat laittaneet" , ja sitten lapset saavat leikkiä jollain satavuotta vanhalla shampoo pullolla, mutta " kun oli niin erikoisen näköinen" . En ymmärrä olen varmaan sitten liian tuhlaileva, kun heitän tyhjät shampoo pullot ja voimariinirasiat roskiin.

Vierailija
11/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ja mullekin oli niiltä useampi lahja. Ihmetytti vähän, kun mun vanhemmat toi isot kasat lapsille lahjoja.

Vierailija
12/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lasten mummo ei anna mitään.

Vierailija
13/16 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama juttu. Mun oma äiti sanoi, että ei tarvi joululahjoja odotella. Ymmärrän kyllä muutto, asunnos osto ja remppaa takana...Mutta silti! Vaikka ei mulle ja mun miehelle mitään ostaiskaan, mut ees jotain pientä meidän lapselle...Eipä nuo omat joululahjamuistot niin kummosia olekkaan! Omalle lapselle haluan erilaisen joulun. Ei mitään tolkutonta tavaramerta, vaan lahjoja kohtuudella ja kohtuu hintaisia.

Vierailija
14/16 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle lahjaksi leluja kuin vain joskus. Ja monesti kysyy, mitä tarvittaisiin tai mitä ainakaan ei tarvita.

Vierailija
15/16 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

leluja nimittäin, juuri soitti ja luetteli mitä EI saa ostaa, en hennonut sanoa, että ne jo on...olisi kysynyt, ennenkuin ostaa, varsinkin kun keksii aina tekosyitä, ettei tarvitse synttäreille lähteä...Mielummin vaatteita, kuin leluja.

Vierailija
16/16 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

leluja en saanut koskaan lahjaksi enkä kyllä muutenkaan ja karkit takavarikoitiin jos joku vieras niitä sattui joskus tuomaan. joulu ja synttärilahjoja sai joka vuosi yhden kappaleen. nyt jo satelee neuvoja kuinka minun pitäisi alusta asti totuttaa lapset pois joulun kaupallisuudesta. ei tarkoitus olekkaan mitään kulutusjuhlia pitää mutta minä haluan perinteisen joulun kuusineen ja kinkkuineen, meillä ei koskaan esim kuusta ollut kun se roskasti äitini mielestä niin kovasti. myös kinkku oli joitain valmiita kaupasta ostettuja siivuja jotta ei joudu hyvää lihaa haaskoon kun sitä ei kuitenkaan jakseta kokonaan syödä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi